Těsnění vstřikovacího čerpadla Berlingo 1,9D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nechci zakládat nové téma tak napišu sem. Další problém auto nechce sát palivo z nádrže ať už když běží tak ani pomocí balonku. Sací koš byl venku tak 2000km zpět a byl čistý. Zkusím ho vytáhnout znova ale otázka zní: Jdou hadice ať už přívod nebo zpátečka rovnou do nádrže nebo jsou ještě někde napojené? Peugeot 405 1.9TD rok 94. Už na to nemám nervy poslední pokus a hodím kanystr pod kapotu 

Odpojit u nádrže a u motoru a profouknout kompresorem. Musí to vvylítnout.
Teď jsem to taky řešil u BX. Bylo půl roku odstavené. Abych tomu joo pomohl, z jedné Xantie dva roky odstavené jsem vysál 35 litrů nafty, které mi bylo líto dát s autem do šrotu. To, co mi to udělalo na sacím koši a ve filtru, byl naprosto neprůchodný neskutečný sajrajt. Zasrané biosložky se oddělily a udělaly olejovo-vodní šlem.
Dědek za jízdy škubal a volnoběh neudržel vůbec. Stálo mě to naštěstí jen dvě hodiny práce a 100 Kč za nový filtr. Dnešní moderní diesely by to těžko tak levně rozjezdily. 



Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Já taky takhle chtěl ušetřit a vypuštěnou naftu z nádrže bez přefiltrování nalil do nádrže..Brácha si půjčil auto /je to silný laik na auta/a když ho vracel povídá, ty brácho , moc to nejede.. Minule jsem jel skoro pořád na čtyřku a teď kolikrát i dvojku..Přijel na 3 válce/zadřená tryska/, čerpadlo přidřené, rozchodil jsem ho, ale už nikdy to nejelo jako dřív...To jsem toho ušetřil... 

nepropadat panice...
Koupil jsem O-kroužky na čerpadlo na BX a přetěsňuju ho. Koupil jsem i těsnění pod vršek čerpadla s plynovou pákou č. 1 461 015 302. Je to to těsnění s "bradavicema" a nejde mi nacpat do drážky v hlavě. Staré těsnění ty bradavice nemělo, nebo jen hodně malé a drážka pro těsnění je v celé délce stejně široká bez vybrání pro bradavice.
Co s tím? Mám to tam nacpat natvrdo, pokud to vůbec půjde, nebo ty bradavice ořezat ostrým nožem, nebo žiletkou? Nebo je to jiný typ těsnění a mám koupit jiné?
Co s tím? Mám to tam nacpat natvrdo, pokud to vůbec půjde, nebo ty bradavice ořezat ostrým nožem, nebo žiletkou? Nebo je to jiný typ těsnění a mám koupit jiné?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Tohle moje těsnění je do BX s motorem A8A (1.8TD). Berlingo to už má asi trochu jinak. To už má asi motor DW8 s plastovým víkem ventilů, ne? Hledal jsem na netu a mělo by mi sem do toho starého čerpadla sedět těsnění č. 9 461 615 663. Aspoň vzhledově sedí jako jediné, ostatní mají bradavice, tak doufám, že je to ono.
Edit: To těsnění bez bradavic od Bosche do mého staršího čerpadla do motoru 1.8TD(typ A8A, hřídelka čerpadla průměr 17mm) je opravdu č. 9 461 615 663.
Edit: To těsnění bez bradavic od Bosche do mého staršího čerpadla do motoru 1.8TD(typ A8A, hřídelka čerpadla průměr 17mm) je opravdu č. 9 461 615 663.
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 21 lis 2014, 09:36, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000