DUCATO 2,8TDI r.v.2000

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

kriste pane :roll:
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

asi jsem natvrdlej ale když nemrzne tak to stejně nežhavý tak nechápu souvislost.Nebo to přižhavuje vždy do nějaké teploty?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Asi od -5C to ma zhavit. A cerpadlo mas nastavene spravne? Ako su natom vstreky?
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

čerpadlo nevím prvně jsem měřil tlaky ty jsou ok. ale toto dělalo i při 10 stupních+.To čerpadlo stejně teče tak půjde ven a dám tam z původního motoru to chodilo dobře.Ještě se zeptám neměl bych ho radši nechat přetěsnit a seřídit než ho namontuji,sice neteklo ale je už půl roku mimo provoz.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

nic mu nebude
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

ok namontuju.A ještě nějakou fintu na ten spodní šroub nebo musí ta podtlaková pumpa ven?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A hlavne ho spravne nastav.
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

jo to už mám vyčtený udělá si přípravek na ty hodinky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Radek S píše:To je až takový problém ten žhavič?
žhavič je vždy problém!!!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Radek S píše:Tak jsem změřil tlaky a jsou všechny válce na stejno.Tak ted řeším výměnu čerpadla musím stejně vyměnit protože mi začalo téct.Poradíte jak nejsnáž nastavit?Prý má nějaký abnormální zub že nejde nasadit jinak a pak doladit hodinkama.
dáš kolo vačky na rysky jsou nahoře na 12 té hodině a pak čerpadlo zaaretuješ vrtákem je na šesté hodině dírka


abnormální zub a hodinky to řeš se zubařem a hodinářem ;)
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

jo to je jasný pokud měním rozvodák ale s ním hýbat nebudu jen vytáhnu čerpadlo a dám zpátky jiné a to mi asi dírky budou prd platný.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radku si jaryn nebo co? snad na ten vrták to čerpadlo nastavíš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já to dělám tak že čerpadlo vždy zanesu na vyčistění a seízení, čerpadlář mi pak řekne co a jak,

zde je to asi tak že čerpadlo nasadíš zaaretuješ vrtákem, podle typpu čerpadla které musíš zjistit dřív než ho tam dáš je údaj pro nastavení hodinkama, uchyl s přípavkem, pak čerpadlo utáhneš,
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

ok a kde tedy mám hledat tu díru na čerpadle?Ve předu je jen hřídel s tisícihranem.
Ale to je jedno čerpadlo už tam je nasadil jsem ho na tisícihran abnormální zub kterej je tedy k ničemu to tam ani jinak nepustil.A pak jsem nastavil hodinkama údaj co má být tak teda nevím co jsem podle tebe udělal blbě.Ale je to fuk motor běží a auto jede normálně.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Radek S píše:ok a kde tedy mám hledat tu díru na čerpadle?Ve předu je jen hřídel s tisícihranem.
Ale to je jedno čerpadlo už tam je nasadil jsem ho na tisícihran abnormální zub kterej je tedy k ničemu to tam ani jinak nepustil.A pak jsem nastavil hodinkama údaj co má být tak teda nevím co jsem podle tebe udělal blbě.Ale je to fuk motor běží a auto jede normálně.
jak je řemenice ozuěná tak dole natočit na šestou hodinu mezi šroubkama je díra
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“