Dělám to naprosto stejně..jirka.p píše:naprosto s tebou souhlasim. bohuzel momentalne brzdu jeste nemam ale pracuje se na ni. jinak auto loguju pred upravou kde pak vytahno soft upravim nahraju zpet a opet projedu a naloguju. kdyz se mi nelibi prubeh turba nebo ostatni veci upravuju znovu a opet projizdim s logem. nekdy se povede na poprve nekdy to trva skoro 2 hodiny. ale vysledek je takovej ze auto jezdi bez toho aby padalo do nouzaku a atd...Woko_O píše:Já se například lidí zeptám jestli to chtěj odbrzdit.. Pokud ne,udělá se to jen tak že se vytáhne soft z jednotky a upraví se..potom se auto projede. Samozřejmě je lepší změřit výkon před a po..aby se viděly rozdíly a přišlo se na případný problémy. Brzda většinou v cené není.. Nikdy by to ale nemělo fungovat tak, že přijede človíček na parkoviště před Tesco, otevře notebook a dává tam soubor o kterým toho moc neví...
Čip motoru 1.9 TDI 96KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia II RS
Však jasný..
Někdy je prostě nejlepší to na tu brzdu prdnout a zkoušet tam..Informovat zákazníka že je to nejlepší.. Teda krom Mercedesu E350CDI V6 cabrio, ročník 2011... dal jsem si to na brzdu, že si tam vyndám jednotku... Kluci v Německu ale vymysleli že daj jednotku do podběhu pravýho blatníku..Na těch válcích sem neměl šanci..takže odkurtovat a na zvedák..

Někdy je prostě nejlepší to na tu brzdu prdnout a zkoušet tam..Informovat zákazníka že je to nejlepší.. Teda krom Mercedesu E350CDI V6 cabrio, ročník 2011... dal jsem si to na brzdu, že si tam vyndám jednotku... Kluci v Německu ale vymysleli že daj jednotku do podběhu pravýho blatníku..Na těch válcích sem neměl šanci..takže odkurtovat a na zvedák..
Naposledy upravil(a) Woko_O dne 18 bře 2014, 20:00, celkem upraveno 1 x.
-
r.martinec
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí