
DUCATO 2,8TDI r.v.2000
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dáš kolo vačky na rysky jsou nahoře na 12 té hodině a pak čerpadlo zaaretuješ vrtákem je na šesté hodině dírkaRadek S píše:Tak jsem změřil tlaky a jsou všechny válce na stejno.Tak ted řeším výměnu čerpadla musím stejně vyměnit protože mi začalo téct.Poradíte jak nejsnáž nastavit?Prý má nějaký abnormální zub že nejde nasadit jinak a pak doladit hodinkama.
abnormální zub a hodinky to řeš se zubařem a hodinářem

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ok a kde tedy mám hledat tu díru na čerpadle?Ve předu je jen hřídel s tisícihranem.
Ale to je jedno čerpadlo už tam je nasadil jsem ho na tisícihran abnormální zub kterej je tedy k ničemu to tam ani jinak nepustil.A pak jsem nastavil hodinkama údaj co má být tak teda nevím co jsem podle tebe udělal blbě.Ale je to fuk motor běží a auto jede normálně.
Ale to je jedno čerpadlo už tam je nasadil jsem ho na tisícihran abnormální zub kterej je tedy k ničemu to tam ani jinak nepustil.A pak jsem nastavil hodinkama údaj co má být tak teda nevím co jsem podle tebe udělal blbě.Ale je to fuk motor běží a auto jede normálně.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33653
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jak je řemenice ozuěná tak dole natočit na šestou hodinu mezi šroubkama je díraRadek S píše:ok a kde tedy mám hledat tu díru na čerpadle?Ve předu je jen hřídel s tisícihranem.
Ale to je jedno čerpadlo už tam je nasadil jsem ho na tisícihran abnormální zub kterej je tedy k ničemu to tam ani jinak nepustil.A pak jsem nastavil hodinkama údaj co má být tak teda nevím co jsem podle tebe udělal blbě.Ale je to fuk motor běží a auto jede normálně.