Těsnění vstřikovacího čerpadla Berlingo 1,9D

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Tak čerpadlo už je zpět v autě ale mám menší problém. Když brzdím motorem tak přesně v 1500ot začne motor cukat dělá to na každý kvalt.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Predvstrik..je to hrozne haklivy
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Polohu čerpadla vůči držáku jsem si před demontáži přesně poznačil. Ale možné je všechno.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Prubni to,fakt o chlup jinde a uz houpe volnobeh treba nebo to nestartuje apod.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Tak problém vyřešen. Přidal jsem předvstřik nicméně tím to nebylo. Špatně jsem nastavil ten šroub na bohatost. Jen škoda že nejde zvýšit volnoběžná dávka paliva teplé a poloteplé starty nejsou nic moc.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Nechci zakládat nové téma tak napišu sem. Další problém auto nechce sát palivo z nádrže ať už když běží tak ani pomocí balonku. Sací koš byl venku tak 2000km zpět a byl čistý. Zkusím ho vytáhnout znova ale otázka zní: Jdou hadice ať už přívod nebo zpátečka rovnou do nádrže nebo jsou ještě někde napojené? Peugeot 405 1.9TD rok 94. Už na to nemám nervy poslední pokus a hodím kanystr pod kapotu :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Podívej se za hlavu, /když stojíš před autem , tak do levého rohu směrem k e kastli/zda tam nejdou naftové hadice do "ohřívače nafty", tam to rádo přisává..Hadice propoj trubkou a zkus to.Jinak zkus čerpadlo na kanistr, to ti řekne vše, co potřebuješ...
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Tak už je to jasné je ucpaná přívodní hadice z nádrže. Jde jen z těží profouknout a nenasuju pusou vůbec nic. Otázkou je kde? :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

V pondělí jsem strávil celý den s hubou plnou nafty, hadičkou a šroubovákem, když jsem u nádrže profukoval ucpaný vývod./uT3/ Odpoj hadici u nádrže, foukni do hadice směrem k motoru zda je průchozí, a pak vyčisti vývod z nádrže..
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Už jsem vše zkoušel. Hadice odpojena u motoru a u nádrže. Foukal jsem s obou stran prolíval benzínem pořad nic. Začnu že jí ve předu pod autem uřežu a nadstavím novou a když nepomůže budu pokračovat až k nádrži. Zatím nechám pod kapotou kanystr už mě to nebaví a jak říkáš plna huba nafty a benzínu :)
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Odpojit u nádrže a u motoru a profouknout kompresorem. Musí to vvylítnout. ;) Teď jsem to taky řešil u BX. Bylo půl roku odstavené. Abych tomu joo pomohl, z jedné Xantie dva roky odstavené jsem vysál 35 litrů nafty, které mi bylo líto dát s autem do šrotu. To, co mi to udělalo na sacím koši a ve filtru, byl naprosto neprůchodný neskutečný sajrajt. Zasrané biosložky se oddělily a udělaly olejovo-vodní šlem. :x Dědek za jízdy škubal a volnoběh neudržel vůbec. Stálo mě to naštěstí jen dvě hodiny práce a 100 Kč za nový filtr. Dnešní moderní diesely by to těžko tak levně rozjezdily. :D
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já taky takhle chtěl ušetřit a vypuštěnou naftu z nádrže bez přefiltrování nalil do nádrže..Brácha si půjčil auto /je to silný laik na auta/a když ho vracel povídá, ty brácho , moc to nejede.. Minule jsem jel skoro pořád na čtyřku a teď kolikrát i dvojku..Přijel na 3 válce/zadřená tryska/, čerpadlo přidřené, rozchodil jsem ho, ale už nikdy to nejelo jako dřív...To jsem toho ušetřil... :)
nepropadat panice...
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Koupil jsem O-kroužky na čerpadlo na BX a přetěsňuju ho. Koupil jsem i těsnění pod vršek čerpadla s plynovou pákou č. 1 461 015 302. Je to to těsnění s "bradavicema" a nejde mi nacpat do drážky v hlavě. Staré těsnění ty bradavice nemělo, nebo jen hodně malé a drážka pro těsnění je v celé délce stejně široká bez vybrání pro bradavice.
Co s tím? Mám to tam nacpat natvrdo, pokud to vůbec půjde, nebo ty bradavice ořezat ostrým nožem, nebo žiletkou? Nebo je to jiný typ těsnění a mám koupit jiné?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Mě to pasovalo bez větší námahy.
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Tohle moje těsnění je do BX s motorem A8A (1.8TD). Berlingo to už má asi trochu jinak. To už má asi motor DW8 s plastovým víkem ventilů, ne? Hledal jsem na netu a mělo by mi sem do toho starého čerpadla sedět těsnění č. 9 461 615 663. Aspoň vzhledově sedí jako jediné, ostatní mají bradavice, tak doufám, že je to ono.

Edit: To těsnění bez bradavic od Bosche do mého staršího čerpadla do motoru 1.8TD(typ A8A, hřídelka čerpadla průměr 17mm) je opravdu č. 9 461 615 663.
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 21 lis 2014, 09:36, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“