Stránka 2 z 2
Napsal: 05 dub 2015, 11:59
od acryll
HanZ píše:s grafem, který si budeš moct tak akorát pověsit nad postel, aby sis moh honit, pardon masírovat ego
iste iste, ja a ostatni ladime na brzde len kvoli tomu aby sme si z toho potom masirovali ego, vsak?
ale za to ty si taky frajer, ze ty nepotrebujes merat, ty vsechno umiiš
a to vše jenom za 3500kč, a to se vyplatí ! že jo?

Napsal: 05 dub 2015, 12:04
od dreizig5
matulko183 píše:Ja mam od neho 2auta spravene a nemam najmensi problem... BLS a BKD.. auta jazdia 2rok bez problemov
a proč od něj nemáš aj svou ibizu a máš ju od BH?
Napsal: 05 dub 2015, 12:19
od matulko183
Lebo ibiza bola naladena a ja som ju taku kupil od chalana ktory to dal spravit a predaval to hned potom. A po druhe Brano tam rozbehal 2260tku s elektrickou regulaciou...
Napsal: 05 dub 2015, 12:33
od HanZ
acryll píše:HanZ píše:s grafem, který si budeš moct tak akorát pověsit nad postel, aby sis moh honit, pardon masírovat ego
iste iste, ja a ostatni ladime na brzde len kvoli tomu aby sme si z toho potom masirovali ego, vsak?
ale za to ty si taky frajer, ze ty nepotrebujes merat, ty vsechno umiiš
a to vše jenom za 3500kč, a to se vyplatí ! že jo?

Sám víš moc dobře, že na úpravu chodu motoru v rozumných mezích brzda není potřeba. Víš, ale nepřiznáš, jelikož nesmíš, či spíše nemůžeš, jelikož na tom máš vlastní ekonomický zájem!
Věřím, že je spousta lidí, co brzdu žerou a pak si mastí ego nad grafem...ale to je asi tak všechno. V dnešní době už není člověk natolik hloupý, aby si nezjistil fakta a reference. Nejde o to, kolik si kdo naměří na čemsi nekalibrovaném, ale o to, jak auto jede...a to jede dobře i bez brzdy! Stačí opravit známé chyby a přiměřeně upravit správné parametry. No a když si to občas porovnám s jinými "odbržděnými" úpravami podobných modelů, tak to tak citelný rozdíl není! Ono je jedna věc tlachat, obhajovat,vymýšlet si a věc druhá porovnat výsledky. Jde to snadno, exaktně a bez emocí.
Tím však nechci nikterak znevažovat opravdové odlazení motoru na brzdě, to je jiné kafe.
Napsal: 05 dub 2015, 12:54
od borelli
Slavkov píše:
Osobně ho neznám, ale třeba se to za těch pár let již naučil...
Ale jo, možná už ano, já proti tomu klukovi nic nemám, mě auto neupravoval ale proč volit experiment, když je tu možnost zvolit naprostou jistotu - TDIfun
Napsal: 05 dub 2015, 12:54
od Jarda S.
acryll píše:HanZ píše:s grafem, který si budeš moct tak akorát pověsit nad postel, aby sis moh honit, pardon masírovat ego
iste iste, ja a ostatni ladime na brzde len kvoli tomu aby sme si z toho potom masirovali ego, vsak?
ale za to ty si taky frajer, ze ty nepotrebujes merat, ty vsechno umiiš
a to vše jenom za 3500kč, a to se vyplatí ! že jo?

pokud máš serii, tak můžeš v klidu vymyslet jeden čip a ten dávat všem, ostatně stejně tak to dělaji všechny fabriky při výrobě

Napsal: 05 dub 2015, 14:38
od HanZ
Přesně tak Jarda S.!! Nemá smysl rozebírat podrobnosti, ale je to tak. No a jakákoliv výměna komponent za nesérii vyžaduje individuální přístup a tam se lidem o 3500Kč může jen zdát

Napsal: 05 dub 2015, 15:25
od Hromy22
Taky souhlasím s Jarda S. Mám zkušenost s jedným jmenovaným ladičem tady... dal jsem 5500kč a také mě nahrál pouze nějaký soft který už někomu dával. Na sériové díly. A tak jsem to řešil s dalšíma (nebudu jmenovat) a shodli jsme se.

Napsal: 05 dub 2015, 16:47
od HanZ
Jo jo, ono to chce dávat vélký pozor na to, kdo a co nahrává! Není SW jako SW...ale to je na celé elaboráty. Na to nikdo nemá čas, je to tu rozebrané také několikrát dokola. Prostě je několik revizí pro každý typ motoru, obvykle podle roku výroby dle požadavků na normu EURO a nelze prostě něco někam nahrát...to dělají pouze diletanti, dementi a zbohatlíci, co mají placení reklamací...