K čemu slouží hadička která vede do vzdochového filtru u AFN

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

hiero píše:jeezis mária...aby regulácia fungovala potrebuje zdroj podtlaku a aj spojenie s okolitým čiže atmosferickym tlakom ktoré pomocou n75 spája s bankou na turbe a toto premieňa na mechanicky pohyb. Hore na obrázku pozícia bez čísla je práve spojenie s atmosferickym tlakom čo u teba znamena len to že ju nemáš na rúre sania ale na krabicy filtru a to len preto aby sa do okruhu regulácie nedostával prach z okolia. kludne môžeš tu hadicu nezapojit len potom doporučujem upchat pozíciu na tej krabici a na hadicu umiestnit malý filter. ked si tu hadicou upchal nemohla regulácia fungovať lebo nemala zdroj atmosferickeho tlaku..
myslím že v tomto případě nejde o zdroj PODTLAKU ale PŘETLAKU :) (LOL)
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

:?:
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“