
Alternátor Felicie 1,9D - altík OK, problém čerpadlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vyřešeno. Včera jsem to dělal. Hledal jsem problém tam kde nebyl. Zjistil jsem totiž že byli jen uhnile dráty. Nebylo to vidět, izolace byla na první pohled ok až když jsem si pod to kebule a pořádně se na to podíval bylo vidět, že jsou dráty v pr. eli, takže výměna, nové konektory a od té doby klid a dobíjí.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Ty voe mě jebne. Tak mám problém zpátky. Občas dobíjí občas ne. Chcíplo mi to včera večer a tak jsem si posvítil baterkou ze spodu na alternátor a na čerpadlo a koukám ze spodu čerpadla kap, kap nafta (RO). Altík je nejšpíš OK, když ho prostříknu očistím tak to jeden dva dny maká normálně než se to zase zadělá od nafty.
Čerpadlo mám Lukase. Auto jinak jezdí normálně, nemám problém třeba se startováním nebo tahem motoru, jen poslední dobou občas jakoby kolísají otáčky volnoběhu. Dá se to nějak přetesnit, kde to může téct? A rovnou narovinu napíšu, nejsem na tom teď dobře, nemůžu si dovolit to někomu dát na opravu, ale myslím, že mi bude stačit trochu nakopnout, napovědět kde mám to kapání hledat. Prosím o každou radu, návod, nápad.

Našel jsem obrázek, odkud to může téct? Na co se zaměřit?
Prozatím jdu na "prasáka" vyrobit překrytí alternátoru, ať mi to neteče do něj, ale vím, že to není správné řešení.
Čerpadlo mám Lukase. Auto jinak jezdí normálně, nemám problém třeba se startováním nebo tahem motoru, jen poslední dobou občas jakoby kolísají otáčky volnoběhu. Dá se to nějak přetesnit, kde to může téct? A rovnou narovinu napíšu, nejsem na tom teď dobře, nemůžu si dovolit to někomu dát na opravu, ale myslím, že mi bude stačit trochu nakopnout, napovědět kde mám to kapání hledat. Prosím o každou radu, návod, nápad.

Našel jsem obrázek, odkud to může téct? Na co se zaměřit?
Prozatím jdu na "prasáka" vyrobit překrytí alternátoru, ať mi to neteče do něj, ale vím, že to není správné řešení.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34096
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
lukas spravidla kape guferem
musíš vynulovat rozvody zajistit, vytáhnout čerpadlo a dát ho přetěsnit vyčistit a seřídit, stojí to 25OO
navíc těsnění co tam je je před rokem 2OOO a není odolné sajrajtům, jakoje metylester,
pokud tam jen kladívkem překlepeš gufero za 15O korun tak za půl roku budeš tasit čerpadlo zas ven a nadávat jaké jsou lukasy sráče jako stovky lidí tady na foru před tebou
třeba na výměnu gufera je potřeba přípravek na usazení gufera

musíš vynulovat rozvody zajistit, vytáhnout čerpadlo a dát ho přetěsnit vyčistit a seřídit, stojí to 25OO
navíc těsnění co tam je je před rokem 2OOO a není odolné sajrajtům, jakoje metylester,
pokud tam jen kladívkem překlepeš gufero za 15O korun tak za půl roku budeš tasit čerpadlo zas ven a nadávat jaké jsou lukasy sráče jako stovky lidí tady na foru před tebou
třeba na výměnu gufera je potřeba přípravek na usazení gufera
Takže jsem v prd.li. Ted jsem se v tom vrtal, ten překryt se mi tam vůbec z důvodu místa nepodařilo dát. Koukal jsem na to a měl jsem pocit, že to kape (ale asi to je jen pocit) okolo takové záslepky co je ze spodu čerpadla. Jinak mám všude všechno suchý, nikde nic. Ta záslepka je přímo na uhlíkama alternárotu. Ale i tak to znamená čerpadlo ven a na to si sám netroufnu.slovacek.milos píše:lukas spravidla kape guferem
musíš vynulovat rozvody zajistit, vytáhnout čerpadlo a dát ho přetěsnit vyčistit a seřídit, stojí to 25OO
navíc těsnění co tam je je před rokem 2OOO a není odolné sajrajtům, jakoje metylester,
pokud tam jen kladívkem překlepeš gufero za 15O korun tak za půl roku budeš tasit čerpadlo zas ven a nadávat jaké jsou lukasy sráče jako stovky lidí tady na foru před tebou
třeba na výměnu gufera je potřeba přípravek na usazení gufera![]()
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Tak auto skončilo v servisu. Nenastartoval jsem ani přes kabely, ani s čerstvě nabitou baterkou ani roztáhnout. Podle mě je tam toho víc, jak čerpadlo, tak elektrika a možná i mrtvá baterka. To na parkovišti sám nedám. Až budu vědět co s tím je, tak dám vědět.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Tak už vím kde je problém. Je v háji čerpadlo. Ale mám dotaz. V autě je teď Lukas, budu kupovat jiné. Je problém to předělat na Bosh? Jezdím na RO, tak mě zajímá co je lepší nebo jestli to je jedno. Popř. nabídne někdo něco?
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4