Stránka 2 z 7

Napsal: 18 úno 2014, 19:29
od jericho-3
Jak píše romanseat, 3,6 l/100 je sen pro nové vozy renomovaných automobilek a já bych řekl, že jsou to "povídačky naší Kačky" /bez urážky/ a mezi národem jsou šířeny bludy, že TDI je tak ůžasný stroj, který při troše umu a lehké nohy dokáže naftu dokonce vyrábět... :)

Napsal: 18 úno 2014, 19:35
od dibarbora
Ked chces ist vyslovene po spotrebe, skor by som to decentne chipol, aby si mal posadeny krutak este trochu nizsie a mozes prezivat prave spotrebove orgie pri 4tke na 1500 ot v meste. Motor ani spojka a prevodovka ti vdacna nebude ale na spotrebe to spoznas.
Apropo: na zamylsnie by stalo pohranie sa s prevodmi. Znizenym vykonom objektivne nicomu nepomozes.

Napsal: 19 úno 2014, 07:38
od roman1648
jericho-3 píše:Jak píše romanseat, 3,6 l/100 je sen pro nové vozy renomovaných automobilek a já bych řekl, že jsou to "povídačky naší Kačky" /bez urážky/ a mezi národem jsou šířeny bludy, že TDI je tak ůžasný stroj, který při troše umu a lehké nohy dokáže naftu dokonce vyrábět... :)
jo, to je přesný..
přidám jeden příběh - borec u nás si koupil novej Roomster Htp, ve snaze ušetřit co nejvíce za každou cenu tam nechal kdesi u stodolářů dát plyn, a v tom to začlo, auto nešlo do otáček, pak to zase nemělo výkon, pak to blbě startovalo, na najezdil se tam na reklamace jakože dost.
Pak se mu podpálily ventily,páč to měli prý napiču seřízený že to bylo moc chudý
no ty patálie ho přišly min na 50 000,- , kdyby jezdil na benzin a nehrabal do toho tak za ty prachy jezdí dodnes..

Napsal: 19 úno 2014, 14:25
od jericho-3
Mimochodem, včera jsem četl test Octy GreenLine, kde se koncern vysírá, že jezdí za 3,3 l/100km..Skutečná spotřeba v testu je okolo 5 litrů..To už je lepší, a na tak velké auto je to vlastně úspěch.. :)

Napsal: 19 úno 2014, 14:37
od roman1648
jo, to jo, super ježdění za 5L na 100
otázka je jak dlouho ty systémy Green Line, Blue Motion a podobný blbosti budou funkční
víš co stojí nový DPF apod.
ty časy kdy se to kuchlo a jede se dál pomalu ale jistě končí...

Napsal: 19 úno 2014, 18:26
od jericho-3
Jasně, to jen jako příklad, velký humbuk a nakonec to žere "normálně.". :)

Napsal: 20 úno 2014, 19:17
od Biimbo
jericho-3 píše:Mimochodem, včera jsem četl test Octy GreenLine, kde se koncern vysírá, že jezdí za 3,3 l/100km..Skutečná spotřeba v testu je okolo 5 litrů..To už je lepší, a na tak velké auto je to vlastně úspěch.. :)
ale tím nemysleli kombinovanou asi? To by mimo město museli jezdi za 2,5 :-)
Za ideálních podmínek, bez extra kopců když budeš dodržovat rychlost a řadit podle toho nesmyslu na displeji, tak se pod ty 4 s greenem dostat dá jako prd :-)

Napsal: 20 úno 2014, 22:32
od Richi
Úchylárna. To je jak když chci svítit a koupím si na to 100W žárovku a pak dumám, jak tam poslat míň proudu aby svítila jak 70W.
Tak si sakra koupím malou sračku auto a ne Octavii nebo Passat. :roll:

Napsal: 21 úno 2014, 09:03
od jericho-3
Najeli 600km,polovina po dálnici,jinak 2 a 3 silnice, město, skoro 8 hodin jízdy, průměrná spotřeba 4,7 l/100km. Ale údajně lze jezdit za 4 litry...Hoši ze SM se ani jednou pod 4 litry nedostali, ale motor byl údajně syrový a měli zimní gumy. Já s mojí jízdou bych byl na šesti , protože jediný klad diesela je když táhne do kopce a auto visí na turbu..Jinak je to jízda vlakem.. :)

Re: přiškrcení čerpadla na rotačce.

Napsal: 21 úno 2014, 11:20
od dolar100
HerFlick píše:Zdarec. Má někdo zkušenosti nebo postup s přiškrcením čerpadla na rotačce? Jde mi o menší spotřebu, je mi jasný že výkon půjde též dolů.
Asi si to este nezistil ale cerpadlo sa priskrcuje plynovym pedalom... (LOL)

Re: přiškrcení čerpadla na rotačce.

