Stránka 2 z 2

Napsal: 08 bře 2015, 17:06
od automirako
Motor byl plný nafty smíchané s olejem - myslím v prostoru klikovky - tedy pod pístem ne nad pístem.

Napsal: 08 bře 2015, 21:54
od zizalak
nehrál si někdo se startovací dávkou? Jinak tlaky, žhaví to asi OK že?

Napsal: 08 bře 2015, 22:03
od automirako
Take jsem uvazoval o startovaci davce.Nemam k tomu info co a kde sledovat.Bloky hodnot.Pokud neco nekdo vite,tak prosim info.Dle meho je to velmi bohate- motor kouri bily stiplavy dym.Jak se zahreje tak vse v pohode.Porad myslim,ze pocatek vstriku nemuze byt na minus 5 stupnu.Zitra nekde pomerim tlaky a snad se posunu dal.

Napsal: 08 bře 2015, 22:06
od automirako
Zhaveni resi prvni start.Motor pokuruje nez se trochu zahreje a ty starty jsou spatne i pri 9,5 stupnu atd.

Napsal: 08 bře 2015, 22:11
od rado.h
Štartovacia dávka je iba štartovacia, akonáhle motor naskočí, tak už sa riadi prednastavenými parametrami. A keby štartovacia dávka bola nastavená na max, tak aj tak by to nezadymilo o moc viac ako s výrobným nastavením.

Napsal: 09 bře 2015, 21:43
od automirako
Tlaky jsou v rozmezí 22,8-23,1 ATM u všech válců.Tak co dál pánové???Máte někdo rozumný nápad?

Napsal: 09 bře 2015, 21:57
od Huml
buď máte špatnej měřák a nebo to je ten důvod, to je málo

Napsal: 09 bře 2015, 22:03
od automirako
Elsa VW Pise novy motor 25-31.Tak snad úplně špatně to nebude,nebo mate s určitostí s tímto problémem zkušenosti.Mel jsem Ibizu a ta mela 17 sice starty slabé,ale nebylo to taková koule dýmu při prvním startu.Ma to smysl přehrát software ŘJ motoru,nebo vyhazuji peníze do koše???Díky za odpověď,protože to mám na zítra domluveno a nerad vyhazuji Kč.

Napsal: 09 bře 2015, 23:22
od Huml
no zkusil bych se odrazit od toho, že to před opravou jelo normálně, jinak možná píšou 25-31, ale když na PD měřím tlaky tak mají skoro vždycky min. 30, rotačky 32, takže 22 se mi zdá prostě málo ;)

Napsal: 11 bře 2015, 12:19
od automirako
Ano tlak 23 je opravdu málo - a když se zamyslím 7.litrů olejové náplně s naftou,které jsem na počátku opravy vypustil - zřejmě vlítlo trochu do turba a dostal ránu - budou cinklé ojnice,nebo písty - vůbec jsem se na tuto skutečnost nezaměřil - bohužel první start je špatný - Avie - potom pohoda - teda v otáčkách motor trochu zvoní - což naznačuje určité neřízené detonaci atd.
Díky všem zúčastněným v tomto rozhovoru !!!!

Napsal: 11 bře 2015, 14:27
od sniper--
Kolik máš hodnotu v kanálů 4 pole 4 ?? Už jsem se setkal ze si borec dělal sám rozvody na fixu a problém byl na světě.

Napsal: 11 bře 2015, 15:01
od automirako
Osciluje mezi 0 - 0,55