Jak je to s životností turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Ten samý motor i turbo jako ty Marku a defakto kromě 3x zatuhlých lopatek o turbu nevím. Kilometrově jsem někde 250t km+.
Vzduchovej filtr měním s každým olejem po 10t km, nově přecházím ze základního hydrokraku na syntetický PAO

Motorově jsou ty auta super, ale karoserii už soudruzi v NDR nedomysleli (LOL)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

Servisuju taky jednu alhambru afn, ve 150000 jsem ji majitelovi nechal chipnout. Tad ma 370000 a delaj jsem akorat spojku a hydrostely.....
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ladas píše:odpověď je jednoduchá posledních 10km to nervat jako debil a prostě dochladit
Jenže znáš to, valíš to po dálnici a najednou zastav tady, chce se mi čůrat ...Tak zaklapneš a jde se čůrat. :)
nepropadat panice...
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

kamarád na toledu AHF má 480000km a turbo původní je to první majitel koupeno v ČR. Nechápu to jak to je možné protože dáva autu čočku olej mění když si zrovna vzpomene naftu bere jakoukoliv a náky dochlazování nebo naopak pomalé ohřívaní motoru na to si vůbec nehraje. Na tom motoru se dělají pouze rozvody a jednou hydra a spojka jinak vše původní
:) hold má štěstí :D
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Hodně je to o zacházení..

Já sehnal origo kousek 117tis km,,absolutně bez vůlí..namontoval a cca po půl roce je celá prdel auta od oleje...jezdí s tím kámoš,leje pouze značkové oleje,,dával castrol,,nyní dal shell..ale jak sám říká,,nemá čas ohřívat a dochlazovat,takže životnost neřeší..
Octavia II RS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jericho-3 píše:
Ladas píše:odpověď je jednoduchá posledních 10km to nervat jako debil a prostě dochladit
Jenže znáš to, valíš to po dálnici a najednou zastav tady, chce se mi čůrat ...Tak zaklapneš a jde se čůrat. :)
tak to nechám běžet a zůstanu v autě....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

taky to nezdechám. Ani když jedeme na hory a dáváme retko ani když jedeme k moři a svačíme. Jen když je plánovaná zastávka na víc jak 10 minut..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

libor.98 píše:kamarád na toledu AHF má 480000km a turbo původní je to první majitel koupeno v ČR. Nechápu to jak to je možné protože dáva autu čočku olej mění když si zrovna vzpomene naftu bere jakoukoliv a náky dochlazování nebo naopak pomalé ohřívaní motoru na to si vůbec nehraje. Na tom motoru se dělají pouze rozvody a jednou hydra a spojka jinak vše původní
:) hold má štěstí :D
Taky tomu nerozumím, teď rušil Passata 1,9TD kvůli korozi, ale agregát v cajku a turbo na tom motoru má to co auto, neskutečné km a to jezdil na 15W 40. a ke konci snad jen doléval../protože jezdil ke mně a o oleji ani slovo/....Pak člověk leje olej ze zlatých plechovek za cenu, kterou má pokladní v supermarketu a turbo odejde..To jsou ty paradoxy.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

kamarád octa agr trysky 81kw + chip necelích 100 kw turbo origo , najeto má 380 tis km on 140 tis km , honí to jak může , neohřívá nedochlazuje , jezdí nato co je mastný , když mu odešel N75 jezdil tři měsíce s tlakem co to dalo a turbo furt drží , nechápu :D
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

hansdob píše:olej a studený héééén héééééén a pak frrrrrr frrrrr frrrrrr zavodník a frnk na pumpu za hokama klukama a cíííííííp

to je dle mne jedna z nejčastějších příčin
tohle dělám běžně a turbo to snáší (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

mám na galaxy AFN 402tkm turbo furt puvodní nedavno jsem ho kontroloval vule jsou standartní, vzduch. fitr menim s každym olejem, jeden taxi co ke mě jezdí má 612tkm sup 96kw a taky turbo puvodní .... je pravda že je to starej dedek co jen škube lidi a moc to nehoní :)
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

jericho-3 píše: Taky tomu nerozumím, teď rušil Passata 1,9TD kvůli korozi, ale agregát v cajku a turbo na tom motoru má to co auto, neskutečné km a to jezdil na 15W 40. a ke konci snad jen doléval../protože jezdil ke mně a o oleji ani slovo/....Pak člověk leje olej ze zlatých plechovek za cenu, kterou má pokladní v supermarketu a turbo odejde..To jsou ty paradoxy.. :)
Nebo ten olej zvládnul najet více km než součastnej s novější výkonnostní třídou API (byť pro diesel se uvádí skoro stále ta samá), kde už jsou ty jeho vlastnosti už dávno vyčerpané... Zimní číslo u oleje udává jen jeho čerpatelnost za mrazu, olej je defakto pořád stejný, tj těch Xw-40 ;)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
jokir
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 12 čer 2013, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice , SK

Příspěvek od jokir »

Ak je turbo plne funkčné (najazdené 170.000km) má význam ho preventívne vyčistiť ?
VW Golf Variant 1,6 TDI-CR
Seat ibiza 1,9 SDi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já se od jisté doby řídím heslem - Nesrat se do toho, co funguje.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jirka Kužel píše:mám na galaxy AFN 402tkm turbo furt puvodní nedavno jsem ho kontroloval vule jsou standartní, vzduch. fitr menim s každym olejem, jeden taxi co ke mě jezdí má 612tkm sup 96kw a taky turbo puvodní .... je pravda že je to starej dedek co jen škube lidi a moc to nehoní :)
To je další otázka, zda ten, kdo jezdí jako s hnojem okolo 2000 otáček a turbo se jen převaluje, nebo ten kdo tomu dává čočku. Samozřejmě natáčecí turbo má čočku nejraději, ale obyčejné ...?
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“