ked nad tym tak uvazujem tak kompresny tlak by mal byt u studeneho a tepleho motra rovnaky pripadne u tepleho motora moze byt o nieco vyssi lebo na stenach valca je olej a ten este lepsie tesni.
Ale to ze sa teply motor toci lepsie je snad jasne ako facka,je tam vsade olej piesty s kruzkami sa laksie klzu aj loziska
Je kompresia tepleho motora vacsia alebo mensia?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1154
- Registrován: 20 dub 2007, 22:17
- Bydliště: Tam na západě za Plzní
- Kontaktovat uživatele:
Csala: A co takhle vzít kompresiometr a přesvědčit se.Csala píše:Mily Marek, a preco by som sa mal zmierit s tym, ze kompresny tlak je u tepleho motora vyssiMarek77 píše:Milý Csalo:
Možná by bylo pro Tebe lepší smířit se s tím, že kompresní tlak je u teplého motoru nesrovnatelně vyšší (někdy i přes 20%) a nešťourat do toho, proč tomu tak je. Je to konstrukční záležitost, kterou nikdo z nás nedokáže ovlivnit (a je to dobře).Ved ja tomu ani neverim, ze je vyssi
![]()
Teplym motorom starter toci rychlejsie, teply motor na kvalte potlacim lahsie,...![]()
Nic v zlom, len ma to zaujima
To Csala : opravdu asi kdo nevěří, ať si to změří ... osobně bych to viděl tak, že studený motor má vyšší pasivní odpory než motor teplý ... tím nemám na mysli kompresní tlaky, ale vyšší viskozitu oleje, absenci olejového mazacího klínu v některých uloženích apod.
Jinak se osobně přikláním také k vyšším kompresním tlakům na teplém motoru ...
Jinak se osobně přikláním také k vyšším kompresním tlakům na teplém motoru ...