XENONY ANO či NE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Viditelnost ve dne je myšleno,tak že pokud postavím auto s xenonami a vedle auto s H4/čiré sklo/.Tak z dálky je lépe vidět to s H4.Je to způsobeno větší plochou parabolycca10-15cm.Xenon má většinou před sebou čočku o průměru cca 5cm.Dále je na vině již zmíněné spektrum ve kterém obě světla svítí.Xenon je navržen tak ,aby ve tmě navozoval iluzi světla přirozeného/denního/,tak aby se oči tolik neunavovaly,jako od světla jiné frekvence/H4/.Při denním světle potom zcela logicky lidské oko těžko rozpozná malý rozdíl mezi světlem z xenonu a slunce.Naopak světlo jiné frekvence/H4/než denní je lépe viditelné.Výrobci xenonů nepočítaly s tím,že se bude svítit i ve dne z důvodů lepší viditelnosti vozidla.Není důležité vidět,ale být viděn.Proto se také svítí přes den.TO JE VŠE
Tadídá,to sem měl říct já. 
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
já jsem měl klasické žárovky H7. Svítí to tak nějak normálně. Koupil jsem žárovky s vyšší svítivostí (300 Kč kus, myslim Osram...) svítivost OK, ale za 0,5 roku bylo po nich, praskly skoro najednou obě. Tak jsem tam teď nacpal xenony (do paraboly místo H7) Už to bude pár měsíců, svítí to nesrovnatelně líp. Už bych žárovky nechtěl, ten rozdíl je opravdu dramatický, dáte dálkový a objeví se žlutej blivanec. Já jsem teda za xenony
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

