Je kompresia tepleho motora vacsia alebo mensia?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

ked nad tym tak uvazujem tak kompresny tlak by mal byt u studeneho a tepleho motra rovnaky pripadne u tepleho motora moze byt o nieco vyssi lebo na stenach valca je olej a ten este lepsie tesni.

Ale to ze sa teply motor toci lepsie je snad jasne ako facka,je tam vsade olej piesty s kruzkami sa laksie klzu aj loziska
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Csala píše:
Marek77 píše:Milý Csalo:

Možná by bylo pro Tebe lepší smířit se s tím, že kompresní tlak je u teplého motoru nesrovnatelně vyšší (někdy i přes 20%) a nešťourat do toho, proč tomu tak je. Je to konstrukční záležitost, kterou nikdo z nás nedokáže ovlivnit (a je to dobře).
Mily Marek, a preco by som sa mal zmierit s tym, ze kompresny tlak je u tepleho motora vyssi :) Ved ja tomu ani neverim, ze je vyssi (noteeth)
Teplym motorom starter toci rychlejsie, teply motor na kvalte potlacim lahsie,... ;)
Nic v zlom, len ma to zaujima ;)
Csala: A co takhle vzít kompresiometr a přesvědčit se.
PetrK
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 19 čer 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od PetrK »

To Csala : opravdu asi kdo nevěří, ať si to změří ... osobně bych to viděl tak, že studený motor má vyšší pasivní odpory než motor teplý ... tím nemám na mysli kompresní tlaky, ale vyšší viskozitu oleje, absenci olejového mazacího klínu v některých uloženích apod.
Jinak se osobně přikláním také k vyšším kompresním tlakům na teplém motoru ...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“