Napsal: 31 bře 2016, 13:02
pri merani v MMRacing bola pravdepodobne nastavena neumerne vysoka zataz pre retarder
dlha doba v max zatazi, mozno k tomu slabsie chladenie a upadok vykonu v otackach je na svete
to ze je to tak naznacuje aj skory nastup, a hlavne strmost nastupu
navyse je na grafe vidiet viacero oscilacii (ktore nie su na zavadu), ich pocet a tvar naznacuje, ze bol dostatocny cas jednak pre regulator v aute, a jednak pre brzdu zaznamenat ich
korektne odmerat auto nie je len o tom vediet si ho uviazat na valce a pustit vetrak, chce to trosku lepsi prehlad
alebo to bol zamer zmerat to tak
dlha doba v max zatazi, mozno k tomu slabsie chladenie a upadok vykonu v otackach je na svete
to ze je to tak naznacuje aj skory nastup, a hlavne strmost nastupu
navyse je na grafe vidiet viacero oscilacii (ktore nie su na zavadu), ich pocet a tvar naznacuje, ze bol dostatocny cas jednak pre regulator v aute, a jednak pre brzdu zaznamenat ich
korektne odmerat auto nie je len o tom vediet si ho uviazat na valce a pustit vetrak, chce to trosku lepsi prehlad
alebo to bol zamer zmerat to tak