Stránka 2 z 2

Napsal: 11 črc 2015, 17:52
od titan0306
Biimbo píše:Nitroředidlo.
Tak to je po laku

Napsal: 11 črc 2015, 18:31
od Biimbo
Proč? Dělám do dycky a akrylátu to neublíží.

Napsal: 12 črc 2015, 09:03
od sliva
nitroredidlo rozpousti i lak (LOL)
souhlasim s postupem- brouseni brusnymi a lesticimi pastami ;)
to je zaruceny,ale da to hooodne prace

Napsal: 12 črc 2015, 10:06
od Jarda S.
Tomas.cz píše:C6000 to sebere i s lakem ne? :)
s vytrvdlým lakem nic neudělá (hm)

Napsal: 12 črc 2015, 11:52
od Biimbo
Přesně tak, až to vyzkoušítě teoretici, tak něco piště.

Když to tím budeš leštit na místě půl minuty, tak to barvě může ublížit, ale na odstranění prachu z lakování to neudělá nic,maximálně trochu zvětralýho laku zůstane na hadru. Určitě je lepší to pak vzít leštičkou a jemnou pastou. Letos jsem takhle dělal dvě kabiny na náklaďáku v barvě a jeden svůj osobák v metle. Protože Clay nemám, přelíznu to vždycky nitrem a žádný problém

Napsal: 17 črc 2015, 21:52
od Tomas.cz
Tak musím dát Biimbovi za pravdu, zkoušel jsem C6000 čistit nějaký patlanec od barvy na Transitu 00-06, auto nemetalíza a víceméně krom malého červeného nádechu na hadru nic, dále jsem zkoušel nabouraný blatník Fabie v metalíze, tam ale lak už evidentně matovatěl, patrně kdybych ho přejel leštěnou tak bude zase ok.
Je teda fakt že kdysi na nějakém GIII mi barva po C6000 šla dolů jak šraňky, ale auto bylo bouchlé, tak je možné, že barva z lakovny byla méně kvalitní.

Napsal: 18 črc 2015, 07:25
od dawe2706
Tak jsem si nakonec od kámoše půjčil profi leštičku s pastama a po odpoledních, pokud není vedro brousím... mám asi půlku auta hotovou a cca 5 hodin práce (rofl) je to fakt pakárna.

Napsal: 20 črc 2015, 13:39
od roman1648
opatrně acetonem ( ne to na to lejt ), pak umýt a vyleštit