1.8T AMK 154kW trable

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TrojisCZ
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 07 črc 2014, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od TrojisCZ »

To už bych se o to auto bál. :D

No hele klucí, kde všude jsou ukostřený kabely u motoru? Vim zatim jen o hlavě.
Seat Leon Cupra 1M 1.8T 20V 154kW AMK; EVO exhaust & front brakes; podtlaky Forge & Samco
boash
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 29 čer 2013, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od boash »

O1RS AUQ 215PS 335NM soft tdichip...Turboback Milltek 3"...G60 flywheel+VR6 clutch...FMIC 550x180...SAI,N249,N211 off..BOV forge..TIP Samco+CDA..Eibach B12 sportline+Cupra 18"...FSI coil..NSP powergasket
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ono vejrat po kabelech to je cesta vidlema proti tanku, přinejlepším pokus omyl náhoda

na to je vag, blok měřených hodnot, chybové kody a akční členy ;)
TrojisCZ
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 07 črc 2014, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od TrojisCZ »

Kdybych měl doma diagnostiku, tak si to udělám. Bohužel. :D
Seat Leon Cupra 1M 1.8T 20V 154kW AMK; EVO exhaust & front brakes; podtlaky Forge & Samco
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

TrojisCZ píše:Kdybych měl doma diagnostiku, tak si to udělám. Bohužel. :D
tak nic neuděláš ;)
TrojisCZ
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 07 črc 2014, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od TrojisCZ »

Kámošovo brachá VAG má, ale asi s tim moc neumí, jinak by mi tohle asi řekl. :D Zkusim se poptat u něj.

Ten postup co si psal, je teda něco ve VAGu jo? Já se v tom nikdy nehrabal, nikdo mi to ještě nepůjčil. :( :x :roll: :-)

Kód: Vybrat vše

http://www.motoschematy.pl/images/131268080450.jpg
Tuhle potvoru myslim má, zvládne se to přes ní? (crazy)
Seat Leon Cupra 1M 1.8T 20V 154kW AMK; EVO exhaust & front brakes; podtlaky Forge & Samco
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Myslim ze je uplne jasne,ze jazdi v nouzaku,ked mu N75 a asi aj cidlo vacky pise zkrat... Tam vam merane hodnoty moc nepomozu.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

alfik píše:Myslim ze je uplne jasne,ze jazdi v nouzaku,ked mu N75 a asi aj cidlo vacky pise zkrat... Tam vam merane hodnoty moc nepomozu.
tak třeba když se v tom hrabe jaryn a odpojí něco máš tam hned čidlo vačky zkrat nebo obvod přerušen,

když pomažeš aspon závady a odstaneš se z nouzáku tak časem zjistíš správnou závadu

ty čidla to tu čtu vyměnil jsem a proměřil jsem a nic, známý ted nedávno čtyři čidla až čtvrté makalo jak mělo
tak vyměníš čidlo a pak zas pravidlo problém hladat už v novom dieli ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="alfik"]

navíc ten helák na vačku to je vynález tomu přijít na kloub bez pamětového osciloskopu je velmi otížné, jediní plus že se dá tuším dobře vydělat
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tak v tom s tebou plne suhlasim..
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

čidlo vačky bych odpojil a zaměřil se na tu n75. Protože čidlo vačky tě nehaže do nouzaku.
TrojisCZ
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 07 črc 2014, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od TrojisCZ »

Bez čidla vačky nenastartuju.
Seat Leon Cupra 1M 1.8T 20V 154kW AMK; EVO exhaust & front brakes; podtlaky Forge & Samco
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

Mě to bez ni jede normalne. :D . Tak aspon viš že funguje.
TrojisCZ
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 07 črc 2014, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od TrojisCZ »

Když máš stejnej motor, tak je to celkem divný. :D

Kód: Vybrat vše

http://www.skoda-dily.cz/data/items/90/52efaaac43361_t.jpg
Myslíme oba to samý?
Seat Leon Cupra 1M 1.8T 20V 154kW AMK; EVO exhaust & front brakes; podtlaky Forge & Samco
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

seatjiritoledo píše:čidlo vačky bych odpojil a zaměřil se na tu n75. Protože čidlo vačky tě nehaže do nouzaku.
Neviem ci sa to da nazvat nudzak,ale nezhadzuje ti to předstih ked je odpojene?
To same ako posunuty rozvod. Auto jede,turbo plni,ale po naplneni to myslim upravi předstih nakolko bud vie,ze je rozvod postaveny špatne,alebo nevie jak je postaveny.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“