Stránka 2 z 3

Napsal: 07 říj 2014, 14:54
od Jayson
netopier píše:
Jayson píše:
netopier píše:Tacho video z brzdy ma Nulovu vypovednu hodnotu..... .
aha..jakto?
skus sa zamysliet
nevím, pouč mě ;)

Napsal: 07 říj 2014, 16:06
od DIESELPOWER office
zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to...
Myslím, že je to věc zákazníka ;)

Napsal: 07 říj 2014, 20:34
od JohnyFlat
Jayson píše:
netopier píše:
Jayson píše: aha..jakto?
skus sa zamysliet
nevím, pouč mě ;)
pokud ten válec bude mít stený odpor pro motor, jako vytváří auto (váha, odpor vzduchu, který se s rychlostí ještě mění a pod.) tak to teprve o něčem bude vypovídat :-)

Napsal: 07 říj 2014, 21:22
od zero1724
marena tdi píše:
zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to...
Proc by to ztracelo smysl ?Když u toho trochu premyslis tak s tim musí byt radost jezdit.
Nemám nic proti úpravě, grafu, průběhu výkonu, ale když se nad tim zamyslím, tak pokud auto neni na závody a ani jako závodní auto s hnanou přední nápravou s tímto výkonem a kroutícím momentem bude ztrácet nad daleko méně výkonnými vozy, tím myslím zatáčky, vracečky, vlásenky, táhlé otáčky, o jízdě rovně nemluvím, to zvládne i moje bába (LOL) , tak se mi vůbec nevyplatí hrotit výkon nad 200 koní, kde se to dá využít??? nad 180km/h je to auto bez přítlaku stejně naprosto nepoužitelné a nebezpečné i rovně, takže ti ten bavorák se skvělou aerodynamikou stejně zatopí... Vše není o výkonu a brutálnik krouťáku kucí :) ať se zlobíte nebo ne... rozhodně ne ve fábii, octavii, golfu atp...

Napsal: 08 říj 2014, 08:55
od peeeetr
zero1724 píše:
marena tdi píše:
zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to...
Proc by to ztracelo smysl ?Když u toho trochu premyslis tak s tim musí byt radost jezdit.
Nemám nic proti úpravě, grafu, průběhu výkonu, ale když se nad tim zamyslím, tak pokud auto neni na závody a ani jako závodní auto s hnanou přední nápravou s tímto výkonem a kroutícím momentem bude ztrácet nad daleko méně výkonnými vozy, tím myslím zatáčky, vracečky, vlásenky, táhlé otáčky, o jízdě rovně nemluvím, to zvládne i moje bába (LOL) , tak se mi vůbec nevyplatí hrotit výkon nad 200 koní, kde se to dá využít??? nad 180km/h je to auto bez přítlaku stejně naprosto nepoužitelné a nebezpečné i rovně, takže ti ten bavorák se skvělou aerodynamikou stejně zatopí... Vše není o výkonu a brutálnik krouťáku kucí :) ať se zlobíte nebo ne... rozhodně ne ve fábii, octavii, golfu atp...
Myslim ze resis zbytecnosti. (LOL)

Napsal: 08 říj 2014, 08:55
od peeeetr
zero1724 píše:
marena tdi píše:
zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to...
Proc by to ztracelo smysl ?Když u toho trochu premyslis tak s tim musí byt radost jezdit.
Nemám nic proti úpravě, grafu, průběhu výkonu, ale když se nad tim zamyslím, tak pokud auto neni na závody a ani jako závodní auto s hnanou přední nápravou s tímto výkonem a kroutícím momentem bude ztrácet nad daleko méně výkonnými vozy, tím myslím zatáčky, vracečky, vlásenky, táhlé otáčky, o jízdě rovně nemluvím, to zvládne i moje bába (LOL) , tak se mi vůbec nevyplatí hrotit výkon nad 200 koní, kde se to dá využít??? nad 180km/h je to auto bez přítlaku stejně naprosto nepoužitelné a nebezpečné i rovně, takže ti ten bavorák se skvělou aerodynamikou stejně zatopí... Vše není o výkonu a brutálnik krouťáku kucí :) ať se zlobíte nebo ne... rozhodně ne ve fábii, octavii, golfu atp...
Myslim ze resis zbytecnosti. (LOL)

