Audi TTaS3 pro bugse bunnyho! a nebo powerflex!Bugs.Bunny píše:Nějaká záměna zadních silentbloků do předních ramen na toledo 2001 ARL by nebyla?
záměna silentbloků ramen na Fabii
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Jak se to chová už si je tam dal?já dnes převlíknul kamarádovi celou nápravu oct.I do new kuláků a powerflexů a s KW varianta2 super chování nechápu jak to na někoho může být tvrdý kokta složená k zemi a drží to jak na kolejích pro sebe to mám už připravený taky ale nejni časBugs.Bunny píše:Jj, už píšu SZ.Ladas píše:Audi TTaS3 pro bugse bunnyho! a nebo powerflex!Bugs.Bunny píše:Nějaká záměna zadních silentbloků do předních ramen na toledo 2001 ARL by nebyla?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Dnes jsem to tedy nandal.Svezení super reakce na změny směru jízdy okamžité,kola necestují při akceleraci ani brždění,kostky a díry bez problémů rychle i pomalu,prahy přes silnici taky ok auto je celkově pevnější,nikde nic nebouchá ani při ostré jízdě a seřízení geometrie naprostá hračka můžu jen doporučit POWERFLEX!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jo sedí ale tyhle jsou lepší koukni jak vypadaj přední ty necestujou ani omylem je to o ploše a na to že S3-TT stojí 1000,-tak powerflexy nejsou o tolik draší 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nevite nekdo co je pravdy na tomto:
Cupra - 6LL 407 183 stlačení při působení 400kg radiálně 0,8mm při působení 100kg axiálně 1,5mm
A2 - 8Z0 407 183, .......................................................1,5mm ....................................2,8mm
Origo Fabia - 6Q0 407 183, ....................................................5,9mm ...................................10,8mm
Z toho vychazi, ze by preci jen mohl nejaky rozdil mezi cupra/a2 byt .. a2 mirne mekci
Cupra - 6LL 407 183 stlačení při působení 400kg radiálně 0,8mm při působení 100kg axiálně 1,5mm
A2 - 8Z0 407 183, .......................................................1,5mm ....................................2,8mm
Origo Fabia - 6Q0 407 183, ....................................................5,9mm ...................................10,8mm
Z toho vychazi, ze by preci jen mohl nejaky rozdil mezi cupra/a2 byt .. a2 mirne mekci
