Stránka 2 z 2

Napsal: 12 srp 2014, 11:29
od tantor-bn
Neni až tak zlé riešenie. vedel by si to vyrobiť?

Napsal: 12 srp 2014, 18:06
od rufus
...vyrobit je to maličkost...musel by se sehnat materiál...já jsem od někoho sehnal jen cucek a z toho to akorát vyšlo...ale pozjišťuju...

Napsal: 12 srp 2014, 18:29
od tantor-bn
este mi skus napisat pribliznu cenovku
a zakolko mas tam 0-100 ??

Napsal: 12 srp 2014, 18:35
od rufus
...ta by se odvíjela podle matroše plus něco za práci...jak zjistim,dal bych vědět...a to 0-100 jako zrychlení?? to jsem ještě neměřil...

Napsal: 12 srp 2014, 18:56
od tantor-bn
ok zisti teda.

Napsal: 12 srp 2014, 23:20
od Ruller
Těch 280 koní brzdí původní brzdiče? :P

Napsal: 13 srp 2014, 08:40
od rufus
jo...samozřejmě to ovšem nestačí [nelitám s tim jak koler denně plnej..] a tak jako další položka jsou v plánu výkonnější...mám v záloze několik variant,tak uvidim jak a co poshánim...a taky R32 náprava protože protože už teď se sníženým podvozkem mám ramena do "v" ....

Napsal: 14 kvě 2015, 07:57
od Ladinek
Ahoj, myslite, ze by sla uprava toho EGR i u OII 1.9 TDI?
EGR vypada uplne stejne.
Chtel bych zachovat chcipaci klapku, ale myslim, ze soustruzit by se nemuselo, hadice by zustavala stejna.
Proste chci jenom odstranit EGR soupatko, kama mi tece olej a zaroven ho tim odstranit.
Nemate k dispozici nekdo tu zaslepku ci vidim na to EGRu?
Myslim tim zaslepku nahore ten sroub i pak dole na vstup tech spalin.
Na prvni fotce vidim i hadicku do toho pripojenou.

Napsal: 14 kvě 2015, 11:52
od rufus
...je tam M10 závit a původně byla jen záslepka a po instalaci ukazatele tlaku se tudy bere přípoj takže to lze vytočit např. ze 17 šestihranu...záslepka na spodu je origo příruba ze které se uřízla trubka a do ní se vytočila záslepka,ta se navařila a srovnala [po svařování se příruba zkroutí]..

Napsal: 14 kvě 2015, 15:30
od Ladinek
Takze, ten zavit tam primo je na ten sroubek?
Jeste aby me OII nespadla do nouzaku pokud to udelam.
Pocitam, ze nemusim delat tu redukci na trubku, pokud zachovam stejnou.

PS: nechapu, ze nekteri ve forech pisou ze po odstraneni EGR se zasira turbo, k tomu prece uz tim padem nemuze dojit ne?

Napsal: 14 kvě 2015, 17:23
od rufus
..až se odvrtá samotný ventil a vykuchá membrána tak ten závit se tam musí udělat...ten nátrubek jsem tam dělal z důvodu použití šroubovací pásky,pokud zachováš bajonet,tak netřeba navíc u dvojkové oktávy je EGR a regulační klapka zvlášť...

...teoreticky se zasírat může víc protože po zaslepení jdou všechny spaliny jen přes turbo jinak se část přisávala zpět do sání...