Stránka 2 z 7

Napsal: 25 čer 2007, 10:02
od chucky
co PD a trysky RACE?

Napsal: 25 čer 2007, 11:12
od Jim
a hlava 11mm už stačí na Race520 nebo až ta 12mm je optimální?

Napsal: 25 čer 2007, 14:07
od tomáš karbus
co mám skušenosti tak u té 10 mm je potřeba lehoučce natvrdit a se 764 chytá dobře,ale 11mm pude líp a s tou 11mm na race 520 s kteryma nemám skušenosti to podle mně bude stejné jak s 10mm na 764- při výměně 10 a 11mm je stejná čelní vačka a s výměnou neni problém u 12mm nevim,ale asi bude též stejná, ted jsem oddelal jedno čerpadlo-tak až bude čas tak mám nafocenou komplet sborku i rozborku a hodim to do faq

Napsal: 25 čer 2007, 15:47
od Venca
Samozrejme vymena je jednoducha a lze ji nejlepe provest bez demontaze cerpadla. Musi se zachovat max. cistota a dat pozor po vyjmuti stare hlavy, aby nevyskocila vacka s pruzinami, cili ji podrzet. Nekdo proto nadzvedava vozidlo na strane hlavy, aby jen tak snadno nevyskocila.
Jinak se startovanim u S 764 s 10 mm hlavou nebyvaji problemy. Hlava 11 mm je k nim lepsi. Na RACE 520 doporucuji jiz 12mm hlavu. Ale nenechte se zmast, hlava 11 mm je lepsi i na standartni trysky pr.S 357 nebo S 520. Jedna se o lepsi rozprach.

Chucky: V PD vstricich jsou cerpadelka primo zabudovana a maji velky prebytek nafty, ktera je odvadena do prepadu, toho se vyuziva pri montazi trysek RACE 783, protoze nedochazi k poklesu tlaku.

Presny narust pri hlave 11 mm nemohu rici ,dosud to nebylo spolehlive odmereno, ale pocitove tam narust je hlavne na kroutaku.
Jj, seriova hlava ma 10 mm.

Napsal: 25 čer 2007, 19:34
od váha
Venca píše:Samozrejme vymena je jednoducha a lze ji nejlepe provest bez demontaze cerpadla. Musi se zachovat max. cistota a dat pozor po vyjmuti stare hlavy, aby nevyskocila vacka s pruzinami, cili ji podrzet. Nekdo proto nadzvedava vozidlo na strane hlavy, aby jen tak snadno nevyskocila.
Jinak se startovanim u S 764 s 10 mm hlavou nebyvaji problemy. Hlava 11 mm je k nim lepsi. Na RACE 520 doporucuji jiz 12mm hlavu. Ale nenechte se zmast, hlava 11 mm je lepsi i na standartni trysky pr.S 357 nebo S 520. Jedna se o lepsi rozprach.

Chucky: V PD vstricich jsou cerpadelka primo zabudovana a maji velky prebytek nafty, ktera je odvadena do prepadu, toho se vyuziva pri montazi trysek RACE 783, protoze nedochazi k poklesu tlaku.

Presny narust pri hlave 11 mm nemohu rici ,dosud to nebylo spolehlive odmereno, ale pocitove tam narust je hlavne na kroutaku.
Jj, seriova hlava ma 10 mm.
Problémy nebývají,ale já je mám(když je chladno)a už sem zkoušel snad všechno a jediný co zbývá a napadá mě je čerpadlo...kolik chcete za tu 11mm hlavu?

Napsal: 25 čer 2007, 19:42
od Venca
Zatim tady nejsou, nevim jak se podari nakoupit. Budu to vedet za 14 dni.
Jinak chtelo by to znerit tlaky ve valcich si myslim a pak, kdyz dobre, tak laborovat s palivovou soustavou, ev. s cidlem otacek a pod. ;)

Napsal: 25 čer 2007, 20:13
od váha
Venca píše:Zatim tady nejsou, nevim jak se podari nakoupit. Budu to vedet za 14 dni.
Jinak chtelo by to znerit tlaky ve valcich si myslim a pak, kdyz dobre, tak laborovat s palivovou soustavou, ev. s cidlem otacek a pod. ;)
A proč to začlo dělat až po výměně za sprint764,pak sem trošku hnul s předvstřikem a zlešilo se to,už to dělá jen když je velká zima,proto ta teorie s čerpadlem a tryskama:-)teď nemám problém proto to neřeším ;)

