Stránka 2 z 3
Napsal: 26 kvě 2014, 08:53
od Bořek89
Ano ten sesti kvalt je dodělávka. Je vydařený. Doufám ze jsou správné bývalý majitel na tom jezdil dva roky než ji rozstřelil a ani tam nejde kloub z ničeho jiného než z 1.9 96kw. Jo a teď mám ještě jeden poznatek na který jsem si vzpomněl na té levé poloose nebyl totiž kloub klasickej co je na O1 ale kloub který je dával až na O2 to mě tenkrát docela i zarazilo. Mohlo by to mít nějakou souvislost aby třeba nebyly nějaký jiný a nemusel jsem tam dát kloub z té O2
Napsal: 26 kvě 2014, 10:25
od vendysp
Napsal: 26 kvě 2014, 11:42
od jurosdi
Nenájdeš štítok s origo číslom na tej lavej poloosy????
Napsal: 26 kvě 2014, 13:17
od Bořek89
Nene nic se neděje taky už jsem se setkal s plno talentama. Takže v pohodě.
Právě že jsem tam štítek žádný nenašel jen takový zbyteček čárového kódu na kterým byl dřív kód poloosy bohužel se nezachoval v takovém stavu aby se dal přečíst.
Napsal: 26 kvě 2014, 18:13
od tlakac3
Povol matice na homokloubech a zkus je potlacit dovnitr,kdyz nepujdou je to jasny
Napsal: 26 kvě 2014, 18:59
od Bořek89
jo místa mají dost zastrčit jdou ať mam kola v jakékoliv poloze
Napsal: 26 kvě 2014, 20:15
od Bořek89
jeden poznatek bych měl zdá se mi jako by byla převodovka moc vepředu a ta poloosa jako by šla od převodovky jakoby směrem do auta. nejde rovně ke kolu ale jako by kolo bylo zastrčené smerem k zadni části vozu a převodovka je jakoby směrem k přídi vozu.
Napsal: 28 kvě 2014, 05:11
od martinsidlo
Bořek89 píše:jo místa mají dost zastrčit jdou ať mam kola v jakékoliv poloze
A o kolik jdou zatlačit? Něco podobného kdysi řešil i myslím " Huml " a byla to tuším o pár mm delší poloosa. Máš to překopaný a vůbec bych se nedivil.
Napsal: 28 kvě 2014, 13:25
od Bořek89
Levá jde zatlačit jen tak o cenťák víc ne. Když jsou kola stočené do prava tak jde zatlačit jen o cca 5 mm a to hodně velkým násilím. Překonané to je bohužel jsem to už tak koupil. Snad stihnu dnes nebo zítra udělat fotky je ta poloosa ohnutá a když to stojí zatížené na zemi.
Napsal: 28 kvě 2014, 16:33
od martinsidlo
No 5 mm je nic. Dej správné poloosy a bude klid.
Napsal: 28 kvě 2014, 16:57
od jericho-3
Přesně tak, když si vezmeš, že zatočíš doprava a dáš tomu čočku, tak kloub rozmlátíš. Mělo by to i něco dělat s autem...Hluk, vibrace, poskakování..
Napsal: 28 kvě 2014, 18:22
od Bořek89
jericho-3 píše:Přesně tak, když si vezmeš, že zatočíš doprava a dáš tomu čočku, tak kloub rozmlátíš. Mělo by to i něco dělat s autem...Hluk, vibrace, poskakování..
Jj když vezmu hodně ostře pravotocivou zatáčku tak to dělá přesně toto.
Napsal: 29 kvě 2014, 20:26
od Bořek89
Ještě bych se chtěl zeptat jestli někdo nevíte číslo poloos které by měli být na převodovku ERF aspoň číslo tě levé poloosy. Děkuji
Napsal: 29 kvě 2014, 20:31
od jurosdi
6-kvalt bol len s motorom ASZ (štvorkolu so 6-kvaltom neberme do úvahy).

Napsal: 29 kvě 2014, 21:52
od Bořek89