Stránka 2 z 2
Napsal: 22 pro 2014, 22:56
od jericho-3
Td- čka byla konstruována na 15W-40 , pokud je motor utažený, 10W-40 unese, ale poté mu to ubližuje..
Napsal: 24 pro 2014, 11:11
od Warlockvw
s tou 15W-40 ide potichsie a zda sa mi že aj menej klepe na volnobeh.Co sa tyka spotreby oleja uvidime,zda sa mi že motor papa cez turbo,pri vecsom vytoceni cca 3 tis.ot/min. už dost dymi-na cierno...
Napsal: 24 pro 2014, 12:23
od jericho-3
Na černo to je moc nafty, nebo málo vzduchu od turba. Pokud by pouštělo turbo olej, bude to šedomodré..Ale je fakt ,že když to pouští jen trochu/samozřejmě olejová mlha jde z turba pořád/motor to stačí sežrat..
Napsal: 24 pro 2014, 12:32
od Warlockvw
myslel som tak,že to zadymi pri rozbiehani napr.prudkej akceleracii z križovatky,ked vytocim 1,2 a 3,tak to dost dymi,je to krasne vidiet,ked je tma a svieti za mnou auto

Napsal: 24 pro 2014, 15:45
od jericho-3
Jo, to odpovídá, dáš tomu kotel a zahulí černě..To je to, o čem mluvím..
Napsal: 24 pro 2014, 15:49
od Warlockvw
ja teda neviem,ale to auto nema ziadny turbo efekt-mam octavku,tak asi z toho mam nejake zvyky.Chapem,že je to tažke auto-dodavka,ale stejne,no slabe je to.Asi by bolo treba dat turbo na repas atd...podla mna to môže cucat ten olej cez turbo
Napsal: 26 pro 2014, 19:59
od Warlockvw
Napsal: 26 pro 2014, 20:14
od pepe276
Změř tlaky motoru a jestli jsou OK, tak si ho nech a jezdi s ním dál. Tyhle motory vydržely hodně, stačilo jen hlídat dost oleje a vody a včas dělat rozvody. Koukni na všechna gufera a těsnění, kde může olej mizet a pokud jsou OK a olej nikde neteče, tak bych pak šel po turbu. Výměna gufer a těsnění je za pár stovek Kč.
Když rozpojíš hadici sání nad motorem a podíváš se do ní a do hliníkového sání, tak to tam bude celé od oleje. Je to jen lehký poprašek (to je normální), nebo z toho bude kapat hodně černého oleje? Pokud tam bude hodně oleje, máš KO turbo.
Doplněno: Třeba tady
http://aukro.cz/turbo-na-peugeot-405-1- ... 02712.html máš použité turbo k motoru DHX (možná jen přeházíš příruby, víc snad ne) za rozumnou cenu a píše, že je bez vůlí. Ale chtělo by to asi radši vidět v reálu, koupě jetého turba je vždycky tak trochu zajíc v pytli...
Nebo tady
http://aukro.cz/turbo-citroen-jumper-du ... 12027.html přímo na Ducato po repasi, ale už je dražší.
Napsal: 26 pro 2014, 20:24
od Warlockvw
Ok pozrem ten olej atd.
Jo a este teraz jak je zima tak studene starty nic moc,zhavice nove,baterka ok...
Napsal: 27 pro 2014, 09:54
od Warlockvw