Stránka 2 z 4
Napsal: 18 čer 2007, 14:52
od vita
FJW, HDS, FSM sou 6tikvalty dávaný do fábií. Taky se nemusíš bát že když zvedneš moment z 230 na 300 Nm tak se po prvním přidání plnýho plynu převodovka rozlítne, prostě jenom najezdí míň kilometrů. Tyhle Fábiácký 6tky si stím určo poraděj.
Re: Co se da dostat z 81kw
Napsal: 19 čer 2007, 15:49
od klenoty
Spaněl píše:Hoj,
chtel bych trosku poradit.
Psal jsem jiz SZ Reesovi,ale zatim se k tomu asi nedostal tak to postuju sem.
Mam Toledo 2000 81kw signo, najeto cca 135tis.
Predstava : 1) sestka 2) trysky sprint 754,turbo,chip 3)spojka
6ku dela Eurotuning - mate zkusenosti?
Otazka zni, v jakem poradi se do toho pustit a jakeho mozneho vykonu pri zachovani spotreby se da dosahnout. Zachovanim spotreby samozrejme myslim pri bezne jizde, je jasny ze kdyt zo prislapnu tak to potece.
Otazka c.3 na kolik by me to cca mohlo prijit.
Otazka c.4 bude treba menit spojku na ten max vykon?
diky moc
Zdar osobně bych ti poradil vyser se na sestku a namontuj celou prevodovku z fabie rs. mam to tak v audi a3. sice budes muset vymenit poloosy atd. ale nikdy to nedosahne 27 000 tis za sestku od eurotuningu.
nevim teda jak to vypada v seatu ale rs ma ocelový držák a lze ho tedy libovolně prevarovat.
Napsal: 19 čer 2007, 16:03
od Petr98
To je asi nejlepší řešení. 27000Kč je moc. Celá převodovka z FRS do 15000.
Napsal: 19 čer 2007, 16:11
od Spaněl
diky, to jsem presne potreboval slyset, jsem laik, ne technik, neznam ceny a moznosti.
[b]Passat B5 1.9Tdi 81kW[/b]
Napsal: 19 čer 2007, 16:37
od Hami
ahoj, jesm tady nový a mám nějakou chvíli koupeného Pasátka 1.9TDi 81kW a chtěl bych se zeptat jak nejjednoduššeji se dá docílit zvýšení výkonu a kroutivého momentu a kolik je tak optimílní u tohoto modelu a popř. koho doporučujete...
děkuji moc[/b]
Napsal: 19 čer 2007, 18:33
od cupra
precitaj na tejto stranke diskusiu a budes omnoho mudrejsi...

ale po lopate trysky,turbo ,chip a pri spravnom vybere mas 180 HP a 400 NM

Re: [b]Passat B5 1.9Tdi 81kW[/b]
Napsal: 19 čer 2007, 21:37
od FlashA4
Napsal: 20 čer 2007, 06:29
od madein

No jo, ale myslim, ze otazka byla myslena tak:
1) jake turbo a kde? kolik se zvedne vykon
2) jake trysky a kde? kolik se zvedne vykon
3) jaky chip a kde? kolik se zvedne vykon
takovy jednodychy navod, pro lidi, kteri nemaji moc zkusenosti a myslim si, v tomhle foru by se to docela hodilo.......
Napsal: 20 čer 2007, 07:42
od Spaněl
poradil bych ti at napises SZ Reeshovi,ale ja uz psal 2x a nic:) Je to teda zvlastni protoze ty zpravy mam v nedorucenych, nikoliv odeslanych:(
Asi ti nikdo nerekne presne kolik ti co prida, stejne se pak dela chip na miru.
Proste nejdriv trysky , nejspis jako ja jestli mas 81kw, ne PD. to ti prida tak 20koni. A az budes mit prachy tak nejaky turbo 150? + chip, chce to oboji najednou, pac turbo bez chipu je tak nejak k nicemu.
Procti si par prispevku kde se pise o zvyseni u 81kw a mas to, je jich tu jako mraku a vse je to o tom a samym. Trysky, turbo,chip,(IC), (spojka)
Napsal: 20 čer 2007, 08:07
od Spaněl
Jeste k te moji 6-ce, proc navrhujete prevodovku z Fabie RS a ne Octavie RS? je jina, stejna, drazsi, nepasovala by????
Napsal: 20 čer 2007, 09:47
od vita
Ty kódy co sem ti psal sou nejdelší normálně sehnatelný převodovky. Na oktávky se dávaj větší kola proto maj převodovky kratší.
Napsal: 20 čer 2007, 11:02
od Spaněl
Kola jako kola? No ja tam mam 205/16/55 to sou maly? , nebo jiny kola?
Napsal: 20 čer 2007, 11:54
od Jim
ne, to jsou větší....například FRS má 205/45 R16...ty jsou obvodově menší, tak se to musí vykompenzovat delšími převody...
Napsal: 20 čer 2007, 15:16
od Spaněl
no tak prave proto ze FRS ma mensi kola nez Octa a Toledo,tak jsem predpokladal ze bych mel shanet prevodovku z Octy.
Napsal: 20 čer 2007, 18:52
od danone
a co by sa stalo keby sa dala do octy 1.8T ta prevodovka z FRS? bolo by to na prd? alebo by to islo dobre? uz som sa to pytal na viacerych forach ale nikto mi s tym neporadil, tak dufam ze tu su ty spravny ludia. a pasovala by vobec? Sorry ze sem pletem benal, ale ako by sa dal vykonovo poladit? Dik moc za odpovede
