Stránka 2 z 2

Napsal: 08 bře 2016, 17:31
od Kolix
Vím že Fabie to měly, místo toho příhřevu vody (3 svíčky), Ibiza, Polo by to měly mít taky...

Já řešil hlavně to, že se mi nesmyslně dlouho ohříval motor na provozní teplotu, a nemohl si pustit topení,... hlavně s EGR OFF...

Napsal: 01 lis 2019, 12:01
od Source
Aké ťažké je dorobiť chladič spalin na rotačku ? dá sa to ?
Chcel by som hlavne teraz na zimu dať EGR ON a dorobiť chladič spalín nech sa
to rýchlejšie zohrieva.

Poprípade čo všetko k tomu treba na dorobenie ?

Napsal: 01 lis 2019, 13:18
od favo
fekálek píše:On tam v té ibize to PCTčko musí mít taky ne? To už by dávno umrznul a nebyl tady na foru. Pédo bez žhavičů a nebo PTC snad v zimě nejde ani provozovat. Okno by ti rozmrzlo po 20km jízdy, nic moc myslím
Mám PD bez žhavek, PTC tam nikdy nebylo, EGR Off a motor mi krásně topí po ujetí 10 km. Pravda těch cca 10 km je nic moc, ale asi po 6 km už fouká vlažný vzduch.
Když fungoval bufík byla to jiná písnička, ale poslední dva roky to má na háku a funguje si jak se mu zachce.
Uvažuji otom že udělám to co Viči a nechám si zprovoznit EGR jen částečně, dokud se neohřeje motor a pak Off.

Napsal: 01 lis 2019, 13:29
od fekálek
V čem to máš?? To musí bejt mrazák jak kráva, vždyť ten motor se vůůůbec neohřejvá

Napsal: 01 lis 2019, 13:33
od Source
Ano, ja chcem tiež EGR on len do nejakých stupňov kým sa neohreje a potom samozrejme aby bol off, lebo aby to kúrilo stačí ti mať nejakých 50 stupňov na vode a už je celkom použiteľné a samozrejme čím skôr sa to v zime ohreje tak tým lepšie aj pre motor :)

žhavky samozrejme mám, ale aj ten chladič splain by bodol

Napsal: 01 lis 2019, 21:02
od martinsidlo
3 žhavky přes vypínač a přední okno neškrábu.Perfektní termostat je základ. Komu je to málo,tak jedině VR 5 nebo 6 benzín.

Napsal: 01 lis 2019, 21:21
od Pepíček
Vici píše:a já jsem to raději demontoval.. :-)
Se nedivim.Však oni to osatní taky vyhážou, až se jim začne ztrácet voda a pářit z vejfuku (LOL)

Napsal: 04 lis 2019, 09:07
od Source
No je to lepšie ako nič, každopádne má to niekto na rotačke ? nejaký tipy a triky ? mám ten chladič komplet doma aj s hadicami, zatiaľ som na to len predbežne pozeral aniektoré hadice neviem kam :D

Napsal: 04 lis 2019, 10:01
od standa123
Vždyť máš egr off

Napsal: 04 lis 2019, 10:48
od favo
fekálek píše:V čem to máš?? To musí bejt mrazák jak kráva, vždyť ten motor se vůůůbec neohřejvá
Ve čtverkovým Golfu a skutečně s ohřevem motoru nemám problém.
Dobrý termostat je základ, vím že na tyhle motory s nimi byl problém a tak jsem koupil na doporučení Wahler a bez problémů. Navíc mám chladiče z ARL takže i nasávaný vzduch mám chladnější jak s původními ASZ chladiči v podběhu a přesto topím v pohodě. Jo a dokud nestoupne teplota oleje na 70°C tak motor netočím nad 2500 ot/min spíš se držím do 2000 takže si nepomáhám ani vytáčením motoru aby se ohřál rychleji.

Napsal: 04 lis 2019, 11:22
od Source
Veď EGR pôjde ON a každopádne už sa na tom nebudem voziť len ja kedže ja kupujem druhé auto, takže by som to chcel mať tak aby to bolo OK aby sa to pekne ohrievalo atď, takže preto sa pýtam, ale nejak by to malo ísť, keď tak pofotím

Napsal: 04 lis 2019, 11:30
od standa123
S ohřívánim taky nemám problém a to motor v zimě taky nijak nevytacim termostat mám Gates. Spíš mě štve že po startu občas dost zakouri.....

Napsal: 04 lis 2019, 12:50
od Source
Nj ale nie je ohrievanie ako ohrievanie, ja tiez motor zohrejem v zime po 15 km na 90 stupnov, ale ked mu mozem pomoct byt ohriaty za 10 min tak prečo nie