preodovka 1.9 TDI octavia 2
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dobře, přestávám se v tom orientovat.
Kdo z vás máte 6q z Golfa V 1,9TDi 77kW (označujete jí jako "malou"). Protože tu mám vyhlídnutou a o té uvažuju. http://auto.bazos.cz/inzerat/30909991/P ... 19-tdi.php
Jak se tedy tahle chová a podobně?
"Velkou" jsem zatím ani nezjišťoval co vše by bylo třeba měnit. A nejspíš by to byla uplně jiná částka, o které by jsme se dál bavili.
Spojku chci nechat stejnou 228mm.
Tzn prosím o reakce k téhle.
Aktuálně mám zamluvenou spojku s jednohmotou a tuhle převodovku. Bude k tomu nutná výměna startéru? + ještě něco?
Omlouvám se, že to chci takhle polopatě, ale chci se ujistit, že nekoupím "zbytečnou" zátěž, která nebude sloužit tak jak chci.
Díky moc za reakce.
Kdo z vás máte 6q z Golfa V 1,9TDi 77kW (označujete jí jako "malou"). Protože tu mám vyhlídnutou a o té uvažuju. http://auto.bazos.cz/inzerat/30909991/P ... 19-tdi.php
Jak se tedy tahle chová a podobně?
"Velkou" jsem zatím ani nezjišťoval co vše by bylo třeba měnit. A nejspíš by to byla uplně jiná částka, o které by jsme se dál bavili.
Spojku chci nechat stejnou 228mm.
Tzn prosím o reakce k téhle.
Aktuálně mám zamluvenou spojku s jednohmotou a tuhle převodovku. Bude k tomu nutná výměna startéru? + ještě něco?
Omlouvám se, že to chci takhle polopatě, ale chci se ujistit, že nekoupím "zbytečnou" zátěž, která nebude sloužit tak jak chci.
Díky moc za reakce.
1. nejdříve si od prodejce sežeň co to je za kód pak se to dá spočítat a tušit co to je zač,myslím že oct2 neměla tuhle převodovku v naftový verzi...
2. při použití této skříně nejni třeba měnit poloosy,starter,vedení ovládání,lanovody, a silentblok motoru a set spojky na rozměr 240mm to je nutné pouze u 6q (verze 3 hřídele)
3. ty teď máš JCR nebo GQQ kde jsou rozložený převody
1. 3,77
2. 2,06
3. 1,347
4. 0,966
5. 0,743
diferenciál 3,38
rychlosti při 3500 otáčkách na jednotlivé stupně:
1. 33
2. 60
3. 92
4. 128
5. 167
4.já mám převodovku co je delší a přesto je od spodu stejně dlouhá jako JCR GQQ (nevýhoda když se dá třeba do Oct skříň z fábie je dlouhá už od spoda...)
1.3,77
2. 1,94
3. 1,18
4. 0,81
5. 0,625
diferenciál 3,647
rychlosti při 3500 otáčkách na jednotlivé stupně:
1. 30
2. 59
3. 97
4. 142
5. 184
takže při rychlosti 131km/h je pokles oproti původní skříni 250 otáček a při rychlosti 185km/h je pokles otáček mezi pomalejší a rychlejší skříní 500 otáček,a nejni taky třeba nic navíc měnit jestli máš zájem skříň je na prodej a je top stav...
2. při použití této skříně nejni třeba měnit poloosy,starter,vedení ovládání,lanovody, a silentblok motoru a set spojky na rozměr 240mm to je nutné pouze u 6q (verze 3 hřídele)
3. ty teď máš JCR nebo GQQ kde jsou rozložený převody
1. 3,77
2. 2,06
3. 1,347
4. 0,966
5. 0,743
diferenciál 3,38
rychlosti při 3500 otáčkách na jednotlivé stupně:
1. 33
2. 60
3. 92
4. 128
5. 167
4.já mám převodovku co je delší a přesto je od spodu stejně dlouhá jako JCR GQQ (nevýhoda když se dá třeba do Oct skříň z fábie je dlouhá už od spoda...)
1.3,77
2. 1,94
3. 1,18
4. 0,81
5. 0,625
diferenciál 3,647
rychlosti při 3500 otáčkách na jednotlivé stupně:
1. 30
2. 59
3. 97
4. 142
5. 184
takže při rychlosti 131km/h je pokles oproti původní skříni 250 otáček a při rychlosti 185km/h je pokles otáček mezi pomalejší a rychlejší skříní 500 otáček,a nejni taky třeba nic navíc měnit jestli máš zájem skříň je na prodej a je top stav...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ta moje stojí 8tis a má najeto 32 tis km takže stav jak u nové...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
do SZ jsi mi poslal že to je převodovka JYJ tak jsem ji našel a je to takhle:
1. 3,77
2. 2,26
3. 1,03
4. 1,10
5. 0,87
6. 0,73
diferenciál 3,38
Tabulku rychlosti vůči otáčkám jsem nepočítal protože jen od pohledu je jasný že je jako JCR GGU akorát je tam o kvalt navíc mezi jedničkou a pětkou takže žádnej hit a výsledná rychlost na poslední kvalt je prakticky stejná....
1. 3,77
2. 2,26
3. 1,03
4. 1,10
5. 0,87
6. 0,73
diferenciál 3,38
Tabulku rychlosti vůči otáčkám jsem nepočítal protože jen od pohledu je jasný že je jako JCR GGU akorát je tam o kvalt navíc mezi jedničkou a pětkou takže žádnej hit a výsledná rychlost na poslední kvalt je prakticky stejná....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Fáze testování :D
Tak v pátek se vše hodilo na auto.
Převodovka (dlouhý 5q) je výborná, pocitově tak akorát, na sérii si myslím by bylo už moc dlouhý. Jinak po první delší jízdě Liberec - Česká Třebová cca 330km za krásných 4,4l počítačových
nenazval bych to vyloženě eko jízdou (normální klidná).
Takže k převodovce nemám jedinou výhradu, maximální spokojenost.
Okolo 1400 - 2000tis je slyšet "šustění" jenom slabounce, sázíme na ložisko (které ale bylo měněné se spojkou). Projevuje se jen při zařazených rychlsotech (neutrál ani vyšlápnutá spojka ne).
Setrvák jediný projev jednohmoty oproti dvouhmotě je při záběru a poštění plynu. Musím uznat, že je to silnější než jsem čekal, 4q a 5q v pohodě ale 2q a 3q jsou doclea silný rázy. Uznávám, že je to srovnatelný jako stará OI, která měla taky jednohmotu. Ale tady si člověk zvyknul na 2hmotu a najednou je to docela rozdíl
Co se tím namáha, když už to nechytá všechno dvouhmota? Tyhle rázy při sešlápnutí a pouštění plynu?
Spojka: přeobložení HDS nás trošku zmátlo po smontování a vložení "původního" válečku převodovka solidně počítala zuby, tak se váleček provizorně prodloužil 3 - 4 mm. Pak bylo řazení v pohodě, projev pedálu byl jak bláto (bez citu) + spodních možná 30% pedálu bylo extrémně tvrdých a nic nedělalo. Pocitově to bylo jako když přetlačuju něco co bych neměl, takže po ujetí 400km jsme vrátili "původní" kratší váleček. Evidentně si spojka sedla, řazení a převodovka už v pohodě (žádný počítání zubů), pedál už má dobrou odezvu, ale spodek pedálu už není jen extrémně tvrdý, ale totálně kamenný. Přetlačovat ho nemá vyloženě smysl.
Spojka zabírá hned od spodku (nad tou kamennou částí). Nemá někdo nápad co s tím? Jestli zkusit delší váleček a když tak o kolik? Nejdřív bych zkusil nastavit aktuální a pak teprve shánět delší.
Teď bych to viděl, že využívám cca 60% z celý možný dráhy pedálu. Je to použitelné, jen je to dost neobvyklé.
Díky
Převodovka (dlouhý 5q) je výborná, pocitově tak akorát, na sérii si myslím by bylo už moc dlouhý. Jinak po první delší jízdě Liberec - Česká Třebová cca 330km za krásných 4,4l počítačových

Takže k převodovce nemám jedinou výhradu, maximální spokojenost.
Okolo 1400 - 2000tis je slyšet "šustění" jenom slabounce, sázíme na ložisko (které ale bylo měněné se spojkou). Projevuje se jen při zařazených rychlsotech (neutrál ani vyšlápnutá spojka ne).
Setrvák jediný projev jednohmoty oproti dvouhmotě je při záběru a poštění plynu. Musím uznat, že je to silnější než jsem čekal, 4q a 5q v pohodě ale 2q a 3q jsou doclea silný rázy. Uznávám, že je to srovnatelný jako stará OI, která měla taky jednohmotu. Ale tady si člověk zvyknul na 2hmotu a najednou je to docela rozdíl

Spojka: přeobložení HDS nás trošku zmátlo po smontování a vložení "původního" válečku převodovka solidně počítala zuby, tak se váleček provizorně prodloužil 3 - 4 mm. Pak bylo řazení v pohodě, projev pedálu byl jak bláto (bez citu) + spodních možná 30% pedálu bylo extrémně tvrdých a nic nedělalo. Pocitově to bylo jako když přetlačuju něco co bych neměl, takže po ujetí 400km jsme vrátili "původní" kratší váleček. Evidentně si spojka sedla, řazení a převodovka už v pohodě (žádný počítání zubů), pedál už má dobrou odezvu, ale spodek pedálu už není jen extrémně tvrdý, ale totálně kamenný. Přetlačovat ho nemá vyloženě smysl.
Spojka zabírá hned od spodku (nad tou kamennou částí). Nemá někdo nápad co s tím? Jestli zkusit delší váleček a když tak o kolik? Nejdřív bych zkusil nastavit aktuální a pak teprve shánět delší.
Teď bych to viděl, že využívám cca 60% z celý možný dráhy pedálu. Je to použitelné, jen je to dost neobvyklé.
Díky