Rozdelovacie hlavy do cerpadiel
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
co mám skušenosti tak u té 10 mm je potřeba lehoučce natvrdit a se 764 chytá dobře,ale 11mm pude líp a s tou 11mm na race 520 s kteryma nemám skušenosti to podle mně bude stejné jak s 10mm na 764- při výměně 10 a 11mm je stejná čelní vačka a s výměnou neni problém u 12mm nevim,ale asi bude též stejná, ted jsem oddelal jedno čerpadlo-tak až bude čas tak mám nafocenou komplet sborku i rozborku a hodim to do faq
-
- uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 01 čer 2006, 23:34
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
Samozrejme vymena je jednoducha a lze ji nejlepe provest bez demontaze cerpadla. Musi se zachovat max. cistota a dat pozor po vyjmuti stare hlavy, aby nevyskocila vacka s pruzinami, cili ji podrzet. Nekdo proto nadzvedava vozidlo na strane hlavy, aby jen tak snadno nevyskocila.
Jinak se startovanim u S 764 s 10 mm hlavou nebyvaji problemy. Hlava 11 mm je k nim lepsi. Na RACE 520 doporucuji jiz 12mm hlavu. Ale nenechte se zmast, hlava 11 mm je lepsi i na standartni trysky pr.S 357 nebo S 520. Jedna se o lepsi rozprach.
Chucky: V PD vstricich jsou cerpadelka primo zabudovana a maji velky prebytek nafty, ktera je odvadena do prepadu, toho se vyuziva pri montazi trysek RACE 783, protoze nedochazi k poklesu tlaku.
Presny narust pri hlave 11 mm nemohu rici ,dosud to nebylo spolehlive odmereno, ale pocitove tam narust je hlavne na kroutaku.
Jj, seriova hlava ma 10 mm.
Jinak se startovanim u S 764 s 10 mm hlavou nebyvaji problemy. Hlava 11 mm je k nim lepsi. Na RACE 520 doporucuji jiz 12mm hlavu. Ale nenechte se zmast, hlava 11 mm je lepsi i na standartni trysky pr.S 357 nebo S 520. Jedna se o lepsi rozprach.
Chucky: V PD vstricich jsou cerpadelka primo zabudovana a maji velky prebytek nafty, ktera je odvadena do prepadu, toho se vyuziva pri montazi trysek RACE 783, protoze nedochazi k poklesu tlaku.
Presny narust pri hlave 11 mm nemohu rici ,dosud to nebylo spolehlive odmereno, ale pocitove tam narust je hlavne na kroutaku.
Jj, seriova hlava ma 10 mm.
Problémy nebývají,ale já je mám(když je chladno)a už sem zkoušel snad všechno a jediný co zbývá a napadá mě je čerpadlo...kolik chcete za tu 11mm hlavu?Venca píše:Samozrejme vymena je jednoducha a lze ji nejlepe provest bez demontaze cerpadla. Musi se zachovat max. cistota a dat pozor po vyjmuti stare hlavy, aby nevyskocila vacka s pruzinami, cili ji podrzet. Nekdo proto nadzvedava vozidlo na strane hlavy, aby jen tak snadno nevyskocila.
Jinak se startovanim u S 764 s 10 mm hlavou nebyvaji problemy. Hlava 11 mm je k nim lepsi. Na RACE 520 doporucuji jiz 12mm hlavu. Ale nenechte se zmast, hlava 11 mm je lepsi i na standartni trysky pr.S 357 nebo S 520. Jedna se o lepsi rozprach.
Chucky: V PD vstricich jsou cerpadelka primo zabudovana a maji velky prebytek nafty, ktera je odvadena do prepadu, toho se vyuziva pri montazi trysek RACE 783, protoze nedochazi k poklesu tlaku.
Presny narust pri hlave 11 mm nemohu rici ,dosud to nebylo spolehlive odmereno, ale pocitove tam narust je hlavne na kroutaku.
Jj, seriova hlava ma 10 mm.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
A proč to začlo dělat až po výměně za sprint764,pak sem trošku hnul s předvstřikem a zlešilo se to,už to dělá jen když je velká zima,proto ta teorie s čerpadlem a tryskama:-)teď nemám problém proto to neřešímVenca píše:Zatim tady nejsou, nevim jak se podari nakoupit. Budu to vedet za 14 dni.
Jinak chtelo by to znerit tlaky ve valcich si myslim a pak, kdyz dobre, tak laborovat s palivovou soustavou, ev. s cidlem otacek a pod.

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
zatím mám race520 na 10mm hlavě a problémy nemám, uvidíme časem, ale asi mi to urve kola
, jinak dával jsem sprint764 na 11mm hlavu (původně 90k ALH s automatem) a výkonovej nárust mi přišel o něco málo menší jako když jsem hodil ty race520 do 110k s 10mm, všechno sériovej soft, jinak mám pocit, že někdo to zkoušel na brzdě(Reesha
), tuto kombinaci(race520 na 90k) a nárust byl na asi 145k


-
- Aktivista
- Příspěvky: 1154
- Registrován: 20 dub 2007, 22:17
- Bydliště: Tam na západě za Plzní
- Kontaktovat uživatele:
Venca píše:Samozrejme vymena je jednoducha a lze ji nejlepe provest bez demontaze cerpadla. Musi se zachovat max. cistota a dat pozor po vyjmuti stare hlavy, aby nevyskocila vacka s pruzinami, cili ji podrzet. Nekdo proto nadzvedava vozidlo na strane hlavy, aby jen tak snadno nevyskocila.
Jinak se startovanim u S 764 s 10 mm hlavou nebyvaji problemy. Hlava 11 mm je k nim lepsi. Na RACE 520 doporucuji jiz 12mm hlavu. Ale nenechte se zmast, hlava 11 mm je lepsi i na standartni trysky pr.S 357 nebo S 520. Jedna se o lepsi rozprach.
Chucky: V PD vstricich jsou cerpadelka primo zabudovana a maji velky prebytek nafty, ktera je odvadena do prepadu, toho se vyuziva pri montazi trysek RACE 783, protoze nedochazi k poklesu tlaku.
Presny narust pri hlave 11 mm nemohu rici ,dosud to nebylo spolehlive odmereno, ale pocitove tam narust je hlavne na kroutaku.
Jj, seriova hlava ma 10 mm.
Tyjo Venco, raději bys tu výměnu hlavy snad ani neměl doporučovat dělat na autě. To je partyzánština. když se tam potom někomu vysypou kladky do čerpadla,tak už to asi nerozchodí.
Tym vykonom so sprinatmi a vacsou hlavou si ma inspirovalHuml píše:zatím mám race520 na 10mm hlavě a problémy nemám, uvidíme časem, ale asi mi to urve kola, jinak dával jsem sprint764 na 11mm hlavu (původně 90k ALH s automatem) a výkonovej nárust mi přišel o něco málo menší jako když jsem hodil ty race520 do 110k s 10mm, všechno sériovej soft, jinak mám pocit, že někdo to zkoušel na brzdě(Reesha
), tuto kombinaci(race520 na 90k) a nárust byl na asi 145k

Kolotoč TUNING