Audi A3 2,0TDI 16V BKD 140PS to 308HP @ 560Nm DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Mazec , ;) nechápu že stačí origo obal kompresoru .

PS . v 1,9 by to asi nepřelezlo 200ps
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

netopier píše:
TDIfun píše:Jsi mel zapojit originalni EGT treba z BLS a krasne si to i logovat. :)
vies to aj na edc15p ? :)
To by ma tiez zaujimalo. Madari nato robia prevodnik a potom na voltmetri to ukazuje teplotu 1V = 100C
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

toby66kw píše:Mazec , ;) nechápu že stačí origo obal kompresoru .

PS . v 1,9 by to asi nepřelezlo 200ps
v originalnom obale sa da ist na 230-240 ps a 175-180g/s vzduchu. nevidim v tom prekazku na 16v tdi
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

TDIfun píše:Jsi mel zapojit originalni EGT treba z BLS a krasne si to i logovat. :)
Mám toto, teploměr bez výhrad, celkem svižně reaguje. To digitální zobrazení tlaku není úplně optimální (mám zapojeno na negativní tlak), ale dá se na to zvyknout. Jen ten pípák jsem musel utlumit, to je fakt otravné.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Andre píše:
TDIfun píše:Jsi mel zapojit originalni EGT treba z BLS a krasne si to i logovat. :)
Mám toto, teploměr bez výhrad, celkem svižně reaguje. To digitální zobrazení tlaku není úplně optimální (mám zapojeno na negativní tlak), ale dá se na to zvyknout. Jen ten pípák jsem musel utlumit, to je fakt otravné.
Tak fajn by bylo aby ti to hlidala nadefinovana mapa :-)

Obrázek
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Dnes další odladění...
Pro lepší přehlednost jsem umístil graf a fotky do prvního příspěvku.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

pekne to mas, co ine nato povedat?
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Andre píše:Dnes další odladění...
Pro lepší přehlednost jsem umístil graf a fotky do prvního příspěvku.
Co dodat luxus, neuveritelny vykon vzhledem k tubine, proc se menila hlava? stara praskla? kolik tlaci turbo? PS:HDSjeste stiha?

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ten výkon je také nad moje očekávání, ale skutečně se jedná o stock TSC230. A to není kouřivost ani nijak přehnaná, ale něco z toho samozřejmě už leze. Je třeba dodat, že to turbo jde na doraz (ale myslím si, že stále bezpečný).
Motor bral lehce vodu už v serii když jsem si to přivezl, tím laděním se to jen zhoršovalo, takže nebylo na co čekat.
Spojka funguje výborně, zatím stále bez jakýchkoliv známek zaváhání. Moment je zalimitován na cca těch 500Nm, dalo by to i víc, ale nejsem moc příznivec Himalájí v jeho průběhu.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

mohol si ju cucat aj cez prasknuty ochladzovac spalin. Dufam ze si to stamat vsetko vykantril aj s EGR :D
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Jj, chladič šel ven i s EGR, tím to nebylo.
gsxrpepe
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 19 led 2012, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: kolín

Příspěvek od gsxrpepe »

Dával jsi original hlavu nebo něco podobného jako tahle, http://www.tdichip.cz/eshop/tuning-moto ... di-16v-bkd
jinak skvěle odvedená práce,musí to jet moc moc hezky...asi super svezení
Seat Altea 2,0Tdi 16v bkd 189ps 420nm,brzdyRS
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Krasne odladene, ten krutak je paradny..
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Hlava je AMC, máme s nimi celkem dobré zkušenosti.

Za odladění patří dík Adamovi z DP. Jede to už zbytečně moc, ale už mám téměř hotový upgrade TSC230, tak uvidíme...
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Ve 4kole se ten vykon ztrati, pri vaze A3, ted to mas tak akorat (noteeth)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“