Napsal: 08 říj 2014, 08:55
od peeeetr
zero1724 píše:
marena tdi píše:
zero1724 píše:mě jen hrozně zajímá, k čemu je takové auto,které dle mě ztrácí na smyslu, mám fabiu s VA a softem a už tak to jede velice zajímavě, má to skvělej spodek a příjemnej zátah, v otáčkách a na výjezdej je to tak akorát, nic nehrabe neprokluzuje, ale 260 koní? to musí být i docela nepřijemné krotit to...
Proc by to ztracelo smysl ?Když u toho trochu premyslis tak s tim musí byt radost jezdit.
Nemám nic proti úpravě, grafu, průběhu výkonu, ale když se nad tim zamyslím, tak pokud auto neni na závody a ani jako závodní auto s hnanou přední nápravou s tímto výkonem a kroutícím momentem bude ztrácet nad daleko méně výkonnými vozy, tím myslím zatáčky, vracečky, vlásenky, táhlé otáčky, o jízdě rovně nemluvím, to zvládne i moje bába (LOL) , tak se mi vůbec nevyplatí hrotit výkon nad 200 koní, kde se to dá využít??? nad 180km/h je to auto bez přítlaku stejně naprosto nepoužitelné a nebezpečné i rovně, takže ti ten bavorák se skvělou aerodynamikou stejně zatopí... Vše není o výkonu a brutálnik krouťáku kucí :) ať se zlobíte nebo ne... rozhodně ne ve fábii, octavii, golfu atp...
Myslim ze resis zbytecnosti. (LOL)

Napsal: 08 říj 2014, 09:56
od tiff
Myslim, ze peeetr se znazi rict, ze zero resi zbytecnosti.

Napsal: 08 říj 2014, 10:27
od marena tdi
Tak ja mel v Octavii Combi tdi vykon 260 ps a 530 nm a vim jake to je :) uzasne auto i do normálního provozu . Uzival jsem si ho . A jestli jsem byl pomaly nebo pomalejsi v zatáčkách ? No to nevim ten pocit jsem nikdy nemel :)
a jak bylo napsano vyse- pokud si to zakaznik zada tak se to proste udela.

Napsal: 08 říj 2014, 12:19
od zero1724
Jo však jo, já se na nikoho nezlobim, ať si každej užívá ty koně :) vždyť je to skvělé že se upravuje a že ty staré tdi motory jsou zatím nepřekonané, jen mě trochu děsí vidina zničených motorů, u konkurenčního úpravce si kámoš nechal dělat nejprve fabiu tdi 74kw na 210 koní a vytrhl se mu vstřik ze šroubů a teď prasknul píst na OII bxe a došlo k totální destrukci motoru, kde měl s 2260 230 koní, žeby chyba úpravce? Nebo s tím majitel neumí jezdit? Jakou výdrž má vlastně takový sériový motor (nekovaný) s 200 a víc koňma...? Pokud dochlazuju turbo a motor po rychlé jízdě, pomalu zahřívám, měnim správně olej a všechny filtry...

Napsal: 08 říj 2014, 12:20
od Motorpower
On měl na mysli vlastnosti auta versus výkon. Fabie je docela nedotáčivé auto, octavia je mnohem lépe vyvážená. I okruhové fabie se používaly varianty s kufrem právě s tohoto důvodu.

Napsal: 08 říj 2014, 13:31
od zero1724
Octavia 1, že je více vyvážená než fabia? To asi neee... :D ty asi myslíš Octu II, to už je jiné kafíčko

Napsal: 08 říj 2014, 14:43
od zero1724
Ikdyž se nad tím teď zamyslím, tak máš pravdu, ten krátkej rozvor na táhlých netechnických tratích má menší smysl, uskakuje pak. Kdežto těžší auto s většími přesahy bude stabilnější. Ten zadek tam bude držet asi víc než u hatchbacku.

Napsal: 08 říj 2014, 14:47
od zero1724
Ale aby to nebylo uplně OT, tak zákazník dostal co chtěl a já myslím, že docela šílený fáro na rozbití se. Klobouk dolu. Jen si to nedokážu moc představit u sebe, když už teď v cca 160k mi auto uskakuje na hraně. A pochybuju, že s timhle se dá jet větší hrana...

Napsal: 08 říj 2014, 18:13
od Ladas
když je člověk blb dokáže se zabít i v SDIčku prostě to chce rozum jako se vším...