Auto na olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Docela sobeckej přístup
Každý jednou zdechneme, ale rozhodně netoužím po tom, aby mi v tom někdo jiný pomáhal
To bych mohl rovnou topit PETkama, když jsou zadarmo, jako to někteří idioti dělají a tvrdit to samé...
Na vyjeťák jezdit je taky prasárna, o tom žádná. Těm debilům, co to dělají bych zavedl výfuk do auta, ať si to taky užijou
!


Na vyjeťák jezdit je taky prasárna, o tom žádná. Těm debilům, co to dělají bych zavedl výfuk do auta, ať si to taky užijou

Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
me taky vadi kdyz du do hospody a musim tam cuchat smrad s cigaret a nebo kamoliv prijedu a v kanclu neni pres kour videt,no a nadelam s tim neco? ne nic. tak nevim proc bych se mel ja nejak omezovat kdyz chci jezdit levne. navic sem jezdil na novej a ne starej cernej. ten sem taky zkousel kdyz byl a to byl teprve hukot a smrad 

Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Renault Master
Iveco daily 2,3
Taky nesnáším smrad z cigaret, ale to není důvod pro to, abych se i já choval "stejně" ve stylu, když oni můžou, tak já taky a oblboval tím svoje svědomí. V kancelářích a po úřadech jsem se do nedávna pohyboval dost často a hoooodně málokdy jsem narazil na nějaký kuřácký pajzl.
To že je věc svinstvo nevadí, ale hlavně, že je levná...to mě, aspoň si myslím, neopravňuje k tomu jí používat - napadá mě v rychlosti třeba DDT, nebo mořidlo osiva Agronal(pro neznalé - obsahuje rtuť), apod. Proč se asi přestaly tyhle věci používat
?
Nic, končím tuhle neplodnou debatu, dost jsme se odchýlili od původního tématu.
To že je věc svinstvo nevadí, ale hlavně, že je levná...to mě, aspoň si myslím, neopravňuje k tomu jí používat - napadá mě v rychlosti třeba DDT, nebo mořidlo osiva Agronal(pro neznalé - obsahuje rtuť), apod. Proč se asi přestaly tyhle věci používat

Nic, končím tuhle neplodnou debatu, dost jsme se odchýlili od původního tématu.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
asi tak, to by se muselo smazat cely toto vlakno a jezdeni na oleje vseobecne. mmch sem nepsal o kancelarich na uradech. a kdyz ma to nepojedu ja,tak na to pojede 10 dalsich co si olej koupi. no ale stejne jak sem psal uz rok neni a to me serinka protoze to je fakt skvele palivo a auto si jen chrochta i v -20 kdyz bylo
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Renault Master
Iveco daily 2,3
A myslíš že spaliny vzniklé spalováním třeba rostlinného oleje nebo nafty jsou zdravotně míň škodlivé než spalování technických olejů? Neznamená přece že když něco smrdí tak že je to škodlivější. Určitě by se musel udělat nějakej rozbor spalin z různých paliv, jinak jsou nějaký kecy o vlivu na zdraví k ničemu.pepe276 píše:Taky nesnáším smrad z cigaret, ale to není důvod pro to, abych se i já choval "stejně" ve stylu, když oni můžou, tak já taky a oblboval tím svoje svědomí. V kancelářích a po úřadech jsem se do nedávna pohyboval dost často a hoooodně málokdy jsem narazil na nějaký kuřácký pajzl.
To že je věc svinstvo nevadí, ale hlavně, že je levná...to mě, aspoň si myslím, neopravňuje k tomu jí používat - napadá mě v rychlosti třeba DDT, nebo mořidlo osiva Agronal(pro neznalé - obsahuje rtuť), apod. Proč se asi přestaly tyhle věci používat?
Nic, končím tuhle neplodnou debatu, dost jsme se odchýlili od původního tématu.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Ano možné to je, ještě by chtělo něco průkazného že třeba trafo olej nebo různé technické oleje jsou na tom hůře než rostlinnézero1724 píše:Tak tě mohu ujistit, že bratr se zrovna na medicíně učil, že spalování bionafty, olejů atd... je díky popílku daleko vice rakovinotvornejsi než provoz na naftu, dělal na to i práci do školy.

