titan0306 píše:Nejjednoduší je vybrousit i kod,za čas to stejně zkoroduje a nikdo nic nepozná.Na STK jsem s tím byl a nic.
Áno, to je pravda... a ak to bude problém, úradne ti pridelia číslo... a už to nikto nikdy nezistí, ako to naozaj bolo. Prípadne ak nechceš aby to bolo veľmi podozrivé, použi kyselinu. Tomu sa hovorí "proces umelého zrýchleného starnutia"
Nie aby niekto povedal, že ho to nahovárame na zlé veci. Všetko je len pre študijné účely a v čisto teoretickej rovine!
To by mě zajímalo, kdo by to na STK odstrojoval, aby se na to numero přádně podíval. Máš na motoru velkej plast, k tomu trubka nad převodovkou, baterka a ten blok se nejdřív musí očistit aby to někdo mohl přečíst.
A s tou expertízou to taky není tak horký, zaprvé, není žalobce, není soudce a za druhé, kvůli motoru ti stejně nemůžou nic udělat a za třetí, kvůli motoru ti to na expertízu nikdo brát nebud, to dělaj kvůli jinejm věcem, za pitomej motor by dostali pěknýho sprďáka.
Je to věc STK a né policajtů, to by ten motor musel bejt kradenej a to ti stejně podle kódu nezjistěj, k tomu potřebujou komplet číslo.
Až to vyklepeš, tak to potři savem a koukej, jestli ti to číslo nevyleze.
Jinak k tomu výkonu, s tím co plánuješ, ti stejně zůstane jen holej motor 110kw, turbo to nevydrží 100%. vstřiky jedině Race , IC tutově bude potřeba velkej, nebo 2 malý, spojka taky jiná, a hlavně brzdy, předek 280mm a zadek kotouče, jestli nemáš.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
no stk se do dvou-tri let zmeni a bude se kontrolovat ultrazvukem cislo karoserie plus pry se bude striktne hlidat, aby auto neobsahovali hlavni prvky ktere nema homologovany, jako napr. motor, brzdy, kola, svetla ... tedy takova je alespon situace na slovensku pokud vim...
rikas, ze pro dosazeni takoveho vykonu mne zustane jen holej motor? myslel jsem ze ten seriovej IC k motoru ARL utahne takovy vykon, a ze na motoru zmenim jen vstriky za Race, dam vetsi turbo + chip a bude .... se spojkou ani brzdama nepocitam (mam kotouce i na zadnich...)
jestli by se melo menit vice veci kvuli velkymu vykonu (napr. brzdy, spojkovy set, vetsi IC a podobne) tak to radsi koupim jen trysky a turbo ze 150PS verze + 6ti kvalt prevodovku a s cipem bude zhruba tech 180 koni (a soucastky v motoru jako pisty a ojnice a klikovka by to mohli prezit, nebo ne) ?
kolik se da z motoru AXR bezpecne vyzdimat pri zmene jen trysek a turba + chip ?
Tak teď jsi na to kápl.
Ono to už takhle bude nějakou tu pětku stát a pokud by jsi chtěl to co jsi psal původně, tak reálné to taky je, ale počítej že pak částka 100 000kč za tu ůpravu nebude nereálná, ba možná to bude i málo.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW