přefukování turba a padání jeho tlaku-ne vždy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Ladas píše:To sis nechal předělávat svoje na podtlak nebo jsi koupil kit?
už to bylo celé připravené na montáž.dá se říct,že jsem upravoval skoro prd po 1756.pár věcí.
ale jak říkám.je to dá se říct vyřešeno a bude to už konečně snad fungovat
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

r.martinec píše:
Ladas píše:kdyžtak mám nové tam se ti tohle nestane pokud zase nebudeš jezdit za 3,9 (LOL)
jezdil jsem za cca 8L
mám taky nové,ale tohle se stáhlo a lopatky také.kupodivu to funguje.žádné přefuky a propady.dýl se nafukuje,ale ce se dá čekat od velkýho turba.
jen to bude chtít asi ještě doladit.je tam SW,který doháněl zřejmě tu slabší původní baňku,ale to by zas nemusel být až takový problém.
To jsem ti říkal už dávno, kvůli tomu jsi nemusel kupovat nové turbo ;)

Ty klece takto vypadají všechny, jestli tomu opět nevěříš, tak se přijeď podívat, mám jich tu plnou bednu. Jsou to rozmazané saze (proto to jde loupat nehtem) a čím větší bude auto dýmovnice tím to bude zřetelnější.

Chápu tedy správně, že tu plechovku jsme kuchali zbytečně?
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Andre píše:
r.martinec píše:
Ladas píše:kdyžtak mám nové tam se ti tohle nestane pokud zase nebudeš jezdit za 3,9 (LOL)
jezdil jsem za cca 8L
mám taky nové,ale tohle se stáhlo a lopatky také.kupodivu to funguje.žádné přefuky a propady.dýl se nafukuje,ale ce se dá čekat od velkýho turba.
jen to bude chtít asi ještě doladit.je tam SW,který doháněl zřejmě tu slabší původní baňku,ale to by zas nemusel být až takový problém.
To jsem ti říkal už dávno, kvůli tomu jsi nemusel kupovat nové turbo ;)

Ty klece takto vypadají všechny, jestli tomu opět nevěříš, tak se přijeď podívat, mám jich tu plnou bednu. Jsou to rozmazané saze (proto to jde loupat nehtem) a čím větší bude auto dýmovnice tím to bude zřetelnější.

Chápu tedy správně, že tu plechovku jsme kuchali zbytečně?
ta plechovka je sporadická,protože opravdu mohla zadrhávat o to těsnení a saze se moc neblejskaj pokud vím.psal jsem skoro loupat.zkraje to prostě zadrhávalo a odlupovalo jako namazaný kov(šupinky).a že se dýl nafukuje s tím jsem předem počítal,ale nemůže se mi to prapadat a co je horší mít na 2500ot 3bar při požadavku 2,3bar.nepravidelně.zas tolik to nekouří a když při tom výkonu se tomu neubráníš.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

r.martinec píše:
Andre píše:
r.martinec píše: jezdil jsem za cca 8L
mám taky nové,ale tohle se stáhlo a lopatky také.kupodivu to funguje.žádné přefuky a propady.dýl se nafukuje,ale ce se dá čekat od velkýho turba.
jen to bude chtít asi ještě doladit.je tam SW,který doháněl zřejmě tu slabší původní baňku,ale to by zas nemusel být až takový problém.
To jsem ti říkal už dávno, kvůli tomu jsi nemusel kupovat nové turbo ;)

Ty klece takto vypadají všechny, jestli tomu opět nevěříš, tak se přijeď podívat, mám jich tu plnou bednu. Jsou to rozmazané saze (proto to jde loupat nehtem) a čím větší bude auto dýmovnice tím to bude zřetelnější.

