4bar čidlo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Ok,díky
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

trost ho ma po zlave za 35€ s dph
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Uživatelský avatar
golf boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 30 lis 2012, 13:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od golf boost »

Dokážu ho sehnat za 760kč
vikink
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 24 črc 2012, 09:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od vikink »

já za 700kč
Škoda O1 L&K ASV, spodek ASZ, 12mm hlava, podávačka PD, Race 520, 2052V, FMIC, ATD + HDS, 3xOFF, 312+286
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Tak teď se asi zeptám blbě, ale radši se 2x zeptám než něco odjebu... ;)
Když mám 96kw motor a v sérii C čidlo, a dám místo něj 4bar, čeká mě taky změna SW? Nebo C a 4bar měří stejně a rozdíl je jen v tom že 4bar měří dál?

Díky moc :)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

urcite ta caka zmena softu, nefunguje to tak ze ti to meria dalej. Bude ti to davat uplne ine hodnoty.
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

S tím počítám že se bude muset udělat korekce, ale nejdřív s tím musím doject, takže aby neměřilo oobráceně :D
Chystám se udělat výstup na budík aby se to naladilo dle reálného tlaku v potrubí, asi to bude jistější...

CHápu to tak že C čidlo se proudově otevře naplno ve 3000mBar, tohle se otevře naplno ve 4000mBar. Takže hodnoty se dělí na jiné spektrum. Je to tak? Plácnu příklad ro srovnání, asi to nedá smysl, ale princip:
0mBar = 0V

a u Cčidla je:
3000mBar = 5V

u 4bar čidla:
4000mBar = 5V

? :)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

4b čidlo
0,215V - 200mpa
3,08V - 3408 mpa

Přijeď se starym čidlem, a prohoď ho až před úpravou softu a neřeš kraviny.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
djsbulva
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 22 říj 2010, 23:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Budweis

Příspěvek od djsbulva »

03K 906 051
do jakýho auta se dává toto 4bar čidlo?
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Na stránkách Elitu a AK je výpis všech aut když zadáš tenhle kód. Je to například A6 3,0TDI 313PS, Mulitvan 2,0BiTDI, Amarok, Crafter 2,0TDI apod... ;)

Honza - dík za radu, to jsem věděl sám, ale já už to C nemám, potřeboval ho kamarád do Octy... Ale to je jedno, když budu mít ten mechanický budík, uvidím kolik to tlačí abych to po cestě nepřefoukl ;) Proto jsem se ptal jak se to přesně liší, jestli je jenom "jinak rozdělaná stupnice" :)
A ještě Honzo, je někde k vidění tvůj graf? Máš moc hezký HW, zajímá mě průběh, taky jsem jednou přemýšlel o podobném HW, tak ať vím o co jsem přišel :-)

Každopádně jinak díky za ochotu všem zde ;)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
djsbulva
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 22 říj 2010, 23:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Budweis

Příspěvek od djsbulva »

díky moc ;)
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

Ok to sem nevěděl ;-) Graf tady: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=119296 ,ale ještě se něco upravovalo, tak je to potřeba doladit.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Tak to je pěkný průběh, krouťák se hezky drží a ve 4500ot mít ještě 400Nm to je pecka ;)
Asi i na dálnici utlačíš tím krouťákem i do kopce hodně aut co? :D Super, fakt závidím ;)
Tohodle já s AA vstřikama (série) a hybridem 220 nedosáhnu :)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

to playboy: Díky jede to krásně ;). Ty týdny vývoje aby všechno fungovalo jak má stály za to. Kluci v DP si s odladěním taky docela vyhrály. Tak prodej hybrida a dej GTB :D . S tím držákem motoru co prodávám, by zástavba byla otázka týdne. :)
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

To věřím :) Jo klidně bych rád, i jsem nad tím v létě hodně přemýšlel, ale je to otázka dalších tak 30tis Kč (hm) Když nepočítám spojku - myslím si že by mohl stačit přítlačák z verze 2,5TDI 132kw. Měl jsem je vedle sebe a jsou rozměrově totožný akorát ten z 2,5TDI je o 1mm nižší směrem k ložisku, ale to by nebyl problém... ;) Samozřejmě pro tvůj Sachs Performance je výhoda nižší hmotnosti :-D Mě dvouhmota samotná váží 11,7kg (rofl)

A na to právě kašlu... Potřebuji peníze cpát do bydlení ;) A pokud se zadaří, tak za pár dní dokončíme nový soft, tak uvidíme co vyleze z tohodle (původní od TDIčipa bylo 181koní a 379Nm na tomto HW s extra špatným nástupem od spodu) :o

Jo a pardon za OT :-)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“