Napsal: 21 úno 2014, 21:20
od prka
HerFlick píše:Zdarec. Má někdo zkušenosti nebo postup s přiškrcením čerpadla na rotačce? Jde mi o menší spotřebu, je mi jasný že výkon půjde též dolů.
Já s tím zkušenosti mám. Výrobce umožňuje nastavit vstřikované množství paliva na volnoběhu /volnoběžnou dávku/ u Tvého motoru v rozmezí 3-9 mg/H. Fabrické nastavení při 903 ot. bývá kolem 4.5 mg/H. Chceš-li směs chudší, nastavuješ voln. dávku k vyššímu číslu a naopak. S chudší směsí motor pomaleji akceleruje a hůře jede v zatížení a naopak. Mám vyzkoušeno, že rozdíl ve skutečné spotřebě mezi nastavením voln. dávky na hraniční hodnoty je asi 0.5 l/100 km ve prospěch chudé směsi. Takových výsledků však můžeš dosáhnout jen pokud nebudeš za autem tahat nějaký přívěs, budeš jezdit většinou sám nebo ve dvou a budeš jezdit plynule a převážně mimo město.
Jedná-li se Ti však o ekonomické ježdění, je třeba učinit více úprav.
V první řadě nesmíš mít AGR-OF /spíše ho ještě více pootevřít/. Pak je vhodné snížit voln. otáčky/níž než 882 Tě to však asi nepustí/. Také je dobré udržovat co nejvyšší teplotu motoru/teplejší termostat/. Předvstřik nenastavovat výše než je střed povoleného rozmezí /nejlépe o něco nížší, aby byl ventil N 108 schopen nastavit skutečný předvstřik co nejblíže požadovanému při jízdě s "lehkou nohou" a nižších otáčkách/.
Důležité jsou pneumatiky /s nízkým valivým odporem/. Pokud je nemáš tak alespoň o něco přifouknout stávající tak, aby se stejnoměrně sjížděli po celé šíři dezénu /většinou to bývá kolem 2.6 baru ve předu a 2.4 vzadu, pokud jezdíš převážně sám/.

Napsal: 22 úno 2014, 07:02
od Richi
Panečku, to ušetří litr na sto.
A jinak, když už jsme u toho rozboru co a jak, napiš nám ještě HerFlick kolik peněz proházíš v hracích automatech, kolik alkoholu vypiješ za měsíc a jestli ti stačí krabka cigaret denně a jaká je to značka.
Kolega prka ti třeba poradí i v této věci. :)

PS: prka proti tobě nic ve zlém. Vím, že jsi odpověděl parádně. To jen ta zvláštní otázka a porovnání úspory 800kč za měsíc s proházenou výplatou v auťáku v bufáči pod vlakáčem. :)

Napsal: 22 úno 2014, 08:01
od tiff
Richi, pokud vam uspora 800,- za mesic, takze nejakych 9600,- za rok na provozu auta prijde jako neco, nad cim lze mavnout rukou, zaokrouhlime to na hezkych 10,000 a poslu vam cislo uctu, at vas ty prachy zbytecne netizi?
Ja uz pro ne nejake smysluplne vyuziti najdu a slibuji vam, ze je neutratim za auto, ani v bufaci pod vlakacem :D

Napsal: 22 úno 2014, 17:45
od Richi
Tak pro ty pomalejší názorně.
Při nájezdu 36k km za rok a velmi idealistické úspoře 1/L na 100 km je to úspora řekněme 12.000 kč za rok, tedy z cca 73.000kč na 61.000kč za naftu.

Jestli 30.000kč za rok prokouříte, je rozjímání nad možnou úsporou 12.000kč za pohonné hmoty jen marná ztráta energie a času.
Pokud přesto věříte, že takový přístup k životním prioritám má svou logiku, doporučuji návštěvu odborníka.
A jestli 100.000kč nenaházíte do bedny vy, neznamená to, že to tak nedělají ani ostatní. :)

Napsal: 22 úno 2014, 18:14
od tiff
I kdybych 30,000kc prokouril, 50 prochlastal, 70 dal za kurvy a kilo nahazel do bedny, tech 12,000 porad usetrim relativne "zadarmo" a muzu si za to doprat vic kuriva, chlastu, kurev, nebo cinkani v bedne.

Pro nekoho je to cela mesicni cista mzda, takze znovu opakuji, jestli pro vas 12,000 rocne nic neznamena, poslu vam cislo uctu, zadejte trvaly prikaz a budeme vsichni spokojeni 8)