Chápu tedy správně, že tu plechovku jsme kuchali zbytečně?
ta plechovka je sporadická,protože opravdu mohla zadrhávat o to těsnení a saze se moc neblejskaj pokud vím.psal jsem skoro loupat.zkraje to prostě zadrhávalo a odlupovalo jako namazaný kov(šupinky).a že se dýl nafukuje s tím jsem předem počítal,ale nemůže se mi to prapadat a co je horší mít na 2500ot 3bar při požadavku 2,3bar.nepravidelně.zas tolik to nekouří a když při tom výkonu se tomu neubráníš.
Stejný prvek který tvoří ty saze je základem oceli nebo diamantu, ale to zacházíme úplně někam jinam.
Jestli jsi předem počítal, že bude to nové turbo hůř nastupovat, tak pak postrádám logiku té výměny a moc mi to nekoresponduje s tím co se tu v minulosti dělo, ale budiž.
Pokud je slovem "propadat" stále myšleno to surgování kolem 1500-1600 ot, tak je to vlastnost turba, nikoliv vada. A pokud se vám podaří i to nové turbo nastavit tak, aby se rozbíhalo jako to co jsi z toho vyndal, tak si opravdu myslím, že se to bude chovat stejně - na shodném SW i HW. Když jsme to spolu projížděli, tak jsem přefukování nezaznamenal, ale tím nechci říct, že se to nedělo.

Mám svůj soukromý tip jak tato akce dopadne, ale nejdřív musíš přestat hledat problém tam kde není.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Ladas píše:njn starší kus kdoví kde to leželo než si ho aplikoval k sobě ale neříkej mi že to nebylo cejtit na ovládání regulace.

Tahle klec se tolik nekroutí pod teplem a i kdyby nebyly by opsaný všechny lopaty,kolik hodin lazení a času tě to stálo než jsi to objevil s něčím podobným se potýkal i MarenaTDI ne a ne naladit a problém byl v turbu je na to někde vlákno...

Škoda že tento názor nepíšeš lidem do inzerce když jim nabízíš ty 100% super top jetý turba... :)

Nebo to je jiný Ladas?
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Andre píše:
r.martinec píše:
Andre píše: To jsem ti říkal už dávno, kvůli tomu jsi nemusel kupovat nové turbo ;)

Ty klece takto vypadají všechny, jestli tomu opět nevěříš, tak se přijeď podívat, mám jich tu plnou bednu. Jsou to rozmazané saze (proto to jde loupat nehtem) a čím větší bude auto dýmovnice tím to bude zřetelnější.

Chápu tedy správně, že tu plechovku jsme kuchali zbytečně?
ta plechovka je sporadická,protože opravdu mohla zadrhávat o to těsnení a saze se moc neblejskaj pokud vím.psal jsem skoro loupat.zkraje to prostě zadrhávalo a odlupovalo jako namazaný kov(šupinky).a že se dýl nafukuje s tím jsem předem počítal,ale nemůže se mi to prapadat a co je horší mít na 2500ot 3bar při požadavku 2,3bar.nepravidelně.zas tolik to nekouří a když při tom výkonu se tomu neubráníš.
Stejný prvek který tvoří ty saze je základem oceli nebo diamantu, ale to zacházíme úplně někam jinam.
Jestli jsi předem počítal, že bude to nové turbo hůř nastupovat, tak pak postrádám logiku té výměny a moc mi to nekoresponduje s tím co se tu v minulosti dělo, ale budiž.
Pokud je slovem "propadat" stále myšleno to surgování kolem 1500-1600 ot, tak je to vlastnost turba, nikoliv vada. A pokud se vám podaří i to nové turbo nastavit tak, aby se rozbíhalo jako to co jsi z toho vyndal, tak si opravdu myslím, že se to bude chovat stejně - na shodném SW i HW. Když jsme to spolu projížděli, tak jsem přefukování nezaznamenal, ale tím nechci říct, že se to nedělo.

Mám svůj soukromý tip jak tato akce dopadne, ale nejdřív musíš přestat hledat problém tam kde není.
chápu,UHLÍK.ale já mám stále v autě toto s namazanými lopatkami.jen se to začistilo(slízlo,lapovalo).nové mám na stole.přefukování,propady a dost fest viděl i člověk kterého určitě znáš a nemyslím MV,nebo F,ale jiná hlava pomazaná a koukal jak blázen ,nám spolu to nějak markantně nepadlo(psal jsem.že občas)a můžeš se ho zeptat,když budeš chtít.a nevím na jakou akci narážíš.jen jsem dal foto klece před začištěním od nánosu ať už kovu či sazí a konstatoval,že je to funguje celkem normálně a přefukování už nenastalo.a menší problém s podtlakem se odstranil a problém setrval i potom.
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

