Stránka 2 z 2
Napsal: 10 bře 2015, 14:58
od zdenace
Tak egr vymenen, motor nechytne a naskoci zavada 10119. Kurna co jeste ?
Napsal: 10 bře 2015, 19:30
od blefa
zdenace píše:Tak egr vymenen, motor nechytne a naskoci zavada 10119. Kurna co jeste ?
Neměnil jsi palivák?
Napsal: 10 bře 2015, 23:14
od zdenace
ano, palivový filtr vyměněn.
Napsal: 11 bře 2015, 08:25
od blefa
zdenace píše:ano, palivový filtr vyměněn.
Zalil jsi ho důkladně? Ta chyba je něco ve smyslu - nebylo dosaženo min. tlaku paliva v rail liště..
Napsal: 11 bře 2015, 10:24
od BoB12
Zkus pres diagnostiku odvzdusnit.
10119
P00C6 Tlak rozdělovače paliva - zapnutí spouštěče - tlak je příliš nízký.
Nízký stav paliva, netěsnost/ucpání v palivovém okruhu, palivové čerpadlo, vstřikovač(e)
Napsal: 11 bře 2015, 23:40
od zdenace
kluci dík, už to jede, mohlo mě to napadnout. Ten filtr jsem neměnil já, ale zkoušel to někdo přede mnou, když už to nejelo.
Napsal: 11 bře 2015, 23:46
od zdenace
Asi budu potřebovat novější verzi, protože mi to napíše - 10119 neznámý chybový kod. Jinak by mě to asi trklo. Nebo dá se někde zjistit význam závady?
Napsal: 12 bře 2015, 17:08
od BoB12
zdenace píše:Asi budu potřebovat novější verzi, protože mi to napíše - 10119 neznámý chybový kod. Jinak by mě to asi trklo. Nebo dá se někde zjistit význam závady?
O dva prispevky vis jsem ti ho napsal.
Napsal: 13 bře 2015, 00:07
od zdenace
ano, četl jsem to, ale do budoucna. Dík
Napsal: 13 bře 2015, 07:07
od blefa
zdenace píše:ano, četl jsem to, ale do budoucna. Dík
Většinou to jde vygooglit. Hodil jsem tvoji chybu do googlu, napsal k tomu vcds a pak jen přeložíš, pokud zrovna neovladas dany jazyk

nebo přímo na stránkách ross techu a nebo mít nejnovější kábl..
Napsal: 15 bře 2015, 23:58
od zdenace
blefa dík, googlil jsem, ale asi špatně. Dík
Napsal: 16 bře 2015, 00:04
od Jarda S.
popis závad podle čísla najdeš ve VIS - vag info system
Napsal: 01 bře 2017, 19:00
od centrumcar
Ahoj Kluci,
tak mam ten samy problem...
chyba
10119
P00C6 Tlak rozdělovače paliva
akorat je to asi trochu slozitejsí
auto chytne cca na 2 nekdy az 5 vterin a pak chcipne.
vypada to jako kdyby tomu dochazela nafta.
tlak nizky je 0,5 baru jak ma byt.
filtr vymenen.
zkouseno i na zapojeni na primo bez filtru a chová se to uplne stejne.
pro pripad odzkouseno i jine cerpadlo v nadrzi a zavada stale pretrvava...
nemate nekdo radu?