hrdza

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Odpovědi: 0
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

A plnič ja čo azda nie vrchný náter? :?
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Jarda S. píše:
miraspetrowski píše:
Jarda S. píše:drátěnej kartáč do rozbrusky -> základovka -> zalejt body 950 (přelakovatelný) dělá se černý, bílý, šedý ;)
body nejlíp na čistej odmaštěnej plech ,i tu základovku to po čase zvedne a je to o to horší,proto že je to dlouho schovaný a vyleze to když je to dost v pr...li,dobrá malá pískovačka do ruky za 800,- a nadělá to parády až až
výrobce (body) uvádí nanášet na nazákladovaný povrch
jo,ale za rok máš zase práci,ten plech už je načatej,jednou ná do práce přivezli nějakej ošetřovač na plechy, jmenovalo se to SCHELADE,natřela se slabá vrstva a po uschnutí to bylo fialovo-černý a plechy jso na hangáru 25 let a nikde rez,to bych tam tak dal,ale jestlise ještě vyrábí,byl to docela utrejch
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Odpovědi: 0
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

Jasné že plech musí byť riadne očistený inak to nemá význam takú farbu čo zastaví rakovinu Fe ešte nevyrobili.
pedersen
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2013, 08:03
Bydliště: okr. Jablonec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pedersen »

Oškrábej pořádně rez , a natři to Brunoxem !!!! , potom si na to dej nebo natři co chceš... (Brunox Epoxy - přesný název) :)
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Niekedy je menej viac.
Mám skúsenosť , kedy kolegovi po havárii vymenili kasňu a tá bola len v základe a bez akejkoľvek údržby vydržala 6 rokov.
Odporúčam predovšetkým očistiť do čistého kovu . Niekedy nestačí drôtená kefa a treba použiť škrabák alebo špachtľu . Iste najúčinnejšie je pieskovanie , ale nie všade sa dá použiť .
Základný náter je treba nechať vyzrieť ( za najspoľahlivejší považujem mínium ) a ďalšie nátery by mali povrch spoľahlivo uzavrieť . Na miesta vystavené mechanickému namáhaniu - kamienky , aplikovať BODY , alebo iný pružný náter.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
TDiKubo
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2012, 22:39
Bydliště: Čadca

Příspěvek od TDiKubo »

plech som mal očistený do strieborna a aj tak nepomohlo ... ten epoxidový základ by mohol byť dobrí ... a na falce blatnikou čo použiť? .. celkom pekná diskusia sa tu začla na tuto tému a určite má veľa ludi stýmto problém ... kedysik sa dutiny škodouky vystrikavali vazelinou A00 zriedenou z benzinom a tie prahy držali dlhé roky alebo bola ešče lacnejšia varianta a striakol sa do dutin riadne prepálený olej a bolo :D
VW Bora 4motion 1.9 tdi ajm rv2000
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

TDiKubo píše:plech som mal očistený do strieborna a aj tak nepomohlo ... ten epoxidový základ by mohol byť dobrí ... a na falce blatnikou čo použiť? .. celkom pekná diskusia sa tu začla na tuto tému a určite má veľa ludi stýmto problém ... kedysik sa dutiny škodouky vystrikavali vazelinou A00 zriedenou z benzinom a tie prahy držali dlhé roky alebo bola ešče lacnejšia varianta a striakol sa do dutin riadne prepálený olej a bolo :D
už jsem to psal plech je načatej povrchová tvdost je pryč a pak to jede ať tam naplácáš,co se dá
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
TDiKubo
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2012, 22:39
Bydliště: Čadca

Příspěvek od TDiKubo »

miraspetrowski píše:
TDiKubo píše:plech som mal očistený do strieborna a aj tak nepomohlo ... ten epoxidový základ by mohol byť dobrí ... a na falce blatnikou čo použiť? .. celkom pekná diskusia sa tu začla na tuto tému a určite má veľa ludi stýmto problém ... kedysik sa dutiny škodouky vystrikavali vazelinou A00 zriedenou z benzinom a tie prahy držali dlhé roky alebo bola ešče lacnejšia varianta a striakol sa do dutin riadne prepálený olej a bolo :D
už jsem to psal plech je načatej povrchová tvdost je pryč a pak to jede ať tam naplácáš,co se dá
keď to raz začne kvitnúť tak je to v prdeli ... chcem aby auto pojazdilo minimálne ešče dalšie dva tri roky tak ho nenechám zhrdzavieť
VW Bora 4motion 1.9 tdi ajm rv2000
TDiKubo
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2012, 22:39
Bydliště: Čadca

Příspěvek od TDiKubo »

a čo teda strieknuť do dutin ?
VW Bora 4motion 1.9 tdi ajm rv2000
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Re: hrdza

Příspěvek od vilozx6 »

TDiKubo píše:Zdravím
nevie te mi pradiť čim natrieť prahy aby auto nehrdzavelo ? už druhý rok to iste v lete sa stým babrem aby to bolo na zimu nachystane a začne zima a je to v p....
Nič ti nepomôže ak to nebude 100% bez hrdze. Všetky vodičky, kokotinky sú reklamné ťahy. Neviem či sa ešte vyrába Euroxy, to jediné mám odtestované s fakt super výsledkom, no je to cca 15 rokov dozadu. Som neveriaci Tomáš a keď sme robili Feldu, zobral som guľatinu natrel Euroxym a hodil to na záhradu. Po 5 rokoch - teplo, voda, dážď, mráz bola gulatina v takom stave, ako keď som ju tam dal pred 5 rokmi. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Použivám konkor 500 + olej. Prahy a lemy vylívám olejem.
TDiKubo
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2012, 22:39
Bydliště: Čadca

Příspěvek od TDiKubo »

burton.b22 píše:Použivám konkor 500 + olej. Prahy a lemy vylívám olejem.

neni to náhodou penetrák ?
VW Bora 4motion 1.9 tdi ajm rv2000
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Iste nechceš čítať siahodlhý elaborát o chemických väzbách , ale je overené , že niektoré látky reagujú s hrdzou a zastavujú ju . Medzi takéto patrí napr. kyselina fosforečná , ktorú obsahuje známy odhrdzovač . Iste to poznáš - skorodovaný povrch ofijalovie . To však nestačí , pretože ak nezabrániš prístupu kyslíku , bude hrdza pokračovať . Je teda potrebné použiť prípravok na báze vosku ( Rezistín ML ) .
Odporúčaný postup :
1. Vyčistiť dutiny - najlepšie tlakovou vodou zo saponátom. Nezabudnúť uvolniť prepadové kanáliky , aby voda mala kade vytiecť . Vysušiť .
2. Streknúť dutiny odhrdzovačom . Vytekajúci zachytiť a znova použiť .
3 . Nastriekať dutiny rezistínom ML
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

TDiKubo píše:
burton.b22 píše:Použivám konkor 500 + olej. Prahy a lemy vylívám olejem.

neni to náhodou penetrák ?
Je to asfaltový nátěr ale bez oleje je to oničem.
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

[quote="senioring1"] ML vosk používam aj ja na dutiny - super vec. Keď som predával favorit, tvrdili, že som vymenil predný a zadný kufor. No treba to použiť keď je to bez korózie. Tu riešime ako zastaviť, opraviť hrdzu z vonku. či?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“