Napsal: 25 čer 2007, 20:44
od Huml
zatím mám race520 na 10mm hlavě a problémy nemám, uvidíme časem, ale asi mi to urve kola :D , jinak dával jsem sprint764 na 11mm hlavu (původně 90k ALH s automatem) a výkonovej nárust mi přišel o něco málo menší jako když jsem hodil ty race520 do 110k s 10mm, všechno sériovej soft, jinak mám pocit, že někdo to zkoušel na brzdě(Reesha ;) ), tuto kombinaci(race520 na 90k) a nárust byl na asi 145k

Napsal: 25 čer 2007, 20:55
od conti
Venca píše:Samozrejme vymena je jednoducha a lze ji nejlepe provest bez demontaze cerpadla. Musi se zachovat max. cistota a dat pozor po vyjmuti stare hlavy, aby nevyskocila vacka s pruzinami, cili ji podrzet. Nekdo proto nadzvedava vozidlo na strane hlavy, aby jen tak snadno nevyskocila.
Jinak se startovanim u S 764 s 10 mm hlavou nebyvaji problemy. Hlava 11 mm je k nim lepsi. Na RACE 520 doporucuji jiz 12mm hlavu. Ale nenechte se zmast, hlava 11 mm je lepsi i na standartni trysky pr.S 357 nebo S 520. Jedna se o lepsi rozprach.

Chucky: V PD vstricich jsou cerpadelka primo zabudovana a maji velky prebytek nafty, ktera je odvadena do prepadu, toho se vyuziva pri montazi trysek RACE 783, protoze nedochazi k poklesu tlaku.

Presny narust pri hlave 11 mm nemohu rici ,dosud to nebylo spolehlive odmereno, ale pocitove tam narust je hlavne na kroutaku.
Jj, seriova hlava ma 10 mm.


Tyjo Venco, raději bys tu výměnu hlavy snad ani neměl doporučovat dělat na autě. To je partyzánština. když se tam potom někomu vysypou kladky do čerpadla,tak už to asi nerozchodí.

Napsal: 25 čer 2007, 21:59
od Sifon
Huml píše:zatím mám race520 na 10mm hlavě a problémy nemám, uvidíme časem, ale asi mi to urve kola :D , jinak dával jsem sprint764 na 11mm hlavu (původně 90k ALH s automatem) a výkonovej nárust mi přišel o něco málo menší jako když jsem hodil ty race520 do 110k s 10mm, všechno sériovej soft, jinak mám pocit, že někdo to zkoušel na brzdě(Reesha ;) ), tuto kombinaci(race520 na 90k) a nárust byl na asi 145k
Tym vykonom so sprinatmi a vacsou hlavou si ma inspiroval :)

Napsal: 25 čer 2007, 22:10
od Huml
ale pozor, se sériovým tlakem na turbu to při plným plynu dost kouří

Napsal: 25 čer 2007, 22:14
od Sifon
Huml píše:ale pozor, se sériovým tlakem na turbu to při plným plynu dost kouří
Kurna fix som si myslel ze ked sa to lepsie rozprasi tak to lepsie prehori a menej dymi (wallbash)

Napsal: 25 čer 2007, 23:02
od Jim
to sice ano, ale zase tam jde víc nafty bych řekl..

Napsal: 26 čer 2007, 00:56
od Venca
Sifon : stejne ti to bude kourit jako prase, ted jsem si vsiml, ze tam mas powerbox

Huml: To vsechno je pravda, ale u RACE 520 - jede to krasne, ale nejsou vyuzitynaplno moznosti tech 5 der na konci, chce to hlavu 12 mm a uvidis, jak se to jeste zvedne a nebudes mit obavu, ze to bude ukapavat. :)

Napsal: 26 čer 2007, 01:06
od Venca
conti: mas asi pravdu, predpokladal jsem, kdyz jsem to psal, ze do cerpadla se laik jen tak nepusti. Omlouvam se...