Rozdelovacie hlavy do cerpadiel

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

co PD a trysky RACE?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

a hlava 11mm už stačí na Race520 nebo až ta 12mm je optimální?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

co mám skušenosti tak u té 10 mm je potřeba lehoučce natvrdit a se 764 chytá dobře,ale 11mm pude líp a s tou 11mm na race 520 s kteryma nemám skušenosti to podle mně bude stejné jak s 10mm na 764- při výměně 10 a 11mm je stejná čelní vačka a s výměnou neni problém u 12mm nevim,ale asi bude též stejná, ted jsem oddelal jedno čerpadlo-tak až bude čas tak mám nafocenou komplet sborku i rozborku a hodim to do faq
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Samozrejme vymena je jednoducha a lze ji nejlepe provest bez demontaze cerpadla. Musi se zachovat max. cistota a dat pozor po vyjmuti stare hlavy, aby nevyskocila vacka s pruzinami, cili ji podrzet. Nekdo proto nadzvedava vozidlo na strane hlavy, aby jen tak snadno nevyskocila.
Jinak se startovanim u S 764 s 10 mm hlavou nebyvaji problemy. Hlava 11 mm je k nim lepsi. Na RACE 520 doporucuji jiz 12mm hlavu. Ale nenechte se zmast, hlava 11 mm je lepsi i na standartni trysky pr.S 357 nebo S 520. Jedna se o lepsi rozprach.

Chucky: V PD vstricich jsou cerpadelka primo zabudovana a maji velky prebytek nafty, ktera je odvadena do prepadu, toho se vyuziva pri montazi trysek RACE 783, protoze nedochazi k poklesu tlaku.

Presny narust pri hlave 11 mm nemohu rici ,dosud to nebylo spolehlive odmereno, ale pocitove tam narust je hlavne na kroutaku.
Jj, seriova hlava ma 10 mm.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Venca píše:Samozrejme vymena je jednoducha a lze ji nejlepe provest bez demontaze cerpadla. Musi se zachovat max. cistota a dat pozor po vyjmuti stare hlavy, aby nevyskocila vacka s pruzinami, cili ji podrzet. Nekdo proto nadzvedava vozidlo na strane hlavy, aby jen tak snadno nevyskocila.
Jinak se startovanim u S 764 s 10 mm hlavou nebyvaji problemy. Hlava 11 mm je k nim lepsi. Na RACE 520 doporucuji jiz 12mm hlavu. Ale nenechte se zmast, hlava 11 mm je lepsi i na standartni trysky pr.S 357 nebo S 520. Jedna se o lepsi rozprach.

Chucky: V PD vstricich jsou cerpadelka primo zabudovana a maji velky prebytek nafty, ktera je odvadena do prepadu, toho se vyuziva pri montazi trysek RACE 783, protoze nedochazi k poklesu tlaku.

Presny narust pri hlave 11 mm nemohu rici ,dosud to nebylo spolehlive odmereno, ale pocitove tam narust je hlavne na kroutaku.
Jj, seriova hlava ma 10 mm.
Problémy nebývají,ale já je mám(když je chladno)a už sem zkoušel snad všechno a jediný co zbývá a napadá mě je čerpadlo...kolik chcete za tu 11mm hlavu?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Zatim tady nejsou, nevim jak se podari nakoupit. Budu to vedet za 14 dni.
Jinak chtelo by to znerit tlaky ve valcich si myslim a pak, kdyz dobre, tak laborovat s palivovou soustavou, ev. s cidlem otacek a pod. ;)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Venca píše:Zatim tady nejsou, nevim jak se podari nakoupit. Budu to vedet za 14 dni.
Jinak chtelo by to znerit tlaky ve valcich si myslim a pak, kdyz dobre, tak laborovat s palivovou soustavou, ev. s cidlem otacek a pod. ;)
A proč to začlo dělat až po výměně za sprint764,pak sem trošku hnul s předvstřikem a zlešilo se to,už to dělá jen když je velká zima,proto ta teorie s čerpadlem a tryskama:-)teď nemám problém proto to neřeším ;)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zatím mám race520 na 10mm hlavě a problémy nemám, uvidíme časem, ale asi mi to urve kola :D , jinak dával jsem sprint764 na 11mm hlavu (původně 90k ALH s automatem) a výkonovej nárust mi přišel o něco málo menší jako když jsem hodil ty race520 do 110k s 10mm, všechno sériovej soft, jinak mám pocit, že někdo to zkoušel na brzdě(Reesha ;) ), tuto kombinaci(race520 na 90k) a nárust byl na asi 145k
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Venca píše:Samozrejme vymena je jednoducha a lze ji nejlepe provest bez demontaze cerpadla. Musi se zachovat max. cistota a dat pozor po vyjmuti stare hlavy, aby nevyskocila vacka s pruzinami, cili ji podrzet. Nekdo proto nadzvedava vozidlo na strane hlavy, aby jen tak snadno nevyskocila.
Jinak se startovanim u S 764 s 10 mm hlavou nebyvaji problemy. Hlava 11 mm je k nim lepsi. Na RACE 520 doporucuji jiz 12mm hlavu. Ale nenechte se zmast, hlava 11 mm je lepsi i na standartni trysky pr.S 357 nebo S 520. Jedna se o lepsi rozprach.

Chucky: V PD vstricich jsou cerpadelka primo zabudovana a maji velky prebytek nafty, ktera je odvadena do prepadu, toho se vyuziva pri montazi trysek RACE 783, protoze nedochazi k poklesu tlaku.

Presny narust pri hlave 11 mm nemohu rici ,dosud to nebylo spolehlive odmereno, ale pocitove tam narust je hlavne na kroutaku.
Jj, seriova hlava ma 10 mm.


Tyjo Venco, raději bys tu výměnu hlavy snad ani neměl doporučovat dělat na autě. To je partyzánština. když se tam potom někomu vysypou kladky do čerpadla,tak už to asi nerozchodí.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Huml píše:zatím mám race520 na 10mm hlavě a problémy nemám, uvidíme časem, ale asi mi to urve kola :D , jinak dával jsem sprint764 na 11mm hlavu (původně 90k ALH s automatem) a výkonovej nárust mi přišel o něco málo menší jako když jsem hodil ty race520 do 110k s 10mm, všechno sériovej soft, jinak mám pocit, že někdo to zkoušel na brzdě(Reesha ;) ), tuto kombinaci(race520 na 90k) a nárust byl na asi 145k
Tym vykonom so sprinatmi a vacsou hlavou si ma inspiroval :)
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ale pozor, se sériovým tlakem na turbu to při plným plynu dost kouří
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Huml píše:ale pozor, se sériovým tlakem na turbu to při plným plynu dost kouří
Kurna fix som si myslel ze ked sa to lepsie rozprasi tak to lepsie prehori a menej dymi (wallbash)
Kolotoč TUNING
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

to sice ano, ale zase tam jde víc nafty bych řekl..
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Sifon : stejne ti to bude kourit jako prase, ted jsem si vsiml, ze tam mas powerbox

Huml: To vsechno je pravda, ale u RACE 520 - jede to krasne, ale nejsou vyuzitynaplno moznosti tech 5 der na konci, chce to hlavu 12 mm a uvidis, jak se to jeste zvedne a nebudes mit obavu, ze to bude ukapavat. :)
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

conti: mas asi pravdu, predpokladal jsem, kdyz jsem to psal, ze do cerpadla se laik jen tak nepusti. Omlouvam se...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“