Stránka 2 z 2

Napsal: 01 srp 2014, 18:50
od sky59
Jarda S. píše:s INA rozvodama ani Graf pumpama problém nejni ;)
Teraz som sa dostal domov, pumpa je GEBA celokovova, made in germany

Sorry za zavedenie.... je to teraz problem?

Napsal: 03 srp 2014, 19:40
od TDiKubo
rozdiel medzi originálom a INA kitom je asi v tom že originál ma na sebe vyrazené logo VW Audi :) teda aspoň u PD to tak je napinacia kladka NTN japan malá kladka INA Kysuce remeň made in UK pumpa to neviem

Napsal: 03 srp 2014, 19:50
od live69
Dávám raději INU než CONTITECH, už jen že tam sou nové svorníky

Napsal: 04 srp 2014, 11:51
od sky59
TDiKubo píše:rozdiel medzi originálom a INA kitom je asi v tom že originál ma na sebe vyrazené logo VW Audi :) teda aspoň u PD to tak je napinacia kladka NTN japan malá kladka INA Kysuce remeň made in UK pumpa to neviem
Trochu som studoval ten remen INA a s prekvapenim som zistil ze oni to vyrabaju mozno 1m siroke a potom z toho rezu sirky ;)

Ja mam od 82 do 84 cm ...

Ta geba je ok?

Napsal: 04 srp 2014, 12:44
od Jarda S.
takhle to dělaji všichni (LOL) (LOL)

Napsal: 06 srp 2014, 21:40
od miraspetrowski
sky59 píše:
TDiKubo píše:rozdiel medzi originálom a INA kitom je asi v tom že originál ma na sebe vyrazené logo VW Audi :) teda aspoň u PD to tak je napinacia kladka NTN japan malá kladka INA Kysuce remeň made in UK pumpa to neviem
Trochu som studoval ten remen INA a s prekvapenim som zistil ze oni to vyrabaju mozno 1m siroke a potom z toho rezu sirky ;)

Ja mam od 82 do 84 cm ...

Ta geba je ok?
řemen se nestuduje,ale nasazuje,jesli má někdo pochybnosti s INA sadou,tak atˇsi tam dá třeba punčochu,dnešní díly jsou sice napodobeniny,ale dají se kvalitou porovnávat teměř s jednou tak drahými jakoby originaly,na rzvoďák DAICO jsem najel 110 tisíc a vindal ho skoro stený,jen s málo čitelným nápisem a taky jsem ho montoval s určitou nejistotou,tak asi takhle,ale v tomhle žánru-rozvody nikomu neradím od toho jsou jiní šoumeni :-D