Stránka 2 z 3
Napsal: 31 říj 2014, 20:59
od standa123
Jo to je hezky. Nevidim v tom zadny nejaky extra cisla....auto bude na bezny jezdeni....a obcas se poradne projet...155. Ps uz mi nejak nestaci.......takze myslim ze na nejakou dobu mi tech 185 + - bude stacit.
Jinak ty 7 dirkove jsou namontovany uz od minuleho majitele tak se mi nechce to zbytecne menit........mozna nekdy v budoucnu.
Ale jeste mi nikdo nerekl jak to je s tim spodkem ASV......
Napsal: 31 říj 2014, 21:37
od cin
Ja myslim , ze kdyz se spokojis s tim co ti kluci psali, tj do nejakych 190 koni, tak ti ten spodek vydrzi (samozrejmne pri normalnim zachazeni a poctivych vymenach oleje) . Ja jsem mel na AHF " jen " 180 koni, samozrejmne s profi upravou od TDI Funa, a nebyl problem, motor je sice uz v jinym aute , ale jezdi bez problemu porad

. Jestli uvazujes o 200 a vic, spodek ASZ/ARL te asi nemine
Napsal: 31 říj 2014, 23:23
od Qxkiller
koukám že ty 7 dírové verze trysek jsou u úpravců nějak neoblíbené se mi zdá

Napsal: 01 lis 2014, 10:46
od standa123
taky jsem si to říkal.......a to jsem si myslel že to je něco ,,na víc,, ty 7 dírkové....a jak vidím tak ani moc ne

Napsal: 01 lis 2014, 19:45
od tomik leon11
spodok motora z ASV je cca do 230 ps
Napsal: 01 lis 2014, 20:36
od fighter
ASV mi klaklo pri 250PS ! Nebolo to vsak vinou spodku...
Najazdenych 300 tis., 5 rokov sprintov, asi tak.
Napsal: 01 lis 2014, 20:51
od standa123
tak to je jedine dobře...aspoň nemusim resit spodek motora.......nekde sem cetl no ze asv ma trosku tvrdsi pisty nez klasika tdi.......ale ech 250ps je mazec

Napsal: 01 lis 2014, 21:24
od tomik leon11
ano asv ma kovane piesty aj ojnice
Napsal: 02 lis 2014, 09:25
od kiklop32
A co AGR?

Napsal: 02 lis 2014, 09:40
od standa123
no mám zjisteno ze ASV má možná pevnejsi pisty a ojnice než klasika tdi.....ale že by je mel přímo kovany jako ARL to se mi nezdá.....
Napsal: 02 lis 2014, 18:22
od Jarda S.
ani arl nemá kovaný ...
Napsal: 02 lis 2014, 18:36
od standa123
tak ted uz jsem z toho jelen....někdo říká že má někdo zase že nemá....tak kde je vlastně pravda??????

Napsal: 02 lis 2014, 18:39
od Jarda S.
žádný seriový tdi nemá kovaný, je to urban legend
Napsal: 02 lis 2014, 18:56
od standa123
a proč teda ARL tolik vydrží??
Napsal: 02 lis 2014, 19:13
od rufus
AGR,ALH,AHF,ASV jsou ojnice stejné a jsou kované.Písty jsou obrobené z ze slitiny Al,Si,Cu,Ni,Mg...ARL má jinou konstrukci oka ojnice a proto snese vyšší tlak...