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Ano tenhle motor si s olejem poradí dobře ale né v E36 ani v E39, v těhle dvou modelech se používá trochu složitější přečerpávací systém mezi nádržema kterej má problém s jakýmkoliv hustějším palivem. V oplu a v e34 se to dá, jen se musí vyndat podávačka z nádrže a namontovat sací koš, protože ta podávačka v oleji hned lehnem.artty píše:Mám dobrou zkušenost s motorem 2,5 TD(s) (BMW E36, E39, Opel Omega). Jezdí na řepkáč stejně jak na naftu, startuje dobře, na bionaftu má asi 80 tisíc a teď na řepkáč kolem 10 tisíc. Spotřeba v Opelu od 7,3 do 8,5 litru.

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Me by zajimalo, co to je za pojem "karcinogenejsi", to by chtelo nejakou exaktni definici, jinak jsou to jen dohady.
A taky bych chtel videt, jak u MERO zjistis vetsi karcinogenitu, kdyz teoreticky muzou byt karcinogenni max HC, nebo pevne castice a kdyz ma vseobecne MERO minimalni kourivost oproti NM, nebo ostatnim palivum?

A taky bych chtel videt, jak u MERO zjistis vetsi karcinogenitu, kdyz teoreticky muzou byt karcinogenni max HC, nebo pevne castice a kdyz ma vseobecne MERO minimalni kourivost oproti NM, nebo ostatnim palivum?


Pokud vím, tak trafoolej jako bonus obsahuje PCB a ty při spalování vytvářejí dioxiny a ty jsou kurva dost karcinogenní. Saze(aromatické uhlovodíky) se tvoří ze všeho, v tom jsou si všechny paliva do dieselů rovná, tohle neřeším. Jak je jinak nafta ještě karcinogenní?
Já zase miluju chytráky, kteří o tom nic nevědí a jezdí na všechno, co teče a je jim jedno, co to je, ale hlavně, že je to levný. Proč bych nemohl taky třeba topit těma PETkama, když jsou levný, že
? Do nádrže nemám problém nalít naftu, MEŘO, nebo friťák, případně přimazat např. Mogulem TS, ale trafáč opravdu neeeee, nejsem prase! Přečti si třeba tohle http://arnika.org/seveso a trochu o tom popřemýšlej 
Já zase miluju chytráky, kteří o tom nic nevědí a jezdí na všechno, co teče a je jim jedno, co to je, ale hlavně, že je to levný. Proč bych nemohl taky třeba topit těma PETkama, když jsou levný, že


Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Jděte už lidi s tou ekologií někam, třeba přenášejte žáby přes silnici aspoň je vidět že něco děláte. V dnešní době nam už může být jedno jakým životním stylem žijem, stejně to nikdo z nás nezachraní. Všude samé neionizující záření z dnešních technologií který se na lidech časem projeví, vyhnout se tomu nedá. Žereme jídlo vyrobený z různých umělotin. Moře plný radioaktivního odpadu. A co s tím chceš delat, ekologu? Nový benzínový motory díky přímému spalovaní jsou dnes zdraví škodlivější než starý kůlny tak proč je vyrábějí? Jdi proti tomu bojovatX(
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Je to hnus velebnostipepe276 píše:Pokud vím, tak trafoolej jako bonus obsahuje PCB a ty při spalování vytvářejí dioxiny a ty jsou kurva dost karcinogenní. Saze(aromatické uhlovodíky) se tvoří ze všeho, v tom jsou si všechny paliva do dieselů rovná, tohle neřeším. Jak je jinak nafta ještě karcinogenní?
Já zase miluju chytráky, kteří o tom nic nevědí a jezdí na všechno, co teče a je jim jedno, co to je, ale hlavně, že je to levný. Proč bych nemohl taky třeba topit těma PETkama, když jsou levný, že? Do nádrže nemám problém nalít naftu, MEŘO, nebo friťák, případně přimazat např. Mogulem TS, ale trafáč opravdu neeeee, nejsem prase! Přečti si třeba tohle http://arnika.org/seveso a trochu o tom popřemýšlej

Pro takovéto případy není třeba chodit daleko, když nedávno unikl jedovatý chlor ze Spolany v Neratovicích....
No a k tomu spalování trafooleje, nejsem na toto palivo odborník, nejezdím na něj a ani nechci, ale ta látka, která při pálení uvolňuje dioxin, nebyla v trafu už před několika lety zakázána? Myslím že na tomto fóru o tom někdo i psal...
On člověk neuvěří, dokud neuvidí výsledky měření emisí a škodlivých látek z jednoho motoru při spalování nafty, výfritu, trafa a třeba i vyjěťáku. Tohle porovnání by nejen mě určitě dost zajímalo
Mercedes-Benz W210 300D