r.martinec píše:
Andre píše:
r.martinec píše: ta plechovka je sporadická,protože opravdu mohla zadrhávat o to těsnení a saze se moc neblejskaj pokud vím.psal jsem skoro loupat.zkraje to prostě zadrhávalo a odlupovalo jako namazaný kov(šupinky).a že se dýl nafukuje s tím jsem předem počítal,ale nemůže se mi to prapadat a co je horší mít na 2500ot 3bar při požadavku 2,3bar.nepravidelně.zas tolik to nekouří a když při tom výkonu se tomu neubráníš.
Stejný prvek který tvoří ty saze je základem oceli nebo diamantu, ale to zacházíme úplně někam jinam.
Jestli jsi předem počítal, že bude to nové turbo hůř nastupovat, tak pak postrádám logiku té výměny a moc mi to nekoresponduje s tím co se tu v minulosti dělo, ale budiž.
Pokud je slovem "propadat" stále myšleno to surgování kolem 1500-1600 ot, tak je to vlastnost turba, nikoliv vada. A pokud se vám podaří i to nové turbo nastavit tak, aby se rozbíhalo jako to co jsi z toho vyndal, tak si opravdu myslím, že se to bude chovat stejně - na shodném SW i HW. Když jsme to spolu projížděli, tak jsem přefukování nezaznamenal, ale tím nechci říct, že se to nedělo.

Mám svůj soukromý tip jak tato akce dopadne, ale nejdřív musíš přestat hledat problém tam kde není.
chápu,UHLÍK.ale já mám stále v autě toto s namazanými lopatkami.jen se to začistilo(slízlo,lapovalo).nové mám na stole.přefukování,propady a dost fest viděl i člověk kterého určitě znáš a nemyslím MV,nebo F,ale jiná hlava pomazaná a koukal jak blázen ,nám spolu to nějak markantně nepadlo(psal jsem.že občas)a můžeš se ho zeptat,když budeš chtít.a nevím na jakou akci narážíš.jen jsem dal foto klece před začištěním od nánosu ať už kovu či sazí a konstatoval,že je to funguje celkem normálně a přefukování už nenastalo.a menší problém s podtlakem se odstranil a problém setrval i potom.
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

r.martinec píše:
Andre píše:
r.martinec píše: ta plechovka je sporadická,protože opravdu mohla zadrhávat o to těsnení a saze se moc neblejskaj pokud vím.psal jsem skoro loupat.zkraje to prostě zadrhávalo a odlupovalo jako namazaný kov(šupinky).a že se dýl nafukuje s tím jsem předem počítal,ale nemůže se mi to prapadat a co je horší mít na 2500ot 3bar při požadavku 2,3bar.nepravidelně.zas tolik to nekouří a když při tom výkonu se tomu neubráníš.
Stejný prvek který tvoří ty saze je základem oceli nebo diamantu, ale to zacházíme úplně někam jinam.
Jestli jsi předem počítal, že bude to nové turbo hůř nastupovat, tak pak postrádám logiku té výměny a moc mi to nekoresponduje s tím co se tu v minulosti dělo, ale budiž.
Pokud je slovem "propadat" stále myšleno to surgování kolem 1500-1600 ot, tak je to vlastnost turba, nikoliv vada. A pokud se vám podaří i to nové turbo nastavit tak, aby se rozbíhalo jako to co jsi z toho vyndal, tak si opravdu myslím, že se to bude chovat stejně - na shodném SW i HW. Když jsme to spolu projížděli, tak jsem přefukování nezaznamenal, ale tím nechci říct, že se to nedělo.

Mám svůj soukromý tip jak tato akce dopadne, ale nejdřív musíš přestat hledat problém tam kde není.
chápu,UHLÍK.ale já mám stále v autě toto s namazanými lopatkami.jen se to začistilo(slízlo,lapovalo).nové mám na stole.přefukování,propady a dost fest viděl i člověk kterého určitě znáš a nemyslím MV,nebo F,ale jiná hlava pomazaná a koukal jak blázen ,nám spolu to nějak markantně nepadlo(psal jsem.že občas)a můžeš se ho zeptat,když budeš chtít.a nevím na jakou akci narážíš.jen jsem dal foto klece před začištěním od nánosu ať už kovu či sazí a konstatoval,že je to funguje celkem normálně a přefukování už nenastalo.a menší problém s podtlakem se odstranil a problém setrval i potom.
pro mě je důležité,že to nyní jaktakž funguje a nepřefukuje se,stále to není ono po jednom dni ježdění.howg!!!
Naposledy upravil(a) r.martinec dne 26 dub 2014, 07:48, celkem upraveno 4 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Andre píše:
Ladas píše:njn starší kus kdoví kde to leželo než si ho aplikoval k sobě ale neříkej mi že to nebylo cejtit na ovládání regulace.

Tahle klec se tolik nekroutí pod teplem a i kdyby nebyly by opsaný všechny lopaty,kolik hodin lazení a času tě to stálo než jsi to objevil s něčím podobným se potýkal i MarenaTDI ne a ne naladit a problém byl v turbu je na to někde vlákno...

Škoda že tento názor nepíšeš lidem do inzerce když jim nabízíš ty 100% super top jetý turba... :)

Nebo to je jiný Ladas?
1. Tak to je jasný že nová věc je nová věc a repas (pokud to byl nic o tom nevím) by měl minimálně základní požadavky splňovat ne? S těma molekulama uhlíku by měl zapečený lopaty kde kdo podívej se co dýmovnic jezdí sprinty a 2260 maj taky nebo sem mimo?
2. nikoho jsem nezmiňoval
3. s jetým turbem jsem měl problém jednou a zeptej se mařeny jaký byl průbeh a jak se situace vyřešila
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Jednalo se použité turbo, přesto ta klec vypadla takto (stejně jako na všech předělaných turbech od nás):

Obrázek


Toto je první klec ze seriového turba, kterou jsem vyndal z bedny, je na ní krásně vidět, že "to" rozmazané je jen v místech, kde se drží saze. A je to tak v podstatě na všech klecích, které tu jsou.

Obrázek


Ona ta historie tohoto TBD je ještě malinko složitější...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Aha a jak složitější....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

problém vyřešen.turbo zůstalo původní,nedávalo se nakonec nové.zalamovalo se táhlo s baňky,tím pádem se asi drbala i ta původní čínská baňka .přenastaveno a vše funguje jak má,tlak nepadá.krásně se nafukuje plynuleuž odspodu,žádná turbodíra při přeřazení(myšleno v race režimu),dříve ano.vše bez úpravy SW,který se minimálně upravil až po tomto zásahu do regulace.
kdo nic nedělá,nic nezkurví.to říkám pořád. :(
tímto Ti Pepo díky. ;)
a Michalovi za trpělivost a klid.
Naposledy upravil(a) r.martinec dne 05 kvě 2014, 18:43, celkem upraveno 1 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Že by to byla souvislost i u druhého případu vylámané baňky co jsem zde viděl?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Ladas píše:Že by to byla souvislost i u druhého případu vylámané baňky co jsem zde viděl?
to ti opravdu nepovím.nemůžu soudit.u mě to je více než jisté,když vše funguje podle mých představ a už se s tím nebudu muset trápit.turbo ven,turbo dovnitř,turbo ven....trvalo to dost dlouho než to začlo makat jak má.
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

r.martinec píše:problém vyřešen.turbo zůstalo původní,nedávalo se nakonec nové.zalamovalo se táhlo s baňky,tím pádem se asi drbala i ta původní čínská baňka .přenastaveno a vše funguje jak má,tlak nepadá.krásně se nafukuje plynuleuž odspodu,žádná turbodíra při přeřazení(myšleno v race režimu),dříve ano.vše bez úpravy SW,který se minimálně upravil až po tomto zásahu do regulace.
kdo nic nedělá,nic nezkurví.to říkám pořád. :(
tímto Ti Pepo díky. ;)
a Michalovi za trpělivost a klid.
Nemáš zač ;)
:-@
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“