Průzkum teplot nasávaného vzduchu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Takže Můj záznam: Teplota okolí 18 stupňů (pod mrakem měřeno dnes) zrychlil jsem na 130 km/h a potom cca minutu při této rychlosti (vim žádná sláva ale na dálnici se mi nechtělo, měřeno z HK výpadovka na Jičín hned za kruháčem), otáčky 2389 rpm, Tlak absolutní za IC od 1420mB do 1480mB, TEPLOTA v potrubí cca 80 cm před motorem 27C° asi bych ještě spadl na delším úseku o 1 2 stupně...

Octavia AHF > EWT převodovka, RACE 520, VB turbo, 140 mm IC FMIC+ vedení hliník 185 PS, 429N.m .

Mám i Log pak ho někam nahraju pokud budete chtít.. :-)
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Ladas a kolik máš ty tu teplotu?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

260 Km/h 75c 6 kvalt otacki cez 5000
Golf 2 Tdi 4wd 1/4 mile 11,434
Golf 2 1,8T 4wv 1/4 mile 10,5xx
(Dragracing.hu)(automotosprint.cz)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

v neděli provedu měření ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

tak dneska mereno..jizda 130 po okresce (zadnej provoz) mirne stoupani teplota cca 28°C rovinka spadlo to na 22°C venkovni teplota 18°C.

fabia 1.9 TDI VB turbo AL vstriky FMIC pruchozi
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Mám OII 77kW EGR OFF jinak vše sérije pouze chip

Testováno na rovném dlouhém úseku 4 převodový stupeň

Teplota okolí 16,5°C
Nasávanej vzduch 28,8 °C
Teplota paliva 54 - 61°C
Vstřikované množství cca 30mg
Tlak turba cca 1948 mbar absolutně

Potom několik ostřejších jízd s teplotou nasávanýho vzduchu jsem se dostal na 37°C, teplota paliva 80°C
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Fantik píše:Mám OII 77kW EGR OFF jinak vše sérije pouze chip

Testováno na rovném dlouhém úseku 4 převodový stupeň

Teplota okolí 16,5°C
Nasávanej vzduch 28,8 °C
Teplota paliva 54 - 61°C
Vstřikované množství cca 30mg
Tlak turba cca 1948 mbar absolutně

Potom několik ostřejších jízd s teplotou nasávanýho vzduchu jsem se dostal na 37°C, teplota paliva 80°C
To palivo by bolo dobre trosku skrotit, nemyslis :D
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5146
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Série,otevřený podběh ( žebra ), váha vzduchu v tubusu Euro 2,mám-li rychlost nad 90km/h i při plném plynu teplota za IC nejde přes 80°C při venkovní teplotě do 30°C venku. Tzn,mám-li rychlost,uchladím. Na dovolené při 40°C venku to už nestíhalo při plném plynu ( předjíždění ) ,na do 3 s teplota za IC i 110°C,pak ihned cca o 10°C víc než okolí. Měřeno na PC.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

palivo neochladíš je měřeno na vratné větvi z hlavy motoru
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Paliva bylo v nádrži málo proto se to ohřejvalo rychlejc.
duchxt
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 25 led 2010, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: c. krumau

Příspěvek od duchxt »

tiff píše:Pri ustalene jizde po dalnici jsem za IC videl maximalne o 4 stupne vic nez byla venkovni teplota. Ale mam chladice utesnene k masce, takze vsechen vzduch, ktery projde masku, musi jit i pres IC.
mohl bys prosim ukazat nebo vysvetlit to utesneni chladicu k masce? ma to prinos na chlazeni?
Okta 2 fake rs 2.0 tdi 140-205ps hybrid turbosport.cz , egr off , soft já, ap sportfahr, rs brzdy
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

má boky aby to neutíkalo kolem ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Zrovna to by mě taky docela zajímalo... Teploty s utesněnym IC a bez toho, ale nějak se mi to těd dělat nechce :-D
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Moje auto ARL chladič 60mm vedení SW Dieselpower výkon v sekci grafy

rychlost 130 nasávaný vzduch 17,1 teplota chlazení 90,9 tlak turba 1344 otáčky 2520

akcelerace na 5 stupeň z 100 na 184 +ustálená jízda

počáteční teplota nasávaného vzduchu 15,2
po dosažení rychlosti 26,1 tlak turba 1908 teplota vody 92,7
ustálená jízdy 23,4 tlak turba 1880 teplota vody 90 otáčky 3570

venkovní teplota 12 nad nulou sucho

vypadá to že ARL chladič funguje :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

mesi3 píše:Zrovna to by mě taky docela zajímalo... Teploty s utesněnym IC a bez toho, ale nějak se mi to těd dělat nechce :-D
Rekl bych, ze se seriovym naraznikem a maskou je to uplne jedno :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“