už to bylo celé připravené na montáž.dá se říct,že jsem upravoval skoro prd po 1756.pár věcí.Ladas píše:To sis nechal předělávat svoje na podtlak nebo jsi koupil kit?
ale jak říkám.je to dá se říct vyřešeno a bude to už konečně snad fungovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To jsem ti říkal už dávno, kvůli tomu jsi nemusel kupovat nové turbor.martinec píše:jezdil jsem za cca 8LLadas píše:kdyžtak mám nové tam se ti tohle nestane pokud zase nebudeš jezdit za 3,9
mám taky nové,ale tohle se stáhlo a lopatky také.kupodivu to funguje.žádné přefuky a propady.dýl se nafukuje,ale ce se dá čekat od velkýho turba.
jen to bude chtít asi ještě doladit.je tam SW,který doháněl zřejmě tu slabší původní baňku,ale to by zas nemusel být až takový problém.
ta plechovka je sporadická,protože opravdu mohla zadrhávat o to těsnení a saze se moc neblejskaj pokud vím.psal jsem skoro loupat.zkraje to prostě zadrhávalo a odlupovalo jako namazaný kov(šupinky).a že se dýl nafukuje s tím jsem předem počítal,ale nemůže se mi to prapadat a co je horší mít na 2500ot 3bar při požadavku 2,3bar.nepravidelně.zas tolik to nekouří a když při tom výkonu se tomu neubráníš.Andre píše:To jsem ti říkal už dávno, kvůli tomu jsi nemusel kupovat nové turbor.martinec píše:jezdil jsem za cca 8LLadas píše:kdyžtak mám nové tam se ti tohle nestane pokud zase nebudeš jezdit za 3,9
mám taky nové,ale tohle se stáhlo a lopatky také.kupodivu to funguje.žádné přefuky a propady.dýl se nafukuje,ale ce se dá čekat od velkýho turba.
jen to bude chtít asi ještě doladit.je tam SW,který doháněl zřejmě tu slabší původní baňku,ale to by zas nemusel být až takový problém.![]()
Ty klece takto vypadají všechny, jestli tomu opět nevěříš, tak se přijeď podívat, mám jich tu plnou bednu. Jsou to rozmazané saze (proto to jde loupat nehtem) a čím větší bude auto dýmovnice tím to bude zřetelnější.
Chápu tedy správně, že tu plechovku jsme kuchali zbytečně?
Stejný prvek který tvoří ty saze je základem oceli nebo diamantu, ale to zacházíme úplně někam jinam.r.martinec píše:ta plechovka je sporadická,protože opravdu mohla zadrhávat o to těsnení a saze se moc neblejskaj pokud vím.psal jsem skoro loupat.zkraje to prostě zadrhávalo a odlupovalo jako namazaný kov(šupinky).a že se dýl nafukuje s tím jsem předem počítal,ale nemůže se mi to prapadat a co je horší mít na 2500ot 3bar při požadavku 2,3bar.nepravidelně.zas tolik to nekouří a když při tom výkonu se tomu neubráníš.Andre píše:To jsem ti říkal už dávno, kvůli tomu jsi nemusel kupovat nové turbor.martinec píše: jezdil jsem za cca 8L
mám taky nové,ale tohle se stáhlo a lopatky také.kupodivu to funguje.žádné přefuky a propady.dýl se nafukuje,ale ce se dá čekat od velkýho turba.
jen to bude chtít asi ještě doladit.je tam SW,který doháněl zřejmě tu slabší původní baňku,ale to by zas nemusel být až takový problém.![]()
Ty klece takto vypadají všechny, jestli tomu opět nevěříš, tak se přijeď podívat, mám jich tu plnou bednu. Jsou to rozmazané saze (proto to jde loupat nehtem) a čím větší bude auto dýmovnice tím to bude zřetelnější.
Chápu tedy správně, že tu plechovku jsme kuchali zbytečně?
Ladas píše:njn starší kus kdoví kde to leželo než si ho aplikoval k sobě ale neříkej mi že to nebylo cejtit na ovládání regulace.
Tahle klec se tolik nekroutí pod teplem a i kdyby nebyly by opsaný všechny lopaty,kolik hodin lazení a času tě to stálo než jsi to objevil s něčím podobným se potýkal i MarenaTDI ne a ne naladit a problém byl v turbu je na to někde vlákno...
chápu,UHLÍK.ale já mám stále v autě toto s namazanými lopatkami.jen se to začistilo(slízlo,lapovalo).nové mám na stole.přefukování,propady a dost fest viděl i člověk kterého určitě znáš a nemyslím MV,nebo F,ale jiná hlava pomazaná a koukal jak blázen ,nám spolu to nějak markantně nepadlo(psal jsem.že občas)a můžeš se ho zeptat,když budeš chtít.a nevím na jakou akci narážíš.jen jsem dal foto klece před začištěním od nánosu ať už kovu či sazí a konstatoval,že je to funguje celkem normálně a přefukování už nenastalo.a menší problém s podtlakem se odstranil a problém setrval i potom.Andre píše:Stejný prvek který tvoří ty saze je základem oceli nebo diamantu, ale to zacházíme úplně někam jinam.r.martinec píše:ta plechovka je sporadická,protože opravdu mohla zadrhávat o to těsnení a saze se moc neblejskaj pokud vím.psal jsem skoro loupat.zkraje to prostě zadrhávalo a odlupovalo jako namazaný kov(šupinky).a že se dýl nafukuje s tím jsem předem počítal,ale nemůže se mi to prapadat a co je horší mít na 2500ot 3bar při požadavku 2,3bar.nepravidelně.zas tolik to nekouří a když při tom výkonu se tomu neubráníš.Andre píše: To jsem ti říkal už dávno, kvůli tomu jsi nemusel kupovat nové turbo![]()
Ty klece takto vypadají všechny, jestli tomu opět nevěříš, tak se přijeď podívat, mám jich tu plnou bednu. Jsou to rozmazané saze (proto to jde loupat nehtem) a čím větší bude auto dýmovnice tím to bude zřetelnější.
Chápu tedy správně, že tu plechovku jsme kuchali zbytečně?
Jestli jsi předem počítal, že bude to nové turbo hůř nastupovat, tak pak postrádám logiku té výměny a moc mi to nekoresponduje s tím co se tu v minulosti dělo, ale budiž.
Pokud je slovem "propadat" stále myšleno to surgování kolem 1500-1600 ot, tak je to vlastnost turba, nikoliv vada. A pokud se vám podaří i to nové turbo nastavit tak, aby se rozbíhalo jako to co jsi z toho vyndal, tak si opravdu myslím, že se to bude chovat stejně - na shodném SW i HW. Když jsme to spolu projížděli, tak jsem přefukování nezaznamenal, ale tím nechci říct, že se to nedělo.
Mám svůj soukromý tip jak tato akce dopadne, ale nejdřív musíš přestat hledat problém tam kde není.
r.martinec píše:chápu,UHLÍK.ale já mám stále v autě toto s namazanými lopatkami.jen se to začistilo(slízlo,lapovalo).nové mám na stole.přefukování,propady a dost fest viděl i člověk kterého určitě znáš a nemyslím MV,nebo F,ale jiná hlava pomazaná a koukal jak blázen ,nám spolu to nějak markantně nepadlo(psal jsem.že občas)a můžeš se ho zeptat,když budeš chtít.a nevím na jakou akci narážíš.jen jsem dal foto klece před začištěním od nánosu ať už kovu či sazí a konstatoval,že je to funguje celkem normálně a přefukování už nenastalo.a menší problém s podtlakem se odstranil a problém setrval i potom.Andre píše:Stejný prvek který tvoří ty saze je základem oceli nebo diamantu, ale to zacházíme úplně někam jinam.r.martinec píše: ta plechovka je sporadická,protože opravdu mohla zadrhávat o to těsnení a saze se moc neblejskaj pokud vím.psal jsem skoro loupat.zkraje to prostě zadrhávalo a odlupovalo jako namazaný kov(šupinky).a že se dýl nafukuje s tím jsem předem počítal,ale nemůže se mi to prapadat a co je horší mít na 2500ot 3bar při požadavku 2,3bar.nepravidelně.zas tolik to nekouří a když při tom výkonu se tomu neubráníš.
Jestli jsi předem počítal, že bude to nové turbo hůř nastupovat, tak pak postrádám logiku té výměny a moc mi to nekoresponduje s tím co se tu v minulosti dělo, ale budiž.
Pokud je slovem "propadat" stále myšleno to surgování kolem 1500-1600 ot, tak je to vlastnost turba, nikoliv vada. A pokud se vám podaří i to nové turbo nastavit tak, aby se rozbíhalo jako to co jsi z toho vyndal, tak si opravdu myslím, že se to bude chovat stejně - na shodném SW i HW. Když jsme to spolu projížděli, tak jsem přefukování nezaznamenal, ale tím nechci říct, že se to nedělo.
Mám svůj soukromý tip jak tato akce dopadne, ale nejdřív musíš přestat hledat problém tam kde není.
pro mě je důležité,že to nyní jaktakž funguje a nepřefukuje se,stále to není ono po jednom dni ježdění.howg!!!r.martinec píše:chápu,UHLÍK.ale já mám stále v autě toto s namazanými lopatkami.jen se to začistilo(slízlo,lapovalo).nové mám na stole.přefukování,propady a dost fest viděl i člověk kterého určitě znáš a nemyslím MV,nebo F,ale jiná hlava pomazaná a koukal jak blázen ,nám spolu to nějak markantně nepadlo(psal jsem.že občas)a můžeš se ho zeptat,když budeš chtít.a nevím na jakou akci narážíš.jen jsem dal foto klece před začištěním od nánosu ať už kovu či sazí a konstatoval,že je to funguje celkem normálně a přefukování už nenastalo.a menší problém s podtlakem se odstranil a problém setrval i potom.Andre píše:Stejný prvek který tvoří ty saze je základem oceli nebo diamantu, ale to zacházíme úplně někam jinam.r.martinec píše: ta plechovka je sporadická,protože opravdu mohla zadrhávat o to těsnení a saze se moc neblejskaj pokud vím.psal jsem skoro loupat.zkraje to prostě zadrhávalo a odlupovalo jako namazaný kov(šupinky).a že se dýl nafukuje s tím jsem předem počítal,ale nemůže se mi to prapadat a co je horší mít na 2500ot 3bar při požadavku 2,3bar.nepravidelně.zas tolik to nekouří a když při tom výkonu se tomu neubráníš.
Jestli jsi předem počítal, že bude to nové turbo hůř nastupovat, tak pak postrádám logiku té výměny a moc mi to nekoresponduje s tím co se tu v minulosti dělo, ale budiž.
Pokud je slovem "propadat" stále myšleno to surgování kolem 1500-1600 ot, tak je to vlastnost turba, nikoliv vada. A pokud se vám podaří i to nové turbo nastavit tak, aby se rozbíhalo jako to co jsi z toho vyndal, tak si opravdu myslím, že se to bude chovat stejně - na shodném SW i HW. Když jsme to spolu projížděli, tak jsem přefukování nezaznamenal, ale tím nechci říct, že se to nedělo.
Mám svůj soukromý tip jak tato akce dopadne, ale nejdřív musíš přestat hledat problém tam kde není.
1. Tak to je jasný že nová věc je nová věc a repas (pokud to byl nic o tom nevím) by měl minimálně základní požadavky splňovat ne? S těma molekulama uhlíku by měl zapečený lopaty kde kdo podívej se co dýmovnic jezdí sprinty a 2260 maj taky nebo sem mimo?Andre píše:Ladas píše:njn starší kus kdoví kde to leželo než si ho aplikoval k sobě ale neříkej mi že to nebylo cejtit na ovládání regulace.
Tahle klec se tolik nekroutí pod teplem a i kdyby nebyly by opsaný všechny lopaty,kolik hodin lazení a času tě to stálo než jsi to objevil s něčím podobným se potýkal i MarenaTDI ne a ne naladit a problém byl v turbu je na to někde vlákno...
Škoda že tento názor nepíšeš lidem do inzerce když jim nabízíš ty 100% super top jetý turba...
Nebo to je jiný Ladas?
to ti opravdu nepovím.nemůžu soudit.u mě to je více než jisté,když vše funguje podle mých představ a už se s tím nebudu muset trápit.turbo ven,turbo dovnitř,turbo ven....trvalo to dost dlouho než to začlo makat jak má.Ladas píše:Že by to byla souvislost i u druhého případu vylámané baňky co jsem zde viděl?
Nemáš začr.martinec píše:problém vyřešen.turbo zůstalo původní,nedávalo se nakonec nové.zalamovalo se táhlo s baňky,tím pádem se asi drbala i ta původní čínská baňka .přenastaveno a vše funguje jak má,tlak nepadá.krásně se nafukuje plynuleuž odspodu,žádná turbodíra při přeřazení(myšleno v race režimu),dříve ano.vše bez úpravy SW,který se minimálně upravil až po tomto zásahu do regulace.
kdo nic nedělá,nic nezkurví.to říkám pořád.![]()
tímto Ti Pepo díky.
a Michalovi za trpělivost a klid.