4bar čidlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- golf boost
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 30 lis 2012, 13:45
- Bydliště: Rokycany
Tak teď se asi zeptám blbě, ale radši se 2x zeptám než něco odjebu...
Když mám 96kw motor a v sérii C čidlo, a dám místo něj 4bar, čeká mě taky změna SW? Nebo C a 4bar měří stejně a rozdíl je jen v tom že 4bar měří dál?
Díky moc
Když mám 96kw motor a v sérii C čidlo, a dám místo něj 4bar, čeká mě taky změna SW? Nebo C a 4bar měří stejně a rozdíl je jen v tom že 4bar měří dál?
Díky moc
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
urcite ta caka zmena softu, nefunguje to tak ze ti to meria dalej. Bude ti to davat uplne ine hodnoty.
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
S tím počítám že se bude muset udělat korekce, ale nejdřív s tím musím doject, takže aby neměřilo oobráceně
Chystám se udělat výstup na budík aby se to naladilo dle reálného tlaku v potrubí, asi to bude jistější...
CHápu to tak že C čidlo se proudově otevře naplno ve 3000mBar, tohle se otevře naplno ve 4000mBar. Takže hodnoty se dělí na jiné spektrum. Je to tak? Plácnu příklad ro srovnání, asi to nedá smysl, ale princip:
0mBar = 0V
a u Cčidla je:
3000mBar = 5V
u 4bar čidla:
4000mBar = 5V
?
Chystám se udělat výstup na budík aby se to naladilo dle reálného tlaku v potrubí, asi to bude jistější...
CHápu to tak že C čidlo se proudově otevře naplno ve 3000mBar, tohle se otevře naplno ve 4000mBar. Takže hodnoty se dělí na jiné spektrum. Je to tak? Plácnu příklad ro srovnání, asi to nedá smysl, ale princip:
0mBar = 0V
a u Cčidla je:
3000mBar = 5V
u 4bar čidla:
4000mBar = 5V
?
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
- honza.biker
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: 02 dub 2009, 18:19
- Bydliště: Vřesovice
Na stránkách Elitu a AK je výpis všech aut když zadáš tenhle kód. Je to například A6 3,0TDI 313PS, Mulitvan 2,0BiTDI, Amarok, Crafter 2,0TDI apod... 
Honza - dík za radu, to jsem věděl sám, ale já už to C nemám, potřeboval ho kamarád do Octy... Ale to je jedno, když budu mít ten mechanický budík, uvidím kolik to tlačí abych to po cestě nepřefoukl
Proto jsem se ptal jak se to přesně liší, jestli je jenom "jinak rozdělaná stupnice"
A ještě Honzo, je někde k vidění tvůj graf? Máš moc hezký HW, zajímá mě průběh, taky jsem jednou přemýšlel o podobném HW, tak ať vím o co jsem přišel
Každopádně jinak díky za ochotu všem zde
Honza - dík za radu, to jsem věděl sám, ale já už to C nemám, potřeboval ho kamarád do Octy... Ale to je jedno, když budu mít ten mechanický budík, uvidím kolik to tlačí abych to po cestě nepřefoukl
A ještě Honzo, je někde k vidění tvůj graf? Máš moc hezký HW, zajímá mě průběh, taky jsem jednou přemýšlel o podobném HW, tak ať vím o co jsem přišel
Každopádně jinak díky za ochotu všem zde
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
- honza.biker
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: 02 dub 2009, 18:19
- Bydliště: Vřesovice
Ok to sem nevěděl
Graf tady: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=119296 ,ale ještě se něco upravovalo, tak je to potřeba doladit.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
Tak to je pěkný průběh, krouťák se hezky drží a ve 4500ot mít ještě 400Nm to je pecka
Asi i na dálnici utlačíš tím krouťákem i do kopce hodně aut co?
Super, fakt závidím
Tohodle já s AA vstřikama (série) a hybridem 220 nedosáhnu
Asi i na dálnici utlačíš tím krouťákem i do kopce hodně aut co?
Tohodle já s AA vstřikama (série) a hybridem 220 nedosáhnu
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
- honza.biker
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: 02 dub 2009, 18:19
- Bydliště: Vřesovice
To věřím
Jo klidně bych rád, i jsem nad tím v létě hodně přemýšlel, ale je to otázka dalších tak 30tis Kč
Když nepočítám spojku - myslím si že by mohl stačit přítlačák z verze 2,5TDI 132kw. Měl jsem je vedle sebe a jsou rozměrově totožný akorát ten z 2,5TDI je o 1mm nižší směrem k ložisku, ale to by nebyl problém...
Samozřejmě pro tvůj Sachs Performance je výhoda nižší hmotnosti
Mě dvouhmota samotná váží 11,7kg
A na to právě kašlu... Potřebuji peníze cpát do bydlení
A pokud se zadaří, tak za pár dní dokončíme nový soft, tak uvidíme co vyleze z tohodle (původní od TDIčipa bylo 181koní a 379Nm na tomto HW s extra špatným nástupem od spodu)
Jo a pardon za OT
A na to právě kašlu... Potřebuji peníze cpát do bydlení
Jo a pardon za OT
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex