Vysoká spotreba po výmene rozvodov motor BLS Octavia 2

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Už som najazdil cez 5000km po výmene a furt nic, ale jazdil som za 5,2 takze liter hore asi nebude normálne, a tiež tá spotreba na volnobeh. Bojím sa ci tam fakt ide viacej nafty aby si to potom neodsral DPF.
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nakonec budou mít pravdu ti, co se s tím vůbec neserou. Očárají to, kde se to zastaví a nandají nový řemen ..Ta ůchylka je malá a za chvíli to mají jako dřív. Šrouby vačky nechají jak to bylo a je to..Jinak si to člověk nedovede vysvětlit...A to, že autorizák pošle zákazníka za odborníkem, je docela sranda..Doufám, že až mi budou například měnit chlopeň na srdci, nepošlou mě k vrátnému, který je nejšikovnější... :)
nepropadat panice...
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

někdy tam bez povolení vačky novej řemen ani nedostaneš. Musíš chtě nechtě vačku povolit. Já to dělám že načtu korekci, vyměním rozvody a pak ji doladím tak jak byla a dál na to kakám :P
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Len teraz zostáva otázka, že keď už to je nastavené správne, čím môže byt ovlivnená ta spotreba? Babo raď (wallbash)
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Kocina píše:Len teraz zostáva otázka, že keď už to je nastavené správne, čím môže byt ovlivnená ta spotreba? Babo raď (wallbash)
Akurat riesim podobny problem.A sam by som neveril ale ked som zhodil dole sacie parohy plus EGR s elektronickou klapkou tak priechod vyduchu polovicny.Este zajtra na novo nastavim vstreky kedze to uz ma 180 000 km za sebou a malo by to ist zase ako predtym.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Ja mám aktuálne najazdených 152000km ale auto má normálny ťah, zaberá pekne, tebe to robilo to isté? a prečo sa to prejavilo až po výmene rozvodov? Je čistenie egr nejako zložité aj čo sa týka rozobrania?
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Tak včera dva divné štarty, motor bol zohriaty na 90°C po cca 20km ceste, a potom som išiel naštartovať a otočil na všetky valce ale nechytil, tak som prestal, znovu som otocil klučom opäť zatočil všetky valce a nič, zasa som prestal, na tretí krát s ťažkým kuckaním chytil. Jazda bola normálna, žiadne dusenie alebo tak. Za 10 minut další start na brnk bez problemu. (wallbash)
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


EGR vyčistený, žiadna zmena, dávka vstreku 6,3mg/str, hodnota v 003.3 (2) rovnaká 240-270mg/str
Spotreba stále 0,9l/hod bez záťaže... (wallbash)
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Nový postreh:
Pokial sa motor nezohreja na 80°C EGR je otvorený a spotreba je 0,6l/hod
V momente ked sa motor zohreje nad 80°C sa EGR zatvorí a stúpne spotreba na 0,9l/h

Neviem či to tak má byť alebo nie.... Obrázek
Obrázek

Toto som sa dočítal na octavia clube:
Jinak na volnobeh mam Exhaust Gas Recirculation (actual) cca 240 mg/str. Kdyby EGR na volnobeh neotevrel, bylo by to cca 470 mg/str.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

daj to na pripravky a musí to byt dobre bez akehokolvek doladovania :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Je to na pripravkoch v origo skoda servise. Treba citat celu temu a vsetky prispevky.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

zaujimave v tom pripade,robil som ich X a vždy na pripravky a nebol problem, (hm)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Osobne si myslím že to už nebude s rozvodmi nič spojené, kamoš ma teraz upozornil že ma podobné prejavy a bola to polomrtva regulacia od alternátoru. Alternator bol ako keby stále zaťažený naplno. uvidím čo mi povedia zajtra ráno v druhom autorizáku, chcem hlavne obnoviť nastavenia na EGR a tiež nech pozru jak to dobíja.
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 08 čer 2015, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kocina »

Tak som bol v autorizáku a prvé čo spravil že nastavil rozvody na 0,0 tak ja už to nechápem, zo všetkých stran sa na mna valí ze to musí byt na prípravky a v origo škoda servise to ručne nastaví na 0,0? aj tak sa nič nezmenilo, len čakam kedy to prestane štartovať.

Inak dostal som další zaujímavý typ a že vraj to môže byt vydretá vačka a hydroštely, čo si o tom myslíte?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“