
propálený blok 2.0 103 KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
suchou vložku už řeším s p.Tomanem(známe se už nějakej pátek) ten mi i v podstatě řekl že to způsobil vadnej vstřik.
každopadně je dnes těžké chcete opravit,pak to sečtete (šaly,šrouby,potřebuju hlavu atd atd) no a v praze jak je známo mají všechno a auto za dva dny jede za stejnou cenu pomalu
každopadně je dnes těžké chcete opravit,pak to sečtete (šaly,šrouby,potřebuju hlavu atd atd) no a v praze jak je známo mají všechno a auto za dva dny jede za stejnou cenu pomalu
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
Dobry to stejne nebude...kam se stratila ta dira mezi valci? To odfrezoval 2mm? To asi ne..to bys musel dat tri tesneni na sebe
Kdysi takto "opravovali" bloky na GII nebo Kadet 1.6d,typek to vyvaril litinovou elektrodou a ofrezoval,tyden prace s motorem a vysledek nula...
Treba uz je to ted jiny..preju good luck
Kdysi takto "opravovali" bloky na GII nebo Kadet 1.6d,typek to vyvaril litinovou elektrodou a ofrezoval,tyden prace s motorem a vysledek nula...
Treba uz je to ted jiny..preju good luck
Dobra prace, v dnesni dobe kdy "mechanici" kvuli prasklemu rozvodaku nebo i banalnejsi zavade hned meni motor se neco podobneho vidi uz malo. Podle mych zkusenosti takova oprava nevyjde o moc draz nez koupit jiny motor a vim ze mam vse udelane a nemusim se klepat kdy z motoru z vrakarny neco vykluse:) Proc romane myslis ze se muselo frezovat 2mm? videl jsi nekdy jak se dela sucha vlozka? Ono neco na litine vyvarovat nebo opravit takto je velky rozdil, podle me je to super prace.
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
nejlevnějsí BMM je na netu za 30 myslim že oprava vyjde o něco méně a víš co v motoru máš než když koupíš motor kterej má 90,120 max 140 jak udává většina prodávajcích ale co když má najeto 300 ? a za týden z něho vyběhne ojnice ? kdo nese záruku ? a časově náročné to taky zas tak není blok byl hotovej za dva dny hlava druhý den potřebné díly jsou jsou druhý den, zbýva tomu legu věnovat chvilku času
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
Moje rec, uz jsem myslel ze jsem sam kdo ma takovy nazor na vec. I kdyby ta oprava byla o 10t drazsi nez vymena za motor z vraku, porad je to podle me lepsi.Rybízek píše:nejlevnějsí BMM je na netu za 30 myslim že oprava vyjde o něco méně a víš co v motoru máš než když koupíš motor kterej má 90,120 max 140 jak udává většina prodávajcích ale co když má najeto 300 ? a za týden z něho vyběhne ojnice ? kdo nese záruku ? a časově náročné to taky zas tak není blok byl hotovej za dva dny hlava druhý den potřebné díly jsou jsou druhý den, zbýva tomu legu věnovat chvilku času
zrovna BMM je šrot už když vyšel z fabriky... čili se opravdu špatně shání a stojí balík a stav je nejistý.
Otázka jak jsou na tom vstřiky.. ale netuším, jak to zjistit - protože na testu jsou stejně vždy všechny "špatné" a jedny BMM vstřiky nám při testech i zničili.. Už bych PD vstřiky nikam na test nedal, škoda peněz !
Otázka jak jsou na tom vstřiky.. ale netuším, jak to zjistit - protože na testu jsou stejně vždy všechny "špatné" a jedny BMM vstřiky nám při testech i zničili.. Už bych PD vstřiky nikam na test nedal, škoda peněz !