Stránka 2 z 3

Napsal: 21 zář 2014, 20:29
od slovacek.milos
[quote="polak"][quote="slovacek.milos"]

v tom máš asi nějaký hokej nejlíp kdybys koupil žnavící svíčku připojil za zdroj 12V víc jak 11 A a nechal ji pořád žhavit, vždy v pondělí ji chod sledovat pak napiš ;)

oblbovat start se dá různými způsoby, rozpojení žhavení ale vždy zapíše závadu v paměti v řj,
pak pořádným starterem, baterkou, seřízením rozvodů. nové trysky je toho tolik co se pro to dá udělat že by to bylo debata na tři prdele stránek,

a kdo má hluboko do kapsy nebo je socka , stačí štípačky a cvak
;)

Napsal: 21 zář 2014, 20:40
od Mach.A
Jaký je podle Vás skutečný důvod problémů ze starty teplého motoru Felicie 1,9D? Normálně teplý diesel motor nepotřebuje ke startu žhavení.

Napsal: 21 zář 2014, 21:08
od slovacek.milos
Mach.A píše:Jaký je podle Vás skutečný důvod problémů ze starty teplého motoru Felicie 1,9D? Normálně teplý diesel motor nepotřebuje ke startu žhavení.
normální motor felicia 1,9D nad 6O stupnů nepotřebuje žhavení .

Napsal: 22 zář 2014, 00:11
od polak
Mach.A píše:Jaký je podle Vás skutečný důvod problémů ze starty teplého motoru Felicie 1,9D? Normálně teplý diesel motor nepotřebuje ke startu žhavení.
myslím si že nemáš pravdu, teplý diesel normálně žhaví, ale kolikrát to nevíš páč se kontroilka nerozsvěcí. Kontrolka je tam je kvůli tomu, abys v -15 nestartoval jako s benzíňákem ale čekal, dokud bude baterka schopná dát proud do startéru, tudíž za tepla se nerozsvítí.

příčina nestartování:
kolik to má najeto? asi to nebude 60 tisíc v létě po dálnici, žejo? Miloš Ti to vyjmenovává, já přidám ještě ztrátu kompresních tlaků, ta má podle mně nejvýraznější vliv na teplotu stl. vzduchu. Západoněmečtí soudruzi počítali a měřili nový motor, asi ho zapoměli vyzkoušet po testech výdrže víc v tom nehledej. Taky jim to asi běželo na heizol a ne na českou vodnatou blijonaftu s vyjeťákem pro zvýšení cetenového čísla. přesně totéž jsem řešil na 2ks felicie rv 97, nájezd poctivejch 100 tisíc plus mínus, obě točily asi 5 sekund za tepla než chytly.

Zvol podle momentální nálady jedno ze 4 řešení:
-pokud chceš mít dobrej pocit, udělej to tak jak radí Marek 77 a
-pokud za 2 minuty odjíždíš tak ustříhni drát jak radí Miloš.
-já bych tam přidal odpor. cena 2 koruny, doba optravy 15 minut, a nebude to zbytečně žrát energii z baterie/altu.
-výměnu za čidlo z MPI neuvažuju proto, že stojí hodně a udělá to funkčně úplně totéž co odpor za 2 koruny, tudíž v tom nevidím smysl. jo a ještě musíš asi vypustit část vody ne? to by mi mohlo ... :-)

Napsal: 22 zář 2014, 00:22
od polak
slovacek.milos píše:
polak píše:
slovacek.milos píše:
v tom máš asi nějaký hokej nejlíp kdybys koupil žnavící svíčku připojil za zdroj 12V víc jak 11 A a nechal ji pořád žhavit, vždy v pondělí ji chod sledovat pak napiš ;)
;)
já se jenom ptám, nikdy jsem nestudoval co vydrží žhavička, jen z toho co jsem viděl mi přišlo, že to bude choulostivá věc. jo ještě ke tvému testu musel bych jí umístit do trouby rozpálené na 600 st. abych nasimuloval kompresní teplotu, věřím tomu že volně ochlazovaná asi vydrží.
pokud to je jak píšeš, tak je to dobrá zpráva.

Napsal: 22 zář 2014, 06:00
od maka123
Měl jsem taky feldu 1.9d ,než jsem srazil prasátko a taky problém s teplými starty. Pomohlo- nová Aku a pořádný repas startéru pak chytala vždy.

Napsal: 22 zář 2014, 06:12
od slovacek.milos
u těch starterů se používaly dva výkony 1,7 a 1,8 ten stím motorem zacvičí lépe, ;)

Výměna žhavících svíček

Napsal: 26 pro 2014, 14:00
od vodič
Ahoj. Najde se někdo, kdo sám měnil žhavící svíčky na Felicii. Jedna svíčka je před vstřikovacím čerpadle a rozhodně nepůjde svíčka vytáhnout. Zatím jsem nenašel žádný postup. Dík za radu.

Re: Výměna žhavících svíček

Napsal: 26 pro 2014, 14:34
od slovacek.milos
vodič píše:Ahoj. Najde se někdo, kdo sám měnil žhavící svíčky na Felicii. Jedna svíčka je před vstřikovacím čerpadle a rozhodně nepůjde svíčka vytáhnout. Zatím jsem nenašel žádný postup. Dík za radu.
musíš sdělat potrubí a magnet no a že to je práce na pět minut zapomen ;)

Napsal: 26 pro 2014, 14:48
od pipo444
naprd sa nasadzujú aj matičky M5 potom naspäť, to pospomínaš všeckých svatých :D

Napsal: 26 pro 2014, 15:27
od slovacek.milos
pipo444 píše:naprd sa nasadzujú aj matičky M5 potom naspäť, to pospomínaš všeckých svatých :D
taky přes magnet přitlačíš šroubovákem a zatočíš dalším

zvoláš trista kokotou s takou to robotou a je to tam, svatých netreba (LOL)

Napsal: 26 pro 2014, 15:30
od pipo444
presne tak miloš (noteeth) lebo jedinu keru som nasadil prstom bola tá prvá sprava kde je aj prívodné očko (LOL)

Napsal: 26 pro 2014, 15:34
od slovacek.milos
pipo444 píše:presne tak miloš (noteeth) lebo jedinu keru som nasadil prstom bola tá prvá sprava kde je aj prívodné očko (LOL)
já to dělá teleskopický magnet co je jak průpiska, dám matičku k závitu, přitlačím šroubovákem a oddělám magnet, vemu menšá šroubovák a zatočím s matkou

doplním tých kokotou a je to tam ;)

Napsal: 26 pro 2014, 15:40
od slovacek.milos
pipo444 píše:presne tak miloš (noteeth) lebo jedinu keru som nasadil prstom bola tá prvá sprava kde je aj prívodné očko (LOL)
když je tam TD boš čerpadlo tak tých kokotou doplnujem plechom pobitých
to je fakt zážitek na tom se udělám (LOL)

Napsal: 26 pro 2014, 19:44
od jericho-3
Je to věčná polemika, a málokdy si někdo vzpomene na rok výroby motoru a jeho km. Veškeré úpravy různých čidel mají jedno společné , nahrazuje se jimi opotřebení motoru a jeho součástí.Iinformace, že motor felicie teplý min. 60 stupnů musí chytit je pravdivá, ale pouze v případě, že je ve stavu 1A. Pokud má víc najeto, spojí se všichni proti němu..a to je slabší komprese/hlavní viník/, slabší starter, slabší baterie a kabely s horší průchodností/špatné kontakty/.. Když se tohle spojí, řekne to majiteli..prostě už nemám nové auto... :)