Skúsenosti s VW commonrail 2.0tdi 105kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

beton
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 20 říj 2010, 07:39
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od beton »

tak ako pisem... Egr, skrtiaca klapka, banka turba... pri poruche treba vymenit za nove. na banku existuje opravna sada.
pri cbab,cbbb odchadzaju aj virive klapky v sani, meni sa cele sanie
pohladaj temy pre "cbab"
vw golf IV ASZ Variant
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Takže tri kurvítka, z toho jedno ešte opraviteľné
Sú tie klapky aj v Audi motoroch..?
Na čo sa zamerať pri kúpe jazdenky..aby sa človek vyhol zbytočným problémom..?
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Čo poviete na kombináciu CAGA 105kW, manuál a quattro..?
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Marek_A4 píše:Čo poviete na kombináciu CAGA 105kW, manuál a quattro..?
Za 150.000km, kromě snímače dif. tlaku, bez problému. Akorát to teda na ten výkon moc nejede...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

dhfool píše: Za 150.000km, kromě snímače dif. tlaku, bez problému. Akorát to teda na ten výkon moc nejede...
105kW je malo na quattro..? Pomohol by tomu chip..? Je taka uprava este bezpecna pre komponenty..? :)
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 3&motor=86

Apropo...aky je hardverovy rozdiel medzi 105kW CAGA a 125kW CAHA..?
Aiworry
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 23 čer 2011, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aiworry »

Jinak pro upresneni mam Motor caga 105 KW ale manual, ne to blato multitronic.
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

dhfool píše: Za 150.000km, kromě snímače dif. tlaku, bez problému. Akorát to teda na ten výkon moc nejede...
105kW je malo na quattro..? Pomohol by tomu chip..? Je taka uprava este bezpecna pre komponenty..? :)
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 3&motor=86

Apropo...aky je hardverovy rozdiel medzi 105kW CAGA a 125kW CAHA..?
(hm)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Akurat vcera okolo 3:58 ked som nevedel spat a nicil som si hlavou jednou Renaultkou, tak som skocil na benzinku po pivo. Pristavil sa tam jeden taxikar s G7Parisien (zhruba kazdy mesiac 15000 km) vbehol dnu a kupil 3l 15W40 Elf. Trochu ma to zaujalo, tak som nenapadne vysiel von a vidim ze to chcel naliat naliat prave do tohoto motora. Naznacil som mu ze to nebude moc lahoda tomu motoru. Odpovedal mi na to ze ze to uz je 5x od intervalu-do intervalu (40 000km) Tak ja neviem, 15l oleja na 40ts km? Vo VW ze nic sa nedeje... Dolejte este dalsie 3 a potom na 40 000 spravime reviziu (rofl) (rofl) (rofl)
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

mylsim ze na toto som sa nepytal....dakujem za (offtopic)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Marek_A4 píše:mylsim ze na toto som sa nepytal....dakujem za (offtopic)
(hm) ja si myslis ze ta konzumacia oleja nieje vobec (offtopic)

Nazov znel: Skúsenosti s VW commonrail 2.0tdi 105kW

Tak moja vcerajsie je to co som pisal.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Myslel osobnú skúsenosť, niekoho kto na takom aute robil nejaký servis, alebo opravu...skúsenosť niekoho, kto sa trochu vyzná...nie nejakého taxikára, ktorý ktovie ako na tom jazdí. :roll:
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Marek_A4 píše:Myslel osobnú skúsenosť, niekoho kto na takom aute robil nejaký servis, alebo opravu...skúsenosť niekoho, kto sa trochu vyzná...nie nejakého taxikára, ktorý ktovie ako na tom jazdí. :roll:
Vtom pripade moje osobne skusenosti su celkom dobre. Jedine co je horsiem ze pomerne velakrat chodia ludia a maju problem s DPF. Ale podla vsetkoho ich dlzka a stym jazdy neumoznuje moc ,,prirodzenu regeneraciu,,. Nedavno som mal jeden na servise, robil som rozvody a reviziu. Do tejto doby na aute nebol ziadny zasah. Motor suchy, olej NECHYBAL, nic neklepe, nedymi, nesmrdi..No atd...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Ten stav DPF zrejme naozaj zalezi na štýle jazdy a casu jednotlivých trás, ci sa podari RJ začatú regeneráciu aj dokončiť...

A aký je hardverovy rozdiel medzi 105kW a 125kW...
Ine vstreky a turbo + soft..? Alebo iba vstreky + soft.? Ci aj ine rozdiely..?
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

nikto nevie povedat, aky je tam rozdiel..?!
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Turbo a soft
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“