Stránka 2 z 3
Napsal: 22 čer 2014, 17:30
od Biimbo
jirkastrachota píše:za mě 81kw, lehkej chip, a jezdíš za hubičku s minimálními provozními náklady.
a bude poslouchat zemědělský blues. PD je v OI celkově tišší a se 6q ani nemluvě. Když jel kámoš s mojím autem tak si tu šestku nemohl vynachválit. Za prvý ticho,klid, za druhý lehčí jde mačkat spojka a za třetí se líp řadí. Za mě 96kw. Ideál volba.
Ale když už PD tak je lepší GV a když už PD tak 2.0 BKD. Když do Německa jezdíme, tak i OII s 5q po pár stovkách km řve jako blázen..
Re: ps
Napsal: 22 čer 2014, 20:49
od cin
hokejista píše:mám tady v nemecku vybranou 96kw jak je to s rozvodama apod.
Mel jsem 81, ted mam 96 a dovolil bych si poradit to PD 96, uz kvuli tomu 6q ktery na dalce urcite vyuzijes, kdyz oslovis dobryho tunera tak jen chipem se dostanes na nejakejch 160-170 koniku a s tim uz urcite zadna brzda provozu ani v D nebudes, proste slapnes a ten vykon tam je. Spotreba je sice vyssi nez 81, ale zase zadna katastrofa, dalku po dalnici jezdim kolem 5,6 l do 140 . Takze za mne jednoznacne ber toho Golfa
Napsal: 22 čer 2014, 20:57
od fialamala
Dnes práce je a zítra není.Rotačka je rotačka.Nižší spotřeba i náklady na opravu.Pokud nejsi závodník tak i ta 66 stačí.Nicméně záleží o jakém roku výroby uvažuješ.81kw se do g4 dávala tuším do roku 2000 potom už PD.66 šla až do 2005.
Napsal: 23 čer 2014, 06:28
od jericho-3
Jde o to, kam až jezdíš do práce a jestli tam chceš vždy dojet. Rotačka je jak píše fialamala nejvhodnější. Jde o to, když si koupíš ty buchary aby jsi kvůli nouzákům vůbec dojel do práce včas..

Napsal: 23 čer 2014, 10:07
od milan8902
Rotačky 66 a 81 kW jsou opravdu povedené motory a nejsou tolik háklivé na kvalitu nafty. Jenže už se dlouho do aut nemontují a proto vidím problém v tom, že sice koupím auto,kde bude motor "rotačka", ale co ten zbytek auta...když jsou tyto auta ve směs do roku 2000? Jinak hlavní výhoda silných PD je 6q převodovka, jak již bylo výše napsáno. Já osobně bych už auto bez 6q nechtěl...
Napsal: 23 čer 2014, 15:24
od jericho-3
Když byly čtyřkvalty, toužili jsme po pěti kvaltu, teď jsou 6kvalty a brzy budeme toužit po sedmikvaltu. Kde se to zastaví? Když v MS jezdily v kategorii 50ccm motorky a měli 15 kvaltů, klepali si lidé na čelo, protože jim nedocházelo, proč tomu tak je...A dnes nás postupně čeká, že k tomu postupně dojdeme..
Já jedu do práce 15 km a šestku bych tam ani neměl možnost dát/ani jí nemám/, a když jedu s šestikvaltem, většinou na ní zapomenu..
Napsal: 23 čer 2014, 21:12
od live69
No vidíš já jezdím do práce 8 km a dám ji tam klidně 5x! Asi je to spíš tím že ji tam nemáš ....
Napsal: 23 čer 2014, 21:19
od Biimbo
tak tak, já jí taky využíval dost často i na okreskách. Jak říkám, radši "náchylnější" PD s 6q než rotačku s 5q. Ideál volbu stále radím, rotačku a dodělat 6q z ASZ jako já

Napsal: 24 čer 2014, 07:14
od jericho-3
Chudák motory s šestikvaltem, blafat po okresce na šestku, kdy se mlátí agregát jako svině v kleci , dvouhmota je v panice ale spotřeba je úžasná asi není to pravé ořechové. Dřív takhle jezdili dědci s kloboukem na hlavě na hroby s věncem NEZAPOMENEME nebo vozili vajíčka vnoučatům, které byly vidět za oknem, dnes to dělají mladí muži s technickým vzděláním...

Napsal: 24 čer 2014, 09:30
od milan8902
já šestku využívám opravdu často a zatím jsem setrvák neřešil...ale myslím si, že je to hlavně o citu...když třeba jedu po rovině 90 na šestku, tak v tom nevidím problém, ale do kopce na šestku 90 nepojedu;-)
Napsal: 24 čer 2014, 09:38
od Vici
taky jsem kdysi řešil...
vybral jsem 96kW a neměnil bych ani omylem. 6q je k nezaplacení. spotřeba taky solidní.
Rotaček jsem od té doby projel dost, třeba takové ALH+S764+chip je taky fajn, ale pak narazíš na problém, že chybí 6ka!
sežeň nějakou 96 nebo 110kw v dobrém stavu a budeš spokojen
kdo chce šetřit a camrat, měl by si sehnat starou 66kW s jednohmotou a s turbem s obtokem, to může podtážet jak chce a šetřit..
kdo chce jet za rozumně delší trasy tak PD a šestikvalt (ne ale 4x4!)
A nebo pak opravdu O2/GV s BKD jak psal Biimbo
Napsal: 24 čer 2014, 09:39
od Vici
jericho-3 píše:Chudák motory s šestikvaltem, blafat po okresce na šestku, kdy se mlátí agregát jako svině v kleci , dvouhmota je v panice ale spotřeba je úžasná asi není to pravé ořechové. Dřív takhle jezdili dědci s kloboukem na hlavě na hroby s věncem NEZAPOMENEME nebo vozili vajíčka vnoučatům, které byly vidět za oknem, dnes to dělají mladí muži s technickým vzděláním...

nesmysl, to píšeš jen proto že ses s tím nesvezl, když jedeš pomaleji, máš přece i pětku - prostě si podřadíš

, pokud se to dá, tak šestka na okresce je v pohodě, stejně málo kdo jezdí přesně 90...
u pětikvaltu ovšem tu šestku nevykouzlíš
nájezd 40 000km / rok si říká o pořádné auto s šetikvaltem a nebo i s DSG
Napsal: 24 čer 2014, 12:40
od Lesterjs
a kdyby sis to rozmyslel,tak mam O1 rotačku AHF 125kw 6q combi L§K naprodej.... jezdí pri 140km/h za 4,5-4,7litru, prevodovka FMH, mne nerobí problém jezdit s ní i pod 4l/100km. Je v top stavu. Kontakt na mne v popisku.
Napsal: 24 čer 2014, 16:11
od jericho-3
Vici a kolik tam máš otáček, když tak blafeš po té okresce na šestku , samá zatáčka?
Napsal: 24 čer 2014, 16:34
od Vici
tolik kolik je třeba... otáčky se regulujou šlapáním na pedál plynu, výsledná rychlost pak dle zařazeného rychlostního stupně...
třeba na okresce do mohelničáku mívám i 3500 ... když potřebuju předjet
