Stránka 2 z 2

Napsal: 10 bře 2015, 14:58
od zdenace
Tak egr vymenen, motor nechytne a naskoci zavada 10119. Kurna co jeste ?

Napsal: 10 bře 2015, 19:30
od blefa
zdenace píše:Tak egr vymenen, motor nechytne a naskoci zavada 10119. Kurna co jeste ?
Neměnil jsi palivák?

Napsal: 10 bře 2015, 23:14
od zdenace
ano, palivový filtr vyměněn.

Napsal: 11 bře 2015, 08:25
od blefa
zdenace píše:ano, palivový filtr vyměněn.
Zalil jsi ho důkladně? Ta chyba je něco ve smyslu - nebylo dosaženo min. tlaku paliva v rail liště..

Napsal: 11 bře 2015, 10:24
od BoB12
Zkus pres diagnostiku odvzdusnit.

10119
P00C6 Tlak rozdělovače paliva - zapnutí spouštěče - tlak je příliš nízký.

Nízký stav paliva, netěsnost/ucpání v palivovém okruhu, palivové čerpadlo, vstřikovač(e)

Napsal: 11 bře 2015, 23:40
od zdenace
kluci dík, už to jede, mohlo mě to napadnout. Ten filtr jsem neměnil já, ale zkoušel to někdo přede mnou, když už to nejelo.

Napsal: 11 bře 2015, 23:46
od zdenace
Asi budu potřebovat novější verzi, protože mi to napíše - 10119 neznámý chybový kod. Jinak by mě to asi trklo. Nebo dá se někde zjistit význam závady?

Napsal: 12 bře 2015, 17:08
od BoB12
zdenace píše:Asi budu potřebovat novější verzi, protože mi to napíše - 10119 neznámý chybový kod. Jinak by mě to asi trklo. Nebo dá se někde zjistit význam závady?
O dva prispevky vis jsem ti ho napsal.

Napsal: 13 bře 2015, 00:07
od zdenace
ano, četl jsem to, ale do budoucna. Dík

Napsal: 13 bře 2015, 07:07
od blefa
zdenace píše:ano, četl jsem to, ale do budoucna. Dík
Většinou to jde vygooglit. Hodil jsem tvoji chybu do googlu, napsal k tomu vcds a pak jen přeložíš, pokud zrovna neovladas dany jazyk ;) nebo přímo na stránkách ross techu a nebo mít nejnovější kábl..

Napsal: 15 bře 2015, 23:58
od zdenace
blefa dík, googlil jsem, ale asi špatně. Dík

Napsal: 16 bře 2015, 00:04
od Jarda S.
popis závad podle čísla najdeš ve VIS - vag info system

Napsal: 01 bře 2017, 19:00
od centrumcar
Ahoj Kluci,
tak mam ten samy problem...

chyba
10119
P00C6 Tlak rozdělovače paliva

akorat je to asi trochu slozitejsí

auto chytne cca na 2 nekdy az 5 vterin a pak chcipne.
vypada to jako kdyby tomu dochazela nafta.

tlak nizky je 0,5 baru jak ma byt.
filtr vymenen.
zkouseno i na zapojeni na primo bez filtru a chová se to uplne stejne.
pro pripad odzkouseno i jine cerpadlo v nadrzi a zavada stale pretrvava...

nemate nekdo radu?