Stránka 2 z 2
Napsal: 22 led 2015, 20:10
od kutil001
jen pro jistotu, jaký kanál jsou hodnoty váhy vzduchu? U GIV jsem to měl v 3. kanálu, ale tady u GV je to EGR?
Huml: podle čeho soudíš? Je možný to vagem zvýšit?
jinak ještě vyčtené závady jednotky motoru, může to mít nějakou spojitost?

Napsal: 22 led 2015, 20:49
od Huml
spojitost asi ne, váha je ve 3 kanále, ale je to zbytečný, kdyby to mělo být váho, stačilo by ji odpojit a zkusit

VAGem dávka u PD nejde, ta se musí pěkně po staru, rukama

Napsal: 22 led 2015, 21:05
od kutil001
jo, to jsem i zkoušel, když se motor klepal, vypnul jsem, odpojil váhu, nastartoval, ale žádná změna... tak já už nevím co by to mohlo být

Napsal: 22 led 2015, 21:23
od Huml
no vždyť jsem psal čím by to mohlo být

Napsal: 23 led 2015, 17:51
od kutil001
takže podle tebe nízká volnoběžná dávka, to je skupina 1, pole 2? Kolik je ideální hodnota?
Ještě dnes jeden poznatek, pokud auto stojí z kopce nebo do kopce, je cukání více cítit.
Napsal: 19 říj 2015, 20:22
od david326
zdravím, mám ten samý problém. Podařilo se to nějak vyřešit?
Napsal: 03 lis 2015, 22:24
od Koubis Tdi
Vyřešeno?
Napsal: 16 led 2018, 19:07
od venca.6
Taky se zeptám, jestli se někomu podařilo vyřešit. Cítím pohupování v autě při volnoběhu, řekl bych že to dělá více když je to ohřátý. Stabilizace volnoběhu -0,78 0,14 -0,31 0,92 cca pořád stejný nezávisle na teplotě, úhel natočení -3,4, spotřeba volnoběh 0,4L.
Auto v tahu neškube ani nehulí, starty ok. Při koupi byla spálená pojistka klapky a při chcípnutí mlátila dvouhmota, po zprovoznění klapky chcípnutí tiché, při decelaraci je cítit pohupování, takže objednávam sadu spojky a vyměnim, ale čtu zde, že výměna setrvačníku na pohupování na volnoběh nepomohla. Našel někdo nějaké řešení?
Otec má ASZ v Octavii a tomu to při neúplně ohřátém motoru dělá taky už 100tis km, ale ne tak silně a ani se to nestupňuje. Že by vlastnost PD motorů?
Napsal: 18 led 2018, 21:48
od Huml
0,4l/h na volnoběh je málo, malá dávka, to je nejčastější příčina nepravidelnýho zakopávání BKD, každopádně, i když je všechno ok, tak tady ty 16V prostě nejdou jak 8V, určitý zakolísaní, který je cítit v autě tam je pořád
Re: cukání na volnoběh 2.0 BKD
Napsal: 06 srp 2024, 18:11
od Majklovec
Trochu oživím. Mám AVF, třese se na volnoběh při teplém motoru. Synchronizace 0, korekce volnoběhu od -0,1 do 0,3. Volnoběžná dávka je 3,8mg, ukazuje 0,4L/h, což by podle mě mohlo být ono. Jakmile zapnu klimu a pár spotřebičů a volnoběžná dávka se zvyší na 5-6mg, tak třesot přestane.
Měnil jsem kvůli tomu el. svazek ke vstřikům a na týden byl klid. Teď je to zpět. Nevím, proč to zmizelo a teď zase naskočilo.
Starty teplé i studené na drc.
Ten třes je cítit jen v autě a to dost (jako když by vynechával vstřik), ale zvenku není poznat nic. Ani sluchem ani pohledem na motor - ten je v klidu. Výfuk je taky uchycený OK a dvouhmota se nikterak neprojevuje.
Jak u PD zvednu dávku? Synchronizací? Kam s ní pohnout - do plusu nebo mínusu? Oboje mi dávku zvedne.
Re: cukání na volnoběh 2.0 BKD
Napsal: 07 srp 2024, 04:58
od pavlin2
Měl jsem to samé na AVF. Spotřeba byla při vypnutých spotřebičích 0,4. Rozvody byly na přípravky, synchronizace 0 a klepalo se to. Posunul jsem vačku po směru hodin o kousek tak, aby byla spotřeba 0,6 a byl klid
