1.9 tdi 77 kw při zátěži začne vařit
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0
Tohle dělám taky , ale můžu tě kamaráde ujistit, že mi jednou tak vyskolil starej passat s přicnym 1z a saxo 1,4 po go, že si troufám říct ze to pomoc nemusí.Tomas.cz píše:Ideálně nalít expanzku, sejmout odvzdušňovací hadici, tu strčit do petky, zavíčkovat expanzku, vzduchem z kompresoru fouknout do expanzky přes nátrubek na odvzduš. hadici, hladina začne klesat, dolít a znova.
Tohle opakovat dokavaď nepoteče z hadičky do petky proud nemrzky, pak je systém pod vodou.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
Přesně tak, dávat bacha, kolik tam doleju, když kolik vyleju
Kolikrát i při výměně pumpy u různých aut je problém. Hlavně francouzi to moc neřeší..Taky se mi stalo, že jsem odvzdušnovákem zalíval motor, aby se naplnil..Samozřejmě pokud auto na volnoběh topí je skoro vyhráno, ale po úplném ohřátí může být situace zase jiná...Kolikrát si říkám, jak to plní na výrobní lince..Stalo se mi u MB CDI, že se voda kravila a u termostatu byly přehozené hadice..

Kolikrát i při výměně pumpy u různých aut je problém. Hlavně francouzi to moc neřeší..Taky se mi stalo, že jsem odvzdušnovákem zalíval motor, aby se naplnil..Samozřejmě pokud auto na volnoběh topí je skoro vyhráno, ale po úplném ohřátí může být situace zase jiná...Kolikrát si říkám, jak to plní na výrobní lince..Stalo se mi u MB CDI, že se voda kravila a u termostatu byly přehozené hadice..
nepropadat panice...
Neboj, taky mám zkušenost že to nepomůže vždy, ale podle mě je to slušný základsniper-- píše:Tohle dělám taky , ale můžu tě kamaráde ujistit, že mi jednou tak vyskolil starej passat s přicnym 1z a saxo 1,4 po go, že si troufám říct ze to pomoc nemusí.Tomas.cz píše:Ideálně nalít expanzku, sejmout odvzdušňovací hadici, tu strčit do petky, zavíčkovat expanzku, vzduchem z kompresoru fouknout do expanzky přes nátrubek na odvzduš. hadici, hladina začne klesat, dolít a znova.
Tohle opakovat dokavaď nepoteče z hadičky do petky proud nemrzky, pak je systém pod vodou.

Vem si, že vypustíš 4l nebo kolik a pak do prázdné nádobky se dolejou slabé dva litry a jde se motor startovat

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0
Kdyz se ptas na takovy veci, nedivim se ze to dopadlo, jak to dopadlo:) Neni tak trosku zaklad vedet jaky pouzit tesneni pod hlavu?janpelikanbk23 píše:tak jsem to vse vyzkousel a udelal a je to jasný nekde to proste fuci do vody takze hlava dolu opet srovnat plus otlakovat a kdyz to bude ok tak nechat srovnat blok motoru nevite jesi dat tesneni hlavy se 3 dirama kdyz ted mam se 2 a jakou znacku dat ?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0
tak se to furt zhorsovalo az jsem to dnes rozdělal a je to jasné tlacilo to vzduch do hlavy a ke konci uz i papalo vodu na vsech valcích ted de o to co stim co mohlo bejt za problem ? spatne srovnana hlava nebo krivej blok asi skusim zabrousit blok na nějakym tvrzeným skle a srovnat opet hlavu necham 



-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0
Hrúbka tesnenenia je daná presahom piestov a pokiaľ si stym nehybal tak nechápem prečo chceš dať hrubsie to po zabruseni hlavy musíš skontrolovať hĺbku zapustenia ventilov a v pripade väčšieho zabrusenia hlavy musíš zapustenie ventilov upraviť ale to by mal vedieť ten čo hlavy robí....možno sa mýlim....
Tdi