1.9 tdi 77 kw při zátěži začne vařit

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

Du na to vsecko vyskousim a to musi bejt proste dobry !:D:(
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Tomas.cz píše:Ideálně nalít expanzku, sejmout odvzdušňovací hadici, tu strčit do petky, zavíčkovat expanzku, vzduchem z kompresoru fouknout do expanzky přes nátrubek na odvzduš. hadici, hladina začne klesat, dolít a znova.
Tohle opakovat dokavaď nepoteče z hadičky do petky proud nemrzky, pak je systém pod vodou.
Tohle dělám taky , ale můžu tě kamaráde ujistit, že mi jednou tak vyskolil starej passat s přicnym 1z a saxo 1,4 po go, že si troufám říct ze to pomoc nemusí.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tak, dávat bacha, kolik tam doleju, když kolik vyleju :)
Kolikrát i při výměně pumpy u různých aut je problém. Hlavně francouzi to moc neřeší..Taky se mi stalo, že jsem odvzdušnovákem zalíval motor, aby se naplnil..Samozřejmě pokud auto na volnoběh topí je skoro vyhráno, ale po úplném ohřátí může být situace zase jiná...Kolikrát si říkám, jak to plní na výrobní lince..Stalo se mi u MB CDI, že se voda kravila a u termostatu byly přehozené hadice..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

sniper-- píše:
Tomas.cz píše:Ideálně nalít expanzku, sejmout odvzdušňovací hadici, tu strčit do petky, zavíčkovat expanzku, vzduchem z kompresoru fouknout do expanzky přes nátrubek na odvzduš. hadici, hladina začne klesat, dolít a znova.
Tohle opakovat dokavaď nepoteče z hadičky do petky proud nemrzky, pak je systém pod vodou.
Tohle dělám taky , ale můžu tě kamaráde ujistit, že mi jednou tak vyskolil starej passat s přicnym 1z a saxo 1,4 po go, že si troufám říct ze to pomoc nemusí.
Neboj, taky mám zkušenost že to nepomůže vždy, ale podle mě je to slušný základ :)
Vem si, že vypustíš 4l nebo kolik a pak do prázdné nádobky se dolejou slabé dva litry a jde se motor startovat :(
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

tak sem to dnes vse udelal pumpu vymenil zatim sem to moc neozkousel tak uvidim zitra ale moc tomu neverim :( protoze z prepadove hadicky pri volnobehu de chvili vzduch chvili voda a to sem to odzvzdusnoval jak ste psali a pak tekla uz jen voda a prolil sem tak dokola aspon 5 l vody :P
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

tak jsem to vse vyzkousel a udelal a je to jasný nekde to proste fuci do vody takze hlava dolu opet srovnat plus otlakovat a kdyz to bude ok tak nechat srovnat blok motoru nevite jesi dat tesneni hlavy se 3 dirama kdyz ted mam se 2 a jakou znacku dat ?
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2012, 19:17

Příspěvek od Bmwrepair »

janpelikanbk23 píše:tak jsem to vse vyzkousel a udelal a je to jasný nekde to proste fuci do vody takze hlava dolu opet srovnat plus otlakovat a kdyz to bude ok tak nechat srovnat blok motoru nevite jesi dat tesneni hlavy se 3 dirama kdyz ted mam se 2 a jakou znacku dat ?
Kdyz se ptas na takovy veci, nedivim se ze to dopadlo, jak to dopadlo:) Neni tak trosku zaklad vedet jaky pouzit tesneni pod hlavu?
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

já tam dal to co tam bylo se 2 dirama a kvalitni nemecke jenze to zjevne nestaci nebo je neco kriveho nebo prazkleho takze to ted rozdelam znovu znovu srovnam otlakuji a protoze se to bude znovu rovnat pro jistotu dam se 3 dirama jen se ptam jesi mate nejakou fakt dobrou znacku
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tady je divné, že to předtím nedělalo. Zkusil byl u ohřátého motoru přitáhnout šrouby , pokud to půjde , patrně blok není ideálně rovný, nebo postup utahování popřípad šrouby nebyl košer. Aby něco při montáži prasklo nebo něco prdlo je asi nepravděpodobné.
nepropadat panice...
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

dotahnuti sroubu o 90 pri teplem motoru sem uz zkousel a trosku to pomohlo ja to dotahoval podle manualu jak se ma mam elsu :P
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Takže nezapomeň sdělit po rozebrání, co bylo příčinou..když to předtím nedělalo.. :)
nepropadat panice...
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

tak se to furt zhorsovalo az jsem to dnes rozdělal a je to jasné tlacilo to vzduch do hlavy a ke konci uz i papalo vodu na vsech valcích ted de o to co stim co mohlo bejt za problem ? spatne srovnana hlava nebo krivej blok asi skusim zabrousit blok na nějakym tvrzeným skle a srovnat opet hlavu necham Obrázek
Obrázek
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

:o tak to som ešte nevidel. Zmeraj rovinnost bloku a hlavy. Akú značku tesnenia si tam mal?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2014, 21:01

Příspěvek od janpelikanbk23 »

corteco hlava byla na srovnani nez sem ji tam dal tak bud to udelal blbe nebo nevim ale předtím to proste nedelalo srovnam oboje dvoje a dam origo tesnení se 3 dirama a musi to bejt ok
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

Hrúbka tesnenenia je daná presahom piestov a pokiaľ si stym nehybal tak nechápem prečo chceš dať hrubsie to po zabruseni hlavy musíš skontrolovať hĺbku zapustenia ventilov a v pripade väčšieho zabrusenia hlavy musíš zapustenie ventilov upraviť ale to by mal vedieť ten čo hlavy robí....možno sa mýlim....
Tdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“