Stránka 2 z 3

Napsal: 24 pro 2013, 11:32
od octaviask
no hladaj problem v podtlakovych hadickach, pumpe atd... zatiahne sa ti regulacia turba po nastartovani na doraz?

Napsal: 24 pro 2013, 20:18
od davemo
toto mi dělá taky :D podle mně je ten podtlak slabý.Taky jsem výměnil banku a pořád to samé ještě zkusím ventil protože mi chybí ten spodek toho ventilu

Napsal: 24 pro 2013, 20:22
od octaviask
Tak ale podtlak nema byt preco slabý pokial je vsetko ok. Na to je tam tá podtlakova gulata banka, aby aj po vypnuti motora bol dostatok podtlaku. zrejme Vám to obom niekde uteká!

Napsal: 24 pro 2013, 22:43
od petr petr
Mě teď taky začal lítat tlak turba a když jsem se díval proč tak jsem zjistil že mám děravou baňku na turbu, sice zatáhne, ale jak začne regulovat , tak to uniká. Takže se podívej jestli není po smrti.

Napsal: 25 pro 2013, 14:11
od Bláža
Měl jsem to na vac pumpě a vše ok a tlak neutikal tak uz z toho začínám být docela nevrlej,protože nevím co by to mohlo ještě dělat.

Napsal: 29 pro 2013, 18:56
od Bláža
Tak jsem po dalším bádání zjistil že když nasliním prst a přiložím ho na hadici u vývodu podtlakové pumpy tak to vtáhne dovnitř jak vysavač. Ten vývod se docela dost mele to by asi nemělo nebo to je normální?

Napsal: 29 pro 2013, 19:17
od Zdeněk M
Bláža píše:Tak jsem po dalším bádání zjistil že když nasliním prst a přiložím ho na hadici u vývodu podtlakové pumpy tak to vtáhne dovnitř jak vysavač. Ten vývod se docela dost mele to by asi nemělo nebo to je normální?
Pokud je moc volnej tak je to spatně, vetsinou to má vliv i na brzdění. když šlapnes dvakrat posobě na brzdu, tak na potřetí je tvrdo a jedes dál. Zkus ho zalepit tekutým kovem, když to nepomuže, vyměn pumpu.

Napsal: 29 pro 2013, 19:36
od We.na
Zdeněk M píše:
Bláža píše:Tak jsem po dalším bádání zjistil že když nasliním prst a přiložím ho na hadici u vývodu podtlakové pumpy tak to vtáhne dovnitř jak vysavač. Ten vývod se docela dost mele to by asi nemělo nebo to je normální?
Pokud je moc volnej tak je to spatně, vetsinou to má vliv i na brzdění. když šlapnes dvakrat posobě na brzdu, tak na potřetí je tvrdo a jedes dál. Zkus ho zalepit tekutým kovem, když to nepomuže, vyměn pumpu.
Ja mam asi neco podobnyho. Zda se mi ze obcas auto jde hezky za plynem a pak se zacne dusit. Kdyz plyn uberu, tak zase zrychluje. Dela to o te doby co jsem nechal vycistit turbo. A brzda mi dela presne to jak pises. Na co bych se mel teda zamerit??? Diky.

Napsal: 29 pro 2013, 21:09
od davemo
potom napiš jestli jsi to vyřešil dík

Napsal: 29 pro 2013, 22:55
od Zdeněk M
We.na píše:
Zdeněk M píše:
Bláža píše:Tak jsem po dalším bádání zjistil že když nasliním prst a přiložím ho na hadici u vývodu podtlakové pumpy tak to vtáhne dovnitř jak vysavač. Ten vývod se docela dost mele to by asi nemělo nebo to je normální?
Pokud je moc volnej tak je to spatně, vetsinou to má vliv i na brzdění. když šlapnes dvakrat posobě na brzdu, tak na potřetí je tvrdo a jedes dál. Zkus ho zalepit tekutým kovem, když to nepomuže, vyměn pumpu.
Ja mam asi neco podobnyho. Zda se mi ze obcas auto jde hezky za plynem a pak se zacne dusit. Kdyz plyn uberu, tak zase zrychluje. Dela to o te doby co jsem nechal vycistit turbo. A brzda mi dela presne to jak pises. Na co bych se mel teda zamerit??? Diky.
Jak jsem psal, na připojku podtlaku k posilovači brzd, nesmi se to vaklat u te podtlak pumpy. pak to uchází a nestiha to udelat podtlak pro brzdy , proto to po 3 slapnutí nebrzdí.

Napsal: 30 pro 2013, 15:25
od davemo
U mně když to není zahřáte tak to chcípne potichu ale jak už je těch 90C tak se to zatřepe ale zase ne pokažde i když se mi zdá že se to zhoršuje :?

Napsal: 01 led 2014, 15:17
od davemo
ještě možná že nám tam nejdou ty volty jak sem vyčet z tematu leguan-odpor ventilu by měl byt 25-45 ohm.když připojiš multimetr mezi ty dva konektory co vedou na ventil tak po nastartovaní by mělo byt 5-6 voltu a když chcípneš auto tak to vyskočí na 11-14 voltu a po 3 sekundach by to mělo spadnout na nulu

Napsal: 05 led 2014, 14:53
od davemo
Já mám vyřešeno 8) nevhodný hadičky podtlaku studené to chcíplo jakž tak ale teplé kdy ta hadička změkla a neudržela podtlak tak mi motor skákal z auta :D jinak se mi objevila nová závada ten ventil N 75 nebo celý ten blok co to drží začlo po zhasnutí rezonovat našel jsem stéjný zvuk ale to je na O2 sice u mně to není až tak hlasité jak na videu :? http://www.youtube.com/watch?v=Ys5bw_LKYrw#t=0
neřešil to někdo dík

Napsal: 09 led 2014, 19:36
od Bláža
A jaký hadičky jsi tam dal? Mě to teďka dva dny zhášelo tak jak má a to jsem s tím nic nedělal a dnes opět zas to škubnutí motorem.Pátral jsem a ptal se dál a bylo mě řečeno že to může taky dělat dvouhmota tak nevím.

Napsal: 09 led 2014, 19:49
od davemo
Před tím jsem měl nějaké hrube přímo ze škodovky ale moc se mi to nezdálo a to se i potvrdilo časem.Ted tam mám obyč průhledné z obi vzduchovou jenom než koupím ty samco :D :D