Stránka 2 z 3
Napsal: 14 úno 2015, 21:07
od TDI tech
kriste pane

Napsal: 14 úno 2015, 21:27
od Radek S
asi jsem natvrdlej ale když nemrzne tak to stejně nežhavý tak nechápu souvislost.Nebo to přižhavuje vždy do nějaké teploty?
Napsal: 14 úno 2015, 21:28
od TDI tech
Asi od -5C to ma zhavit. A cerpadlo mas nastavene spravne? Ako su natom vstreky?
Napsal: 14 úno 2015, 21:33
od Radek S
čerpadlo nevím prvně jsem měřil tlaky ty jsou ok. ale toto dělalo i při 10 stupních+.To čerpadlo stejně teče tak půjde ven a dám tam z původního motoru to chodilo dobře.Ještě se zeptám neměl bych ho radši nechat přetěsnit a seřídit než ho namontuji,sice neteklo ale je už půl roku mimo provoz.
Napsal: 14 úno 2015, 21:36
od TDI tech
nic mu nebude
Napsal: 14 úno 2015, 21:47
od Radek S
ok namontuju.A ještě nějakou fintu na ten spodní šroub nebo musí ta podtlaková pumpa ven?
Napsal: 14 úno 2015, 21:48
od TDI tech
A hlavne ho spravne nastav.
Napsal: 14 úno 2015, 21:54
od Radek S
jo to už mám vyčtený udělá si přípravek na ty hodinky
Napsal: 15 úno 2015, 11:33
od slovacek.milos
Radek S píše:To je až takový problém ten žhavič?
žhavič je vždy problém!!!
Napsal: 15 úno 2015, 11:35
od slovacek.milos
Radek S píše:Tak jsem změřil tlaky a jsou všechny válce na stejno.Tak ted řeším výměnu čerpadla musím stejně vyměnit protože mi začalo téct.Poradíte jak nejsnáž nastavit?Prý má nějaký abnormální zub že nejde nasadit jinak a pak doladit hodinkama.
dáš kolo vačky na rysky jsou nahoře na 12 té hodině a pak čerpadlo zaaretuješ vrtákem je na šesté hodině dírka
abnormální zub a hodinky to řeš se zubařem a hodinářem

Napsal: 15 úno 2015, 13:38
od Radek S
jo to je jasný pokud měním rozvodák ale s ním hýbat nebudu jen vytáhnu čerpadlo a dám zpátky jiné a to mi asi dírky budou prd platný.
Napsal: 15 úno 2015, 15:16
od slovacek.milos
radku si jaryn nebo co? snad na ten vrták to čerpadlo nastavíš
Napsal: 15 úno 2015, 15:25
od slovacek.milos
já to dělám tak že čerpadlo vždy zanesu na vyčistění a seízení, čerpadlář mi pak řekne co a jak,
zde je to asi tak že čerpadlo nasadíš zaaretuješ vrtákem, podle typpu čerpadla které musíš zjistit dřív než ho tam dáš je údaj pro nastavení hodinkama, uchyl s přípavkem, pak čerpadlo utáhneš,
Napsal: 15 úno 2015, 19:47
od Radek S
ok a kde tedy mám hledat tu díru na čerpadle?Ve předu je jen hřídel s tisícihranem.
Ale to je jedno čerpadlo už tam je nasadil jsem ho na tisícihran abnormální zub kterej je tedy k ničemu to tam ani jinak nepustil.A pak jsem nastavil hodinkama údaj co má být tak teda nevím co jsem podle tebe udělal blbě.Ale je to fuk motor běží a auto jede normálně.
Napsal: 15 úno 2015, 20:33
od slovacek.milos
Radek S píše:ok a kde tedy mám hledat tu díru na čerpadle?Ve předu je jen hřídel s tisícihranem.
Ale to je jedno čerpadlo už tam je nasadil jsem ho na tisícihran abnormální zub kterej je tedy k ničemu to tam ani jinak nepustil.A pak jsem nastavil hodinkama údaj co má být tak teda nevím co jsem podle tebe udělal blbě.Ale je to fuk motor běží a auto jede normálně.
jak je řemenice ozuěná tak dole natočit na šestou hodinu mezi šroubkama je díra