crossic píše:Říkám už po třetí - nejde mi o zvukovej efekt, ale o funkčnost a vlastnosti - je lepší dát jen rouru nebo i nějakej tlumič?? Mám na mysli i z hlediska výkonu...pže přijde leštěný svod od turba, tak nevím co za to dát...
Průchozí tlumič na výkonu nepoznáš ani prd, ale hluk to utlumí hodně. Můj názor je jednoznačně ho tam dát.
asi takhle, uricte ti to neprida 10hp, to zapomen, ale rek bych, ze tyhle vsechny malickosti co tam clovek dela, nekde budou. ja mam trubku a vsechno OK, andre ma pruchozi tlumic asi za 3,5 (vypada fakt good) a taky je vsechno OK. myslim, ze at udelas jakoukoliv variantu, chybu neudelas, ale me bylo lito tech penez, kdyz vim, ze TDI vyfuk = nejlepsi zadny vyfuk
ja nevim no, nektery lidi rikaj : "no ja tam musel dat tlumic, to se nedalo, to byl kraval nehoraznej"
nezustal jsem chladnym, pucil to kamosovi a sel si to poslechnout ( na letisti, na hlavni silnici, mezi barakam na sidlisti). zatopil tomu a jako samozrejme, kdyz zatopis, ses vic slyset, ale pokud nejsi magor a nejerzdis po sidlisti ve 3500ot a 100km/h tak nakej hluk vubec neres a mimo mesto se da hovorit a silnejsim zvuku tak od 150-160. do ty doby (a to mam obyc ibizu-zadny poradny odzvuceni) proste normal.navic pokud jedes normalne, nedas plnej plyn pri jednotlivejch kvaltech, tak to absolutne neni slyset. ...muj nazor... odzkouseno
najdi si v histirii tema VYFUK TDI a tam sme to s andrem dost probirali...
Je blbost mysliet že najlepší výfuk žiadny výfuk. PRave mame nahodený origo športový dizel výfuk a možem povedat že ma lepšie parametre ako keby tam bola len hola trubka. Je to len o komponentoch ktoré používate.
Co se týče hluku, dělal jsem za poslední 1/2roku 4 auta výfuk jen trubku 60-63mm a na vše se musel dát koncový tlumič, nedalo se s tím jezdit (dalo jen asi do 1/3 plynu)
Čím větší turbo a víc nafty tím vetší hluk.
Zatím asi nejlepší zkušenost s tím Dynomaxem, ale nebyl před cca měsícem k dostání, a stálo to lehce přez 2t.
mno teda me to fakt prislo dokonce rekl bych malo, cekal jsem jeste vic, mno sem zvyklej asi na vetsi bordel a tak mi to prijde tichy ale urcite bych nerek ze se s tim neda jezdit, jako kdyz vidim ze u chodniku de mamina s kocarkem tak to neturuju
sorry za of topic,ale ta mamina s kocarkem mi pripomela jak jsme na vojne jezdili se zilem 157 / kdo nezna tak ruskej nakladak s benzinovim motorem,kterej uz snad jezdil za stalingradu /a kdyz sla nejaka baba po chodniku tak pri jide kolem ni stacilo chvily vypnout zapalovani a zase zapnout a ozvala se pekelna rana jak explodovali ben pary ve vyfuku
az se jednou rozparal jak konzerva
tady jsem nasel i obrazek
Andre píše:Co se týče hluku, dělal jsem za poslední 1/2roku 4 auta výfuk jen trubku 60-63mm a na vše se musel dát koncový tlumič, nedalo se s tím jezdit (dalo jen asi do 1/3 plynu)
Čím větší turbo a víc nafty tím vetší hluk.
Zatím asi nejlepší zkušenost s tím Dynomaxem, ale nebyl před cca měsícem k dostání, a stálo to lehce přez 2t.
A kde se dá koupit???
RTDi = Hybridní turbo by Andre + trysky RACE520 + chip by reesha -> 181 HP & 386 Nm
Andre píše:Co se týče hluku, dělal jsem za poslední 1/2roku 4 auta výfuk jen trubku 60-63mm a na vše se musel dát koncový tlumič, nedalo se s tím jezdit (dalo jen asi do 1/3 plynu)
Čím větší turbo a víc nafty tím vetší hluk.
Zatím asi nejlepší zkušenost s tím Dynomaxem, ale nebyl před cca měsícem k dostání, a stálo to lehce přez 2t.
A kde se dá koupit???
rekl bych, jedine urobit ale vypada pekne, ted je otazka, zda ma opravdu tak znatelny efekt oproti obyc trubce ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
chiptuning píše:sorry za of topic,ale ta mamina s kocarkem mi pripomela jak jsme na vojne jezdili se zilem 157 / kdo nezna tak ruskej nakladak s benzinovim motorem,kterej uz snad jezdil za stalingradu /a kdyz sla nejaka baba po chodniku tak pri jide kolem ni stacilo chvily vypnout zapalovani a zase zapnout a ozvala se pekelna rana jak explodovali ben pary ve vyfuku
az se jednou rozparal jak konzerva
tady jsem nasel i obrazek
slaba kára kolik to zralo
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Rider píše:dotaz Stingray, co myslis tim "origo športový dizel výfuk" prosimte?
mam stejnej dotaz a mozna bych dolozil i fotos ... kdyz uz sme u toho športu
výfuk race na dizla priemer vstup, výstup 76mm
mne to v prvom momente pripadal ako vyfuk z motocykla,ale vyzera pekne a ešte ked aj ide,tak to je parada... možem tri krat hadat z čoho je,ale ja asi viem VW čierne ala Profituning...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
chiptuning píše:sorry za of topic,ale ta mamina s kocarkem mi pripomela jak jsme na vojne jezdili se zilem 157 / kdo nezna tak ruskej nakladak s benzinovim motorem,kterej uz snad jezdil za stalingradu /a kdyz sla nejaka baba po chodniku tak pri jide kolem ni stacilo chvily vypnout zapalovani a zase zapnout a ozvala se pekelna rana jak explodovali ben pary ve vyfuku
az se jednou rozparal jak konzerva
tady jsem nasel i obrazek
tlmič používa novú technologiu utlmu hluku a to využitie efektu trysky (separovanie toku na teplu a studenú cast a naslednú akceleraciu plynu) a následne absorbciu.