Octavia AHF > EWT převodovka, RACE 520, VB turbo, 140 mm IC FMIC+ vedení hliník 185 PS, 429N.m .
Mám i Log pak ho někam nahraju pokud budete chtít..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To palivo by bolo dobre trosku skrotit, nemyslisFantik píše:Mám OII 77kW EGR OFF jinak vše sérije pouze chip
Testováno na rovném dlouhém úseku 4 převodový stupeň
Teplota okolí 16,5°C
Nasávanej vzduch 28,8 °C
Teplota paliva 54 - 61°C
Vstřikované množství cca 30mg
Tlak turba cca 1948 mbar absolutně
Potom několik ostřejších jízd s teplotou nasávanýho vzduchu jsem se dostal na 37°C, teplota paliva 80°C
mohl bys prosim ukazat nebo vysvetlit to utesneni chladicu k masce? ma to prinos na chlazeni?tiff píše:Pri ustalene jizde po dalnici jsem za IC videl maximalne o 4 stupne vic nez byla venkovni teplota. Ale mam chladice utesnene k masce, takze vsechen vzduch, ktery projde masku, musi jit i pres IC.