Stránka 2 z 4

Napsal: 05 pro 2013, 20:13
od toby66kw
Mazec , ;) nechápu že stačí origo obal kompresoru .

PS . v 1,9 by to asi nepřelezlo 200ps

Napsal: 05 pro 2013, 21:08
od TDI tech
netopier píše:
TDIfun píše:Jsi mel zapojit originalni EGT treba z BLS a krasne si to i logovat. :)
vies to aj na edc15p ? :)
To by ma tiez zaujimalo. Madari nato robia prevodnik a potom na voltmetri to ukazuje teplotu 1V = 100C

Napsal: 05 pro 2013, 21:56
od BH motor
toby66kw píše:Mazec , ;) nechápu že stačí origo obal kompresoru .

PS . v 1,9 by to asi nepřelezlo 200ps
v originalnom obale sa da ist na 230-240 ps a 175-180g/s vzduchu. nevidim v tom prekazku na 16v tdi

Napsal: 05 pro 2013, 22:01
od Andre
TDIfun píše:Jsi mel zapojit originalni EGT treba z BLS a krasne si to i logovat. :)
Mám toto, teploměr bez výhrad, celkem svižně reaguje. To digitální zobrazení tlaku není úplně optimální (mám zapojeno na negativní tlak), ale dá se na to zvyknout. Jen ten pípák jsem musel utlumit, to je fakt otravné.

Napsal: 05 pro 2013, 22:10
od TDIfun
Andre píše:
TDIfun píše:Jsi mel zapojit originalni EGT treba z BLS a krasne si to i logovat. :)
Mám toto, teploměr bez výhrad, celkem svižně reaguje. To digitální zobrazení tlaku není úplně optimální (mám zapojeno na negativní tlak), ale dá se na to zvyknout. Jen ten pípák jsem musel utlumit, to je fakt otravné.
Tak fajn by bylo aby ti to hlidala nadefinovana mapa :-)

Obrázek

Napsal: 07 bře 2014, 19:01
od Andre
Dnes další odladění...
Pro lepší přehlednost jsem umístil graf a fotky do prvního příspěvku.

Napsal: 07 bře 2014, 21:08
od TDI tech
pekne to mas, co ine nato povedat?

Napsal: 07 bře 2014, 23:46
od JasteR
Andre píše:Dnes další odladění...
Pro lepší přehlednost jsem umístil graf a fotky do prvního příspěvku.
Co dodat luxus, neuveritelny vykon vzhledem k tubine, proc se menila hlava? stara praskla? kolik tlaci turbo? PS:HDSjeste stiha?

Napsal: 08 bře 2014, 08:05
od Andre
Ten výkon je také nad moje očekávání, ale skutečně se jedná o stock TSC230. A to není kouřivost ani nijak přehnaná, ale něco z toho samozřejmě už leze. Je třeba dodat, že to turbo jde na doraz (ale myslím si, že stále bezpečný).
Motor bral lehce vodu už v serii když jsem si to přivezl, tím laděním se to jen zhoršovalo, takže nebylo na co čekat.
Spojka funguje výborně, zatím stále bez jakýchkoliv známek zaváhání. Moment je zalimitován na cca těch 500Nm, dalo by to i víc, ale nejsem moc příznivec Himalájí v jeho průběhu.

Napsal: 08 bře 2014, 12:21
od TDI tech
mohol si ju cucat aj cez prasknuty ochladzovac spalin. Dufam ze si to stamat vsetko vykantril aj s EGR :D

Napsal: 08 bře 2014, 13:27
od Andre
Jj, chladič šel ven i s EGR, tím to nebylo.

Napsal: 10 bře 2014, 12:14
od gsxrpepe
Dával jsi original hlavu nebo něco podobného jako tahle, http://www.tdichip.cz/eshop/tuning-moto ... di-16v-bkd
jinak skvěle odvedená práce,musí to jet moc moc hezky...asi super svezení

Napsal: 10 bře 2014, 15:31
od dolar100
Krasne odladene, ten krutak je paradny..

Napsal: 10 bře 2014, 17:41
od Andre
Hlava je AMC, máme s nimi celkem dobré zkušenosti.

Za odladění patří dík Adamovi z DP. Jede to už zbytečně moc, ale už mám téměř hotový upgrade TSC230, tak uvidíme...

Napsal: 11 bře 2014, 12:43
od JasteR
Ve 4kole se ten vykon ztrati, pri vaze A3, ted to mas tak akorat (noteeth)