Stránka 2 z 2

Napsal: 30 pro 2017, 17:27
od slovacek.milos
lukeso1 píše:zdarec chlapi mám trošku problém s 1.6 hdi přívod a vratku mám vyvedenou do kanystru takže vidím jak saje a vrací se všechno mi letí z čerpadla do vratky a tlak samozžejmě na railu 0 co te je za kravinu že čerpadlo saje ale vytláčí do vratky místo do railu?
nechci tě svést na špatnou stopu ale myslím že jsem to už měl, čerpadlo jsme museli vymontovat a byla špatná jedna hlava, čerpadlář se stím vrtal tři dny a prej už nevěřil že to čerpadlo pojede,

Napsal: 30 pro 2017, 17:39
od lukeso1
to snad ne to auto normálně jezdilo jen se zadřelo olejové čerpadlo motor a turbo KO tak se udělala GO ated tohle jsem z toho jelen že čerpadlo tlačí do vratky místo do railu a tlačí dost když jsem při startování uškrtil tu vratku tak mito hned ufouklo

Napsal: 02 led 2018, 13:17
od roman1648
jak dlouho to bylo "mimo provoz"
jednou na P407 RHR se dělala hlava, po týdnu jak se to složilo nešlo natočit,jak píšeš cty všechno šlo zpátky do nádrže,vstřiky zaschlý=asi biosložka...dodnes nechápu..

Napsal: 02 led 2018, 15:39
od ROMEK
roman1648 píše:jak dlouho to bylo "mimo provoz"
jednou na P407 RHR se dělala hlava, po týdnu jak se to složilo nešlo natočit,jak píšeš cty všechno šlo zpátky do nádrže,vstřiky zaschlý=asi biosložka...dodnes nechápu..
Presne jak píšeš tiež som riešil na HDI čerpadlo majitel nechcel repas tak zháňal druhe cca 3mesiace a potom nešlo auto natočit. Vstreky von poslal na kontrolu a borci volali že su zalepene špice vstrekovačou BIO zložkou z nafty.