Stránka 2 z 2
Napsal: 15 čer 2015, 18:03
od slovacek.milos
po dojezdu zkus povolit odvzdušnováky jestli náhodou nevystříknou a musí kapat skoro co skotnou vteřinu

Napsal: 15 čer 2015, 19:44
od boobika
napadlo mne, jestli třeba není špatná hadička a nedrží tlak, protože na obou jsou stopy po nějakých kleštích (asi někdo v servisu když sundával třmeny), ale ne - po povolení šroubu jen kape brzdovka. žádný šplouch.
jediný co mi asi zbývá je mechanismus ručky uvnitř třmenu. je možné, aby nějak zlobil? připomínám, že ručka se vždy uvolní a kolo se točí lehce.
Napsal: 15 čer 2015, 20:04
od slovacek.milos
pokud se kolo lehce protáčí není možné aby hořelo po dojedu, to je pak problém mezi sedačkou a pedálem
Napsal: 15 čer 2015, 20:07
od jericho-3
Ruční brzda je v tom málokdy. Když jsi tam dával válečky, šly tam na začátku rukou a pak jsi je tam snadno zatočil?
Napsal: 15 čer 2015, 20:12
od boobika
šly normálně tak jako u pár ostatních aut, nic zvláštního. nasadil jsem je rukou, ale točil pak přípravkem (bez odporu)
jinak chybu mezi pedálem a sedačkou nevidím - téměř nebrzdím a když už, tak žádné hodinové stání na pedálu.
Napsal: 15 čer 2015, 20:17
od slovacek.milos
tak z čeho se ti to hřeje nahlaš přesnou teplotu kotouče po dojezdu z lejzrovéo teploměru

Napsal: 15 čer 2015, 20:23
od boobika
problém to není, ale laserový teploměr špatně měří teplotu lesklých povrchů.
zítra zkusím
Napsal: 15 čer 2015, 20:29
od slovacek.milos
no nevím já to měřím běžně a OK nastupen to asi neude nikdy ale po dojezdu by tam mělo být 7O max a flusneš a vidíš jestli to odpovídá
Napsal: 18 čer 2015, 05:28
od jozzo
no toto by ma fakt zaujímalo, lebo toto už riešim asi 3 mesiace. Všetko som si robil sám, komplet repas strmenov, nove valečky, gumicky, všetko vyčistené jak psove gule. Auto môj 10 ročný syn normálne potlačíl minule cca 10 m, čiže kola sa točia úúplne ľahulinko a furt sa hreju zadne kolesá. Aj hadičky som odpájal klasicky skrutkou, nie svorkami. Porazí ma, ide dovolenka...
Napsal: 18 čer 2015, 06:43
od slovacek.milos
záhady se prostě dějí třeba jedna a moje brzdy bez abs:
moje fábia sdi při přejezdu hor z trnavy do senice začala brzdit ale jen přední kola najeto asi 1OO.OOO km
po dojezdu do stážnice vlály žárem poklice v předních kolech
na nic jsem nepřišel tento problém se několikrát opakoval při stejné jízdě z trnavy do senice, když jsem jel naopak vše ok
nic jsem nespravil, fábka má 2OO.OOO km problém se neopakuje, v podstatě jediné co jsem udělal tak vyměna brzdovky a když jsem měl dole hbv tak jsem do posilovače nahulil silikonový sprej
záhada
Napsal: 18 čer 2015, 17:21
od boobika
v úterý v práci jsem měřil teplotu a kotouč 50st, liťák 30st. jenže v tu dobu to bylo jen vlažný, což je jasný vzhledem k teplotě.
dnes jsem jel jednu cestu celkem svižně s brzdama (30km) a kola studený. pak 20km pohodičku téměř bez brzd (jen s naloženým autem) a už to zase hřálo. už mne to stolicuje.
Napsal: 18 čer 2015, 19:03
od slovacek.milos
boobika píše:v úterý v práci jsem měřil teplotu a kotouč 50st, liťák 30st. jenže v tu dobu to bylo jen vlažný, což je jasný vzhledem k teplotě.
dnes jsem jel jednu cestu celkem svižně s brzdama (30km) a kola studený. pak 20km pohodičku téměř bez brzd (jen s naloženým autem) a už to zase hřálo. už mne to stolicuje.
už e to hřálo cotoje

si změř a napiš slovo hřálo je brzdách oničem pro opraváře
Napsal: 18 čer 2015, 20:13
od boobika
teploměr mám pouze v podniku. nicméně za pozornost stojí, že výrazně častější používání brzd při svižnější jízdě nemá vliv na teplotu, spíše naopak. volná jízda pak rozpálí kola tak, že ruku neudržím. kolik se dá vydržet na ruku - 50st? tak potom to má víc (disk, ne kotouč).
Napsal: 18 čer 2015, 20:37
od slovacek.milos
pokud máš problém musíš se řídit měřidly, celé se to jmenuje diagnostika cílevědomá činnost pro zjištění problému,
ruka je třeba páka co honí ptáka
v oboru diagnostiky brzd ruka není měřidlo tuším u ČSD se to používalo jako sálání

to měl v náplni práce kolotuk kladívkem poklepával a rukou zjištoval jestli kolo nesálá teplo
