Výměna oleje motor ASV 1.9 TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

Wajzzy píše:měnit si to chci sám, protože podle mě na tom moc není(radši si postup ověřím, protože bych si nechtěl zadřít turbo) a navíc najedu 10 t. km za necelých 6 měsíců a nemám servisáka, který může spíš ve večerních hodinách... a aspoň budu mít na pivo :)

Jen nechápu, proč mi jde ten plastový kryt olejového filtru tak z tuha. Když jsem to povoloval, tak jsem musel do kleští bouchat kladivem, protože to rukou nešlo. Jedině, že by teplota tolik působila na tento díl a je lepší počkat, než víc vychladne...

Děkuji za připomínky... ve středu se do toho pustím...

takže ve čtvrtek bude v sekci "nabídka služeb" profesionální měnění oleje na počkání u vás doma před barákem :D
Wajzzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 02 črc 2009, 19:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wajzzy »

jini píše:Je na to plechovej "ořech" na golu, nestojí moc a jde to tím pěkně. Vyplatí se.
Já si na to právě koupil toto:
http://www.primadilna.cz/Kleste-grip-na ... e-d401.htm jinak jsem si nevšiml, že by O1 TDI měla na tom krytu filtru nějakou vystouplou matice určenou na povolování...

TO dreizig5: to určitě ne :-D, ale myslím si, že pro mně to bude vyhovující než nahánět servisáka. Jinak dnes to nebudu dělat :( něco mi do toho vlezlo. Takže nejspíš až příští týden...
PS: když jsem si to četl, tak jsem myslel, že tam napíšeš, že ve čtvrtek sháním novou olejovou vanu :-D
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

jinak jsem si nevšiml, že by O1 TDI měla na tom krytu filtru nějakou vystouplou matice určenou na povolování..
jasně, nástavec na povolení vršku filtru má ½" vnitřní čtyřhran ;)
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Wajzzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 02 črc 2009, 19:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wajzzy »

jini píše:jasně, nástavec na povolení vršku filtru má ½" vnitřní čtyřhran ;)
Tak jsem trošku hledal a ty asi myslíš plechovou verzi filtru, ale já mám papírovou.. viz fórum a tam je potřeba 14-ti hran (a to je pravda, že ten jsem tam viděl ;) ):
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... w=previous
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

...on myslí ten ½" čtyřhran že je pro golu...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Na povolení používám škrtidlo z lékárničky a případně kleště na prvotní povolení. Nejlepší bylo, když jsem si zlomil trubičku an měrku oleje :-D
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Wajzzy píše:
jini píše:jasně, nástavec na povolení vršku filtru má ½" vnitřní čtyřhran ;)
Tak jsem trošku hledal a ty asi myslíš plechovou verzi filtru, ale já mám papírovou.. viz fórum a tam je potřeba 14-ti hran (a to je pravda, že ten jsem tam viděl ;) ):
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... w=previous
Já ti to snad půjdu do garáže vyfotit :D
mrkni co mám v podpisu
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1116
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

já to povoluju velkými siko kleštěmi nebo mam klíč na filtry podobnej větším sikovkám
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“