Vibrace volantu za jízdy octavia I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Otázka taky je, co je jemná vibrace do volantu. Jestli je to nějaká vůle na řízení - čepy, axiální táhla, převodka řízení, sloupek řízení, nebo něco mlátí s kolama.
Při zátahu motoru to může být cokoli, ale co mě na autě vždy vibrovalo při ubrání plynu nebo na neutrál, tak vždycky gumy.
Jestli to má poznatelnou změnu s rychlostí vozidla a ne s otáčkami motoru.
Jestli se to mění s rychlostí i na neutrál z kopce dolu, tak jedině něco, co se točí. Jak jsou na tom tlumiče.
Při zátahu motoru to může být cokoli, ale co mě na autě vždy vibrovalo při ubrání plynu nebo na neutrál, tak vždycky gumy.
Jestli to má poznatelnou změnu s rychlostí vozidla a ne s otáčkami motoru.
Jestli se to mění s rychlostí i na neutrál z kopce dolu, tak jedině něco, co se točí. Jak jsou na tom tlumiče.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33652
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
házivost nábojů? Vpředu i vzadu jsi měřil? Kdy to začalo? Naráz, zhoršovalo se to nebo po nějaký ráně?
Já se s tím na octě taky něco natrápil, na dálnici nad 130 to bylo znát až do 200kmh i přes..
Během let nový všechno,těhlice přestavba,nový poloosy, 2x ložiska pak 6Q takže opět jiný poloosy, 312 brzdy s tím samo jiný těhlice a dokonce i nový náboje. Pak i vzadu nový náboje. Na 15",16" i 17" kolech. A dělá asi pořád, s autem už nejezdím,jen občas když na něm něco opravuju ale už ne tak rychle.
Vždycky se to změnilo po výměně pneumatik za nové. Dycky měsíc klid. Jednou jsem dokonce při výměně letních za zimní na heveru zjistil, že 17" letní Continetály hážou nahoru a dolu, disk neházel. Na zimních to pak nedělalo. Na jaře jsem pak vezl ty letňáky převážit a na vyvažovačce to ani nekoplo. Dali nový závaží a po měsící,možná dvou to začalo znova. Tak jsem se vysral a už to neřešil. Teďka jsou na tom taky nový gumy ale segra s tím jezdí maximálně 100kou, takže to asi ani nepozná..
Já se s tím na octě taky něco natrápil, na dálnici nad 130 to bylo znát až do 200kmh i přes..
Během let nový všechno,těhlice přestavba,nový poloosy, 2x ložiska pak 6Q takže opět jiný poloosy, 312 brzdy s tím samo jiný těhlice a dokonce i nový náboje. Pak i vzadu nový náboje. Na 15",16" i 17" kolech. A dělá asi pořád, s autem už nejezdím,jen občas když na něm něco opravuju ale už ne tak rychle.
Vždycky se to změnilo po výměně pneumatik za nové. Dycky měsíc klid. Jednou jsem dokonce při výměně letních za zimní na heveru zjistil, že 17" letní Continetály hážou nahoru a dolu, disk neházel. Na zimních to pak nedělalo. Na jaře jsem pak vezl ty letňáky převážit a na vyvažovačce to ani nekoplo. Dali nový závaží a po měsící,možná dvou to začalo znova. Tak jsem se vysral a už to neřešil. Teďka jsou na tom taky nový gumy ale segra s tím jezdí maximálně 100kou, takže to asi ani nepozná..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33652
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
napadá mě, že i když má auto najeto 400 tisíc, tak je tam původní řízení. Jen se měnili tyčky a čepy. Ale neteče a vůli oproti jiným herkám co mají najeto mnohem míň žádnou nemá. Takže leda že by to bylo v něm ale i sbíhavost před 14 dny šla seřídit normálně bez problémů. To jediný co se na autě neměnilo, jinak i siletbloky se dělali už dvakrát a po tom se tam dali TT bych řekl že to bylo cítit o něco víc..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI