Stránka 2 z 2
Napsal: 23 říj 2014, 17:55
od alzafir
Jednotka chlazení je na stejné straně podběhu(v úrovni nárazníku)jako jednotka motoru pro zmiňovaný dvoulitr (v podběhu na úrovni tlumiče) z roku 2001 který tu vzpomínal Kraken. Čerpadlo obsahuje pouze elektroniku čerpadla.
Jednotka označovaná jako PSG16 je kombinace RJ motoru a čerpadla a je to vše součástí čerpadla. Toto čerpadlo má 2 konektory.
Napsal: 23 říj 2014, 18:14
od joe
To je všetko pravda.
Ale pôvodná otázka bola na Vectru C.
Vectra C NIKDY nemala čerpadlo PSG5 (osobitne ECU motora a ECU čerpadla) ale vždy iba PSG16 (ECU motora je súčasne ECU čerpadla) t.j. riadiaca jednotka motora je na vrchu čerpadla.
Napsal: 23 říj 2014, 20:17
od Morzeta
Děkuji

ale zajímalo by mě, jestli to jde chipnout bez toho, aby se muselo čerpadlo oddělávat

Napsal: 25 říj 2014, 08:50
od Bob_007
Ahoj, já nedávno pořídil Omeletu B s motorem 2.0 DTI 74kW a pravděpodobně se jí někdo snažil chipovat, protože co to auto dělá, je až k nevíře

Dle znalců Opelů, je tenhle motor a kor v Omeze docela lenochod, já si nemůžu stěžovat, jen možná malinko, že když trošku naprší, jezdím pořád dveřma napřed

Napsal: 25 říj 2014, 17:48
od Morzeta
Už jsem s jednou firmou ve Zlíně domluvený

tak a nevíte jak ještě navýšit výkon u toho motoru ? Kromě Chipu ?

Napsal: 31 říj 2014, 17:49
od Morzeta
No, takže.. Dnes jsem byl ve Zlíně a bylo mi řečeno, že tenhle typ motoru nejde chipnout

napadl mě jedině powerbox, ale vidím jen samé negativní komentáře ... nevíte o něčem co by zvedlo výkon ? Třeba nějaký kvalitní